Skocz do zawartości
daanny

Problem z pasami jezdnymi jd1075

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
daanny    12

Witam mam problem z paseami jezdnymi w moim jd, na cofnietym przyspieszaczu są lużne a gdy wysunę przyspieszacz by szybciej jechać pasy niesamowicie się naciagają i robia się sztywne jak struna przez co bardzo szybko się wyciaga sie ten gruby dolny z ząbkami i przekładnia szybko się nagrzewa kombajn drży, gdy przyspieszacz cofne do tyłu by zmniejszyć predkośc pas dolny robi sie bardzo lużny zdecydowanie za lużny, a gdy gą naciagnę napinaczem to znów gdy przyspieszę to napina się niesamowicie,wariator wyglada że jest sprawny w dolnym kole tym na sprzegle tez wyglada że ładnie chodzi, jestem ciekaw jak to jest u was czy przy każdym położeniu przyspieszacza pasy są jednakowo napiete, na moje oko to w kazdej pozycji napiecie powinno byc jednakowe,co może byc przyczyną tego że tak sie dzieje? wszystkie propozycje mile widziane, dodam że wszystkie trzy pasy nowe i oryginalne.a wiadomoże gdy pasy są za lużne to kombajn mi zwalnia a gdy za sztywne to sie grzeja i wyciagają. prosze o pomoc :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1902    0

mialem podobnie zmniejszylem skok tloka o 2cm zeby nie przyspieszal na maksa i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daanny    12

kolego a w jaki sposób najszybciej zmniejszyć ten skok tłoka? na moje oko to przyczyna leży w kole pasowym na sprzegle pewnie nie rozchodzi i nie schodzi się tak jak powinno! dzięki za odpowiedż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zdzichu124    0

Mam taki sam problem jak autor w John Deere 1075, nie wiem czy to problem, czy poprostu tak powinno być ? Jak zgasze kombajn na przyspieszaczu max do przodu to pas napięty jak struna a jak zgasze na max cofniętym to luźny bardzo, obu dwa koła pracują płynnie , to na wariatorze i przy sprzęgle. Tak powinno być ? Czy napięcie ma być stale ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631

tak ma być, fizyki nie oszukasz, pas nie zmieni swojej długości po zmniejszeniu średnicy koła


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    0

No tak tylko tam poruszają się dwa koła, jak jedno zwiększa średnice to drugie zmniejsza i na odwrót. Dlatego wydaje mi się że powinno być ciągle jednakowe napięcie , jak to jest u was ? Chodzi o pas jezdny jak i o pasy napędowe wariatora z koła silnika , luzują się te i te i napinają tak samo te i te 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

@daanny udało Ci się rozwiązać problem z tymi pasami jezdnymi? Też u mnie jest ten sam problem że jak zmniejszę przyspieszacz to pas luźny aż się buja a na pełnym przyspieszaczu naciągnięty jak struna przez co mam problem z jazdą pod górę bo bez przyspieszacza się ślizga strasznie i muszę redukować na mniejszy bieg. Czy wgl to koło pasowe przy sprzęgle ma się schodzić i rozchodzić czy stoi w miejscu?


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lassie    3

przyczyna jest zawieszanie się ,nie schodzi się wariator na dole do swojej najwolniejszej pozycji, mam tak samo w 1177 podtaczałem tuleje i zmieniłem sprężyny na nowe i dalej to samo nie wiem w czym tkwi problem ale bedę rozbierał we wrześniu to dalej bo pas jezdny nowy a nie ma go jak naciągnąć już

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    3

U mnie w 1065 jest to samo wariatory wygladaja na sprawne takze nie ruszam tego juz kikla sezonow tak kosze i nic sie nie dzieje a to ze sie grzeje to chyba norma jak pas chodzi po kole pasowyn tarcie lekki poslizg itp powinno buc ciepłe chociaz nie zbyt mocno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Brother
      Witam mam problem wymieniłem pasy tylne w prasie rv126L ,i są one troszkę grubsze od tych co były, kiedy zamknę klapę to mam wrażenie że przednie pasy hamują te z tyłu i moje pytanie czy jest jakaś możliwość odsunięcia od siebie tych rolek ?

    • Przez 9kaczor6
      Witam, nie jestem mechanikiem i z góry przepraszam za kolokwializm w nazewnictwie niektórych rzeczy. Mam nadzieje, że zrozumienie w czym problem.
      Mój wuj ma problem z prasą rolującą New Holland 835 - zrywają mu się pasy klinowe - trzy pojedyncze  pasy pod lewą pokrywą z napinaczem ruchomym, który luzuje pasy gdy pokrywa prasy podnosi się. Dziś kupił kolejne trzy pasy wąskoklinowe SPB - 2310 (klin 16.3x13) Oglądałem dziś tą prasę, i moim zdaniem problem tkwi w pasach... Wuj również się wygadał, że po zakupie prasy wszystko było w porządku do momentu pęknięcia pierwszych pasów przyznał, że nie pamięta czy nowe pasy były identyczne z tymi działającymi poprzednio. Pytanie do Was - czy ktoś ma informację jakie dokładnie pasy powinny być użyte do tej prasy?
      Moim zdaniem, po pierwsze powinien być to pas zespolony, a po drugie krótszy... Na ta chwile napinacz bardzo mocno schodzi aby docisnąć pasy. Wytłumaczę to tak, że naciągnięte pasy schodzą (napinają się) do połowy średnicy tego mniejszego koła na którym pracują - czyli pozostają bardzo luźne gdy prasa jest otwarta. Niestety nie mam zdjęcia jak to wygląda, postaram sie je zrobić juto jeżeli uda się wyjechać na pole.
       
      Proszę o pomoc, z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez maciej2013
      witam wszystkich potrzebuje pomocy odnośnie tej prasy jest to prasa stalokomorowa łańcuchowa lecz zamiast łańcuchów tak jak Fortima ma ona pasy gumowe po bokach które chodzą po rolkach problem mój tkwi w tym że pasy te zaczęło ściągać do jednego boku aż zaczyna niszczyć jeden z pasów posiadam instrukcję obsługi jest napisane jak to uregulować Ale nie mogę znaleźć miejsca gdzie to się robi za chiny potrzebuje szpeca kto by mi pomógł w tej sprawie ewentualnie podjechał naprawił dodam że to okolice Grudziądza dziękuję i POZDRAWIAM
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.