Zaloguj się, aby obserwować  
Rafallll360

Koszt naprawy układu kierowniczego c-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rafallll360    930

Witam wszystkich jest to mój pierwszy temat wie proszę o wyruzumiałość . Chciałbym się dowiedzieć ile może wynieść koszt naprawy układu kierowniczego czyli wymiana łożysk w kolumnie kierowniczej wymiana ślimaka , i wszystkie drążki Pytam dla tego że w mojej c-360 często zacina się kierownica i jest planowany remont całego układu kierowniczego. I chcę wiedzieć ile by to w przybliżeniu kosztowało ????????

 

Proszę o chybkie odpowiedzi :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Cenę części sprawdź w dowolnym e-sklepie z częściami rolniczymi>Nowa cała kpl. kolumna kierownicza kosztowało ok. 800 PLN Rozważ zakup sprawnej używanej kolumny kierowniczej lub montaż układu ze wspomaganiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafallll360    930

Na wspomaganie to raczej nie stać gospodarstwa a da się zregenerować starą kolumne chodzi mi głównie o łożysko pod kierownicą bo zacina się często ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oczywiście że się da jeśli zrobisz to sam koszty nie powinny być duże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    387

Zależy co będzie do wymiany,jeśli wałki to naprawa może kosztować nawet 400zł.

Końcówki drążka polecam od Bizona,są mocniejsze gwint ten sam.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafallll360    930

Dzisiaj czyli wtorek wujek przywiózł prawie że nową ale używaną kolumne pomalowana stara albo pójdzie na złom albo do regeneracji wszystko porozbieraliśmy wyciągamy starą wkładamy nową a tu mały problem : :blink: :blink:

Dokładnie to otwory w kupionej kalumnie są o 4 mm większe niż w oryginale przypomnę że kolumna wchodzi na szpilkę m12. Ale wujek mechanik wytoczy 4 wkładki do otworów w kolumnie przy okazji zostaną wymienione drążki kie.. uszczelka od palca zmiany biegów ,,we środę pewnie wszystko powinno być gotowe do jazdy.Koszt części powinien sie zmieścić w cenie 500 zł :( kolumna była używana ale wyremontowana :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Witam,
      Gdzie jest zaczepiona sprężyna 0050/52-717/0 ? wiem że jednym końcem do pedału a drugim?? (teraz mam ją zaczepioną o przewód hamulcowy (WTF?!) - sprężyna też nie oryginalna).Chciałbym zrobić jak należy ale nie widzę tam jakiegoś zaczepu . dajcie foto jak wy to macie rozwiązane.
       

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez pawel75
      Witam, Wspomaganie c360. Pompa hydrauliczna napędzana z koła pasowego. Przy maksymalnym skręcie kierownicy, pęka oring gumowy przy pompie na wysokim ciśnieniu. Co może być tego przyczyną ? 
    • Przez włodek
      Cześć
      Mam do Was pytanie. Jak powinien być prawidłowo przyspawany ogranicznik kąta skrętu, ten na wysuwnej? Na jednej mam ewidentnie krzywo, zobaczcie sami:


      Na drugiej osi z kolei wspawany jest idealnie centralnie. Jak oglądałem dziś nowe wysuwne to mam wrażenie że jak komuś się przyspawało tak jest. I nie wiem jak to teraz poprawić. Czy to w którym miejscu jest przyspawane ma znaczenie czy nie. Czy powinno być centralnie po środku czy w zależności od tego, która strona. Ten ciągnik od samego początku jak go mam, właśnie przez ten ogranicznik, miał o wiele gorszy skręt w prawo niż w lewo. Teraz mając to rozebrane, remontując oś i zakładając wspomaganie, chcę to poprawić. Pomożecie? 
    • Przez włodek
      Witajcie,
      Zamówiłem właśnie zestaw wspomagania do swojego C360-3P. Jedyna rzecz co do której mam wątpliwości to orbitrol bo jest turecki. Nie wiem czy to będzie działało poprawnie ale jest gwarancje. Cała reszta tj pompa i siłownik są polskie. Ale do rzeczy. Czy ktoś z Was może podpowiedzieć od czego będzie pasowała kierownica? Wydaje mi się że montowanie tej wielkiej do ciągnika który ma wspomaganie, nie ma sensu. Znalazłem fajne miękkie kierownice do nowszych ursusów, 38cm średnicy tylko problem z tym że one są na frez a kolumna jest dopasowana do oryginalnej kierownicy w C360 czyli jest na klin. Może ktoś temat przerabiał i podpowie od czego można taką kierownicę podpasować. Może jakiś zetor? Nie wiem. Nie musi być jakoś strasznie mała. Byle by była grubsza i mniejsza od tej oryginalnej. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj