Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
liku025

c385A nie działa przednie napęd

Polecane posty

liku025    1

Witam, zakupiliśmy ciągnik ze słowacji, zrobiliśmy silnik, i dziś nadszedł czas pierwszej jego pracy na naszym gospodarstwie. Pług 3 obrotowy i niestety przedni napęd nie pracuje wcale, ciągnąć za załączanie napędu nic sie nie dzieje, tył bobruje a przód ani drgnie :/, podczas zakupu (zima) na śniegu napęd pracował, założyliśmy filtry (chyba od mikropompki jak sie nie myle, wcześniej nic tam nie było) nowy olej do skrzyni 80w90 GL4, i napęd nie pracuje. Ciśnienie w obwodzie mikropompki przy1000 obr/min wynosi 6 Barów, przy 1700 11 Barów. Do tego tata zauważył że po pracy ok. 30 min zaczęły wariować wzmacniacz momentu. Czy mamy spodziewać uszkodzonej mikropompki ? czy można coś jeszcze zdziałać ? wałek wom chodzi, podnośnik chodzi, a napęd nie :/

Edytowano przez liku025

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
liku025    1

jest lipa, jak sie zagrzeje to ma jeszcze mniej, jak przełącze na zółwia to ciśnienie rośnie o 1.5 at jak wył, napęd to rośnie o 1at, ciekawe jak sie ma wyjęcie filtrów do wzrostu ciśnienia, czy mikropompka może powodować po rozgrzaniu wariacje zółw-zając ? i jeszcze jeden problem, jak sie zagrzeje to ciężko wybić bieg ( ten lewarek terenowe/szosowe/wsteczny) czy to też mogła by powodować mikropompka ?

 

Edit: zapiąłem dziś do agregacika :) wkręcony miałem manometr od mikropompki jak sie nagrzał to na wysokich obrotach miał czasami 2 czasami 5 (sam nie wiem dlaczego takie skoki, ale jak jechałem i nagle przełączyłem wzmacniacz na zółwia to odrazu ciśnienie na 10at. pojechałem tak w błotko opuściłem agregat i ewidentnie przód darł :)

Edytowano przez liku025

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzychu85    6

a nie traci gdzies cisnienia na wzmacniaczu? kiedys jak robilem remont to mechanik mi cos wymienial wlasnie przy wzmacniaczu, cos wlasnie z hydraulika, mowil ze niedlugo by sie wzmacniacz skonczyl, tylko nie pamientam czy to tez by sie tyczylo zalanczania napedu :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Będzie się tyczyło. Każda nieszczelność w obwodzie (czy na sprzęgle przedniego napędu, czy sprzęgle WOM, czy wzmacniaczu)= straty ciśnienia w obwodzie.

 

Ciężko wchodzące biegi= hamulec skrzyni padł/jest źle ustawiony, lub operator nie umie poprawnie zmieniać biegów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×