Skocz do zawartości
Maniek101

Leje z pod wtrysków płyn

Polecane posty

Maniek101    102

Witam

Mam takie pytanie, nie dawno wymieniałem uszczelkę pod głowicą zrobiłem z 2mth a planuje po 5mth poprawić dokręcenie śrub głowicy, głowica i wtryski były w regeneracji i teraz mi z pod wytrysków leje płyn chłodniczy, na początku po wymianie lała ropa a teraz płyn to co to się za cuda znowu dzieją? A przed remontem nic nie lało.

Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prawdopodobnie przerdzewiała tulejka wtryskiwacza.Przed remontem mogła była zakamieniona dlatego nic się nie działo- demontaż, mycie i montaż tylko przyspieszyły pojawienie się wycieku. Wymiana tulejki wymaga jednak zdjęcia głowicy chyba że zastosujesz kombinacje alpejskie :P i wyciągniesz ją na ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matx66    0

ja ściągałem głowice w swoim c-360 ale i bez tego możnaby było wymienić tulejke, wystarczy wspawać dużą nakrętkę w tulejke i zrobić ściągacz, tak moim zdaniem jest najłatwiej, ale najlepiej byłoby ściągnąć głowice i wymienić wszystkie tulejki bo jak jedna puściła to i pewnie za niedługo reszta puści, koszt niedrogi jakieś 10 zł tulejka, no i tym sposobem nie nawpada śmieci do cylindra. U mnie po wymianie ciekło między głowicą i tulejką bo miałem porysowany kanał w głowicy ale wkleiłem to na żywice epoksydową, można dla pewności dać na silikon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Maniek101    102

o którą tulejkę chodzi? tam gdzie się daje podkładkę pod wtryskiwacz? I co by to miało do wyciekania płynu przecież jak już to powinna by wyciekać ropa nie płyn chłodniczy, jak to jest??

Edytowano przez Maniek101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

o którą tulejkę chodzi? tam gdzie się daje podkładkę pod wtryskiwacz? I co by to miało do wyciekania płynu przecież jak już to powinna by wyciekać ropa nie płyn chłodniczy, jak to jest??

:D jaka ropa ??? W około tulejki jest płyn chłodniczy jeśli przerdzewieje płyn najczęściej wycieka na zewnątrz. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

Robiłeś regeneracje wtrysków czy głowicy?

Niby tak ale każdy wymienia jak się zaczyna pocić,

Edytowano przez asharot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    102

Narazie mi się za bardzo nie chce tego robić, ale jak juz to wolał bym ściągnąc głowicę i wybic niż wspawywać śruby, tylko mam pytanie, czy jeżeli zdjął bym głowicę to od drugiej strony można to spokojnie wybić jakimś prętem itp? czy nową wbija się np nasadką do oporu ( zapewne jest tam jakiś rant że się oprze? ), i czy te nowe tuleje wbija się na sucho, czy trzeba czymś smarować ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matx66    0

W głowicy od spodu masz otwór przez który wychodzi wtryskiwacz, przez niego możesz wybić ale trzeba to robić ostrożnie żeby nie uszkodzić głowicy, możliwe że będzie ciężko to ruszyć, lepszym i bezpieczniejszym rozwiązaniem byłoby wspawanie nakrętki,ale to już twój wybór. Jak już wyciągniesz tulejke to wyczyść gniazdo w głowicy i wbij nową najlepiej na silikon,ja mam na żywice wklejone, bo może później cieknąć a tak będziesz miał pewność, tulejki wchodzą do oporu ja wbijałem drewnianym klockiem. Tulejka trzyma się tylko górną i dolną częścią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

A zacznijmy od tego czy w głowicy w C-330 są jakieś wymienne tulejki pod wtryskiwaczami???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

No i wszystkie odpowiedzi doradzania diabli w zieli.To nie c 360 tylko c 330 no chyba że macie jakieś inne kosmiczne głowice w c 330.

Roki212 wam wszystkim oczy otworzył.Może lecieć tylko płyn na szpilce od kolektora ssącego jak jakiś mechanior długą szpilkę wkręcił i chciał ana opór wkręcić albo rozwiercał i coś cudował.

Maniek101 raczej mikro pęknięcie w głowicy w okolicy wtryskiwacza.Wsyp albo wlej do chłodnicy uszczelniaca.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
:D To przez precyzję pierwszego postu napisanego przez @Mańka101 wszystkim się pomieszało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    88

Nie ma możliwości by spod wtryskiwacza wydobywał się płyn !!!!!!!!! , na pewno myłeś wodą silnik , a podkładkę pod wtryskiwaczem co dolega do głowicy masz lichą i ucieka stamtąd kompresja troche i wywaliło wodę na zawnątrz koło wtryskiwacza tą która wlała się pomiędzy wtryskiwacz a głowicę w to gniazdo.

Po za tym tam nie ma żadnych tulejek !!!!! wtryskiwacz normalnie się wkłada w otwór głowicy , jest tylko podkładka mosiężna grubości 2mm , która uszczelnia nam wtryskiwacz , przed wydmuchem spod niego kompresji.

Tyle w temacie.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    102

No właśnie tak mi się wydawało że tam żadnych tulejek nie ma tylko lita głowica... ;p Pod wtryski na głowice dałem miedziane podkładki to może bym je jeszcze raz wymienił i jeszcze może silikon w koło wtrysku gdzie taka szczelina jest?

 

@up to na 100% jest płyn bo jak wyschnie to białe placki na bloku zostają i dodatkowo wziąłem tą kropelkę co wychodzi i polizałem i smakuje jak płyn :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Płyn może wypływać spod szpilek wtryskiwacza jeśli wypływa z gniazda w którym siedzi wtryskiwacz masz pękniętą głowicę. Wypływa tylko podczas pracy silnika czy na postoju też ? Wyciągnij wtryskiwacz i dokładnie zlokalizuj miejsce wycieku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    102

To wyjmę wtryskiwacze i dokładnie oglądnę gniazda lupą. Ale w regeneracji wszystko niby było sprawdzone i głowica bez uszkodzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    102

wyjąłem wtrysk, było tam troche płynu w gnieździe, wszystko wytarłem i oglądałem gniazdo, i żadnych pęknięć tam nie widzę, 30 min tak czekałem i nigdzie tam płyn się nie pojawił, dałem nową podkładkę przejechałem się kawałek i nic narazie nie wyszło, ale to po pracy dopiero by widział. Także skąd ten płyn tam sie mógł wziąść ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Szpilki wtryskiwaczy dochodzą do kanału wodnego płyn z pod nich mógł napłynąć w gniazdo wtryskiwacza.Teraz przy silniejszym dokręceniu mogłeś to 'niechcący " :P uszczelnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    88

 

dodatkowo wziąłem tą kropelkę co wychodzi i polizałem i smakuje jak płyn :)

hehehehehehhe ale się usmiałem :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

jak tam diagnoza ? znalazłeś już usterkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

Ty jeszcze z tym lux poczekaj, niech zapnie go do jakiejś konkretnej roboty wtedy będzie widział jakie efekty są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    88

Myśle jeszcze czy nie ma wżerów w gnieżdzie tam gdzie przychodzi ta gruba podkładka.

Bo jak są wżery to bedzie wydmuchiwać lekko ......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×