ORION1

Co URSUS powinien zmienić w 12, 16, 19 34-54

Polecane posty

przemek99    38
Właśnie miech ktoś wrzuci dokładne zdjęcia całej kabiny wewnątrz i dachu w serii 1x34 bo na AF jest ich chyba bardzo mało.

popieram to z tymi fotkami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41
Każdy pisze, że Ursus powinien zmienić kabinę... Siedział ktoś z was w kabinie 1634? Wiecie jak tam jest komfortowo? Ja siedziałem i ta kabina robi na prawdę duże wrażenie. Klima jest także oferowana. Ursus powinien zmienić skrzynię na taką, która ma więcej przełożeń, rewers i przede wszystkim o prędkości 40-50 km/h.

z tymi hamulcami co są to cieńko widzę skrzynię 50 km/h. Już przy szybkiej 35 gdzie na kołach 20.8 R 38 ciągnik niesie ponad 40 ciężko wyhamować w dość szybkim czasie. A hamulce na przód to cała zmiana konstrukcji przedniej osi która jak dotąd ostanią poważniejszą modernizację miała o ile nie myle się w 1987 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
Każdy pisze, że Ursus powinien zmienić kabinę... Siedział ktoś z was w kabinie 1634? Wiecie jak tam jest komfortowo? Ja siedziałem i ta kabina robi na prawdę duże wrażenie. Klima jest także oferowana.

 

Zależy z czym ją porównujesz... Ale nad wyciszeniem mogli by jeszcze trochę popracować.

 

z tymi hamulcami co są to cieńko widzę skrzynię 50 km/h. Już przy szybkiej 35 gdzie na kołach 20.8 R 38 ciągnik niesie ponad 40 ciężko wyhamować w dość szybkim czasie. A hamulce na przód to cała zmiana konstrukcji przedniej osi która jak dotąd ostanią poważniejszą modernizację miała o ile nie myle się w 1987 roku.

 

A nie pomyślałeś, że jak by zmieniali skrzynie to i hamulce by zmienili? Co do przednich hebli to wystarczy dać mocne na tyle i włączać napęd przy hamowaniu tak jak to jest w wielu ciągnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

tak jak zmienili skrzynię na synchro i opcję szybkiej a hamulce te same zostały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
tak jak zmienili skrzynię na synchro i opcję szybkiej a hamulce te same zostały.

 

Ale żeby założyć synchro i troche przyśpieszyć wystarczyło zmienić kilka trybów a żeby dołożyć półbiegi trzeba praktycznie całą skrzynie przerobić bo w skrzyni pośredniej tarczki półbiegów się nie zmieszczą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

To prawda, widziałem swego czasu 914 z holandii z dwoma półbiegami dorobionymi. Skrzynia pośrednia była dłuższa i ciągnik mało co krótszy był od 6stki. Półbiegi załączały się na klawisz umieszczony na przerobionej dźwigni zmiany biegów. Nie wiem czemu ursus bardzo powoli wprowadzał modernizacje. Przykładem może być blokada przedniego napędu załączana klawiszem, mineło parę ładnych lat kiedy to ten przełącznik przywędrował na deskę rozdzielczą. Podobnie elektrohydrauliczny system włączania przedniego napędu.

Nie mi to jednak oceniać, wiele rzeczy mogło być wprowadzonych wczesniej chyba że mieli jakieś plany produkcyjne albo spore zapasy wytworzone poprzednich rozwiązań. Tak mi się to nasuneło na myśl jak kiedyś spoglądałem na bagnet olejowy w silniku, czy to stary czy nowy silnik a tam oznaczenie 12011/12045 :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rząd nie jest od tego, żeby wywierać wpływ na prywatne przedsiębiorstwo. Firma musi sama o siebie zadbać, to już nie ten ustrój, gdzie rząd wpływał na wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil20    0
Ciekawe czy rzad moglby wplynac na kierownictwo ursusa ??

 

Komuna już mineła.....

 

Swoją drogą jakby zmienili cenę to już znaleźli by wielu zwolenników, nawet z teraźniejszym wyposażeniem. Ursus mógłby się stać konkurencją dla Belarusa, Pronara i podobnych marek. Myślę że polski rolnik mając do wyboru Ursusa i np. Belarusa wybrał by polską maszyne :P no ale ta cena...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

rolnikowi9407 chodziło raczej o to że polski rząd nic nie robi żeby polska gospodarka stawała się coraz silniejsza itd. piszecie że komuna mineła ale układ pozostał.... jeden wielki układ i jeszcze długo pozostanie ale to juz dyskusja na iny temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj