Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
NSzczepan

Dominator 85, urywa pas młocarnia-odrzutnik

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Kola pasowe zgrane ze sobą?

Łożyska bez luzów?

Napinacz dobry rolka się nie zacina?

Jakiej firmy pas?

Ile wytrzymuje?

Co już zrobiłeś sprawdziłeś?

Opisz coś bo szklana kule właśnie oddałem do serwisu. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NSzczepan    0

pas master bel ( podróba) pochodził 20 godzin w tym sezonie.Pękną jakby ucięty . W poprzednim sezonie zniszczył 3 szt. różnych marek

Przed tym sezonem dorobilismy dystanse na dolnym kole (zaraz za sprężyna słoneczko) wczesniej bowiem pas szarpało na całej długosci (wyrywało zęby pasa)

Na obrotach 1000 pas chodzi dłużej (ale nie domłóca ) a na obrotach 1200 robi sie goracy i sie urywa

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

To w końcu który to pas? Wariatora młocarni?

Podaj numer katalogowy pasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audia3    0

kurka no, drogi ten pas , nie myslałes oryginału założyć ,byłby wytrzymalszy , ja w zimie zaopatruje sie we wszystkie pasy i czesci do claasa oryginalne i sa o połowe tansze niz w sezonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

A wariator pracuje prawidłowo? Schodzi się i rozchodzi w pełnym zakresie? Kliny w kołach są?

Kombajn masz od dawna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Nie wydaje mi się by pomogło bo w wariatorze młocarni nie ma tego elementu, a przynajmniej nie przypominam sobie by tam był.

Element podany w linku jest od wariatora jazdy od dolnego koła przy skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zgadza się podany w linku jest od koła jazdy, ale taki sam jest na kole młocarni

zobacz pozycję nr 7 na załączniku

post-26201-0-70380800-1375020239_thumb.jpg

Edytowano przez grzesiek1098

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

No nie stety potwierdza sie to co napisłaem w poście wyżej.

Schemat którty opuiblikowałeś to właśnie dolne koło wariatora jazdy, a nie młocarni. Myli Cię ten znaczek młocarni w lewym dolnym rogu. Ale uwież mi na słowo poznaje te koło z daleka. Ten element z linku to własnie 7 na schemacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Uparty, a czemu by nie. :)

Ale nadal mnie nie przekonałeś. :)

Obydwa schematy przedstawiają to samo. Koło dolne wariatora jazdy. :)

Skoro kolega mi nie wieży to niech sprawdzi numery katalogowe pasów ze schematów które podał, a numerem pasa jaki podał autor tematu, na 100% są inne. Jestem pewien nawet bez sprawdzania.

Koło wariatora młocarni jest ze sprężyną centralną-słoneczkiem i tam takowej tulejki nie ma. A wariator jest osadzony pomiędzy dwoma blachami trzymającymi łożyska.

Na pierwszy rzut oka widzę, że to nie to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będziemy się spierać. Rozbiłem to w zeszłym roku, i są tam te tulejki na 100%, i są takie same jak przy kole jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

moze u cb nie ma bo juz sie rozpadly w mak? (jezeli to mozliwe ) :D i ich nawet nie zauwarzyles :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Jeśli to pytanie do mnie. To u mnie nie było co zauważać bo ich tam nie ma i ma nie być. Katalog prawdę ci powie.

Wariator jazdy i młocarni jest całkiem inny. Zasada działania jest tylko taka sama. Nie wiem w jakich latach produkcji były takie same wariatory jesli w ogóle były bo pierwsze słyszę. :huh: Więc tu prośba do kolegi @grzesiek1098 o zdjęcie obydwu wariatorów z kombajnu. :)

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audia3    0

tal kolego , w tym wariatorze nie ma tam takich tulejek , to co podajesz to jest wariator od jazdy i jest inaczej zbudowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Husky
      Witam
      czy ktoś z was ma może zamontowany takowy sprzęt, jak to sie spisuje czy warto inwestować w coś takiego np do kombajnu zbożowego?
    • Przez pro2006
      Tak jak w temacie poszukuję dobrego dominatora 88-98 najleiej roczniki 89-90-91 jeśli ktoś wie o dobrym modelu proszę o odpowiedz. Oczywiście kombajny w rozsadnej cenie
    • Przez rolmasz
      Witam, czy możecie mi podpowiedzieć od czego są to koła pasowe? Leża na regale już dość długo i nie wiem co z tym zrobić.
      Dzięki i pozdrawiam






    • Przez TelefonyRadom
      Witam Mam zamiar kupić kombajn do 100 tys, jutro jadę oglądać 78 s i 88s. I nie wiem co bd lepsze bardziej wydajne i miało większy komfort pracy? Proszę o podpowiedź
    • Przez damianXXL
      Witam. Pomoże ktoś? Robię z bratem remont silnika w europie, przy okazji chcemy zmienić łożysko przy odrzutniku. Pierwsze koło pasowe zostało z trudem zdjęte, drugie wewnętrzne nie idzie nic. Siedzi na klinie. Sciagacz, młot i palnik nie pomaga. Kawałek już pękło, to jakiś zeliwo. Pomóżcie? Jakieś rady? Ostatecznosc to rozbic kolo i szukac drugie. Dodaje załącznik.
×