Skocz do zawartości
adaskupodkarpacie

Wystawy na podkarpaciu

Polecane posty

oki39    2

spotkanie moglo sie odbyc i bez koszulek ale nikt nie wyrazil checi. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sabek27    1

Ja byłem tez ale nikogo nie widziałem z ekipy Af, ale poczkajmu jeszcze rok :o to sie trzeba spotkac;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pynczor    2

to za rok jak sie bedziecie spotykac to ja jestem chetny bede napewno jak co to dajcie znac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

ja bd na 100 w niedziele ;) moze sie spotkamy

 

Edit: a bd jakieś pokazy czy tak jak w tamtym roku ?;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik9407    0
ja bd na 100 w niedziele ;) moze sie spotkamy

 

Edit: a bd jakieś pokazy czy tak jak w tamtym roku ?;)

Ja słyszałem że nie będzie pokazów.

Ciekawe czy ktoś założy kategorie: <Boguchwała 2009> ,bo inaczej bedzie trzeba kupić VIP-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

hehe ja chyba bd rano bo jade ze szfagrem a on popołudniu jedzie grac w orkiestrze eh ... a wy kiedy bd ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

no a u mnie sie zmieniło wszystko bo w niedziele nikomu nagle nie pasuje i jade w sobote eh... no ale cóż ważne żeby być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oki39    2
a czy ktos wie jaki jest rozkład dnia w niedziele bo na stronce nic nie ma co o ktorej ?? ja bede w niedziele raczej na 100%

Ogolnie powinno byc to co rok temu zmienilo sie tylko to ze jest zrobiona dosc spora zagroda dla koni w tym miejscu gdzie byl ten plac na probowanie ciagnikow wiedz nie wiem jak teraz tam to rozplanuja :D

 

jednak jest inaczej :/ z tego co narazie jest to jest NewHolland Kubota JD i agroma rzeszow chyba ze jutro cos dojedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    9

No i chyba nici z wyjazdu, przeklete burze, juz 3 raz w tym tygodniu podtapia mi dom. dziadek (ma 80 lat) nie pamieta zeby kiedykolwiek cos takiego wczesniej bylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez KarolinaNowicka
      Centralne Targi Rolnicze 2017 + IV Forum Sektora Wołowiny
      Kto się wybiera??? 

      Podobno są dofinansowania do autokarów, ktoś coś wie?
      Pozdrawiam!
    • Przez Piters182
      Witam. 4 wolne miejsca na Agroshow, wyjeżdżam z Lubelskiego w sobotę rano.
    • Przez Rene
      Jak w temacie:)Ciężko znaleźć jakieś zbiorcze info o targach rolnych w sieci.
    • Przez Radzio15
      Witam. Czy ktoś może ostatnio zdawał kategorię T w Białej Podlasce lub gdzie kolwiek indziej. Mam parę pytań.W jakiej kolejności należy podłączyć i odłączyć przewody? Co należy sprawdzić przed rozpoczęciem jazdy? Co sprawdzić po podłączeniu przyczepy ? I na co należy zwrócić uwagę.
    • Przez agrorobert
      Witam!
      Ostatnio dostawca oleju napędowego poinformował mnie ze od 1 kwietnia będzie mógł wlewać paliwo tylko i wyłącznie do zbiorników do tego przeznaczonych (dwu płaszczowych) ponieważ za nie stosowanie się do tego grożą kary dla dostawcy jak i odbiorcy.
      Wiec z tego co zrozumiałem konieczny będzie zakup zbiornika dwu płaszczowego z atestem.  Z tego co się orientowałem owe zbiorniki kosztują nie mało i nie chce mi się wieżyc ze niektóre małe gospodarstwa je kupią. Jestem ciekaw co wy myślicie na ten temat? 
       
×