Skocz do zawartości
ORION1

Co URSUS powinien zmienić w 12, 16, 19 34-54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ORION1    1

Co URSUS powinien zmienić w swoich modelach ciężkich takich jak 1234 1634 1934 lub 1654 1954 co powinien udoskonalić a co zostawić by warto było go kupić ?? waszym zdaniem ???? A odnośnie ciągników 100 km to niee powinien produkować 1034 w nowych machach był by to rywal fortera bo jak 7524 to raczej rywal Proximy PLUS POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134

Moim zdaniem do wymiany są: przednia oś bo za mało skrętna, silnik bo to przestarzała konstrukcja, skrzynia biegów przestarzała konstrukcja z tylko jednym półbiegiem i brakiem rewersu, kabina na bardziej komfortową i energonomiczną no i maske przydało by się zmienić na coś co normalnie wygląda :( Czyli zostawić chyba można tylko napis URSUS :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ORION1    1

Mim zdaniem silnik może zostać tylko do skrzyni dodać razem wzmacniacz i reduktor oraz rewers co by dało 24 biegi to było by do znieśenia a stylistyka do wymiany ja bym kabinek wewnątrz zmiął chęcią zaprojektował :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MrPrzemek    0

Teraz to Ursus powinien wprowadzić jakieś nowe rozwiązania techniczne (skrzynie z półbiegami, EHR, klimatyzacje itp.)!!! Bo jak każdy wie jego rozwój zatrzymał się na latach 80-90 i myśleli, że jak zamontują nowe plastikowe maski to przyciągną klienta :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Powinni jakieś komfortowe kabiny zamontować, jakąś nową skrzynie,klime w standardzie itp.. tak jak maja to zagraniczne sprzęty mogi by coś po nich ściągnąć ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ORION1    1

Dlaczego damian9871 uważasz że będzie nie udany Bo tak jest Polska mentalność zagraniczne jest dobre choć niee wiem jak sie będzie psuło i jak drogi będzie w obsłudze ale będzie JD czy DF lub MF ale zagraniczny. A mówili że Pronar to bele co stara technologia a DF wymiata. Pamiętajcie nie każdego stać kupić filtr do paliwa za 300 zł. Bo kupić drogi ciągnik to nie problem tylko go potem utrzymać. Ja uważam że Ursus jest dobrą marko tylko potrzeba drobnych zmian. A Zetor to co nowe technologie ślinik te same co w latach 80. Tylko wygląd i skrzynia robi swoje tak się nauczyliście że Ursus to badziewi i tak mówicie a wcale tej mark nie znacie. Ten sam problem co miał Pronar i MTZ awaryjne itd. A na polach jest niebiesko czyli jak by były taki do bani to by nikt tego niee kupował. To tak samo jak z samochodami co masz Mercedesa a ty ?? Skode Superb ale nie ważne że mercedes ma 12 lat a skoda nówka ale zawsze jest MB. Dla mnie jest to śmieszne. I trzeba sie trochę zastanowić co się pisze o danej marce niee znając jej ja też moge pisać że JD to badziewie bo słyszałem kilka opinii ale nie pisze bo niee pracowałem tymi ciągnikami Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    11

Orion1 zgadzam się z tobą w 100%! A przecież ursusy mają klimę i EHR,chyba niewszyscy o tym wiedzą i dlatego tak piszą,a skrzynie to fakt mogli by ulepszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpik9    0

poczekajmy troszke a może jakieś zmiany nadejdą bo przecież teraz 51% ursusa ma uzel to może coś i z mf-a dozucą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4
Dlaczego damian9871 uważasz że będzie nie udany Bo tak jest Polska mentalność zagraniczne jest dobre choć niee wiem jak sie będzie psuło i jak drogi będzie w obsłudze ale będzie JD czy DF lub MF ale zagraniczny. A mówili że Pronar to bele co stara technologia a DF wymiata. Pamiętajcie nie każdego stać kupić filtr do paliwa za 300 zł. Bo kupić drogi ciągnik to nie problem tylko go potem utrzymać. Ja uważam że Ursus jest dobrą marko tylko potrzeba drobnych zmian. A Zetor to co nowe technologie ślinik te same co w latach 80. Tylko wygląd i skrzynia robi swoje tak się nauczyliście że Ursus to badziewi i tak mówicie a wcale tej mark nie znacie. Ten sam problem co miał Pronar i MTZ awaryjne itd. A na polach jest niebiesko czyli jak by były taki do bani to by nikt tego niee kupował. To tak samo jak z samochodami co masz Mercedesa a ty ?? Skode Superb ale nie ważne że mercedes ma 12 lat a skoda nówka ale zawsze jest MB. Dla mnie jest to śmieszne. I trzeba sie trochę zastanowić co się pisze o danej marce niee znając jej ja też moge pisać że JD to badziewie bo słyszałem kilka opinii ale nie pisze bo niee pracowałem tymi ciągnikami Pozdro

 

Ok. ale Ursus mógłby być tańszy jak na takie konstrukcje, a Zetor wcale nie ma silników z lat 80, choć przyznam że teraz do najlepszych nie należy, ale myślę że lepszy od Ursusa.

 

Tak na marginesie, to Ursus nie jest już polski parę ładnych lat te mniejsze modele to tak naprawde MF, zresztą czy Ursus wymyślił coś sam, może C-330.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
Pamiętajcie nie każdego stać kupić filtr do paliwa za 300 zł. Bo kupić drogi ciągnik to nie problem tylko go potem utrzymać.

Do MF z 2003 roku filtr paliwa kosztuje mniej jak te do U-912... To tak na marginesie bo mam porównanie :(

 

W pierwszej kolejności Ursus powinien poprawić skrzynie w ciężkiej serii, zdecydowanie za mało biegów, wzmacniacz mógłby być sterowany elektro-hydraulicznie guzikiem na dźwigni, 2 stopnie od biedy wystarczą ale trzeba by poprawić trwałość. Dźwignia zmiany kierunku jazdy mogła by zostać po lewej (wygodne przy pracy z turem). Ewentualnie zostawić tą skrzynie co jest i dorzucić 3 stopień wzmacniacza którego można by było używać bez ograniczeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

po waszej wymianie zdan tj. zbigi123 i ORION1 mozna tylko powiedziec, ze obydwoje jestescie nieobiektywni i do kazdego argumentu w zasadzie mozna sie przyczepic tylko za dlugo by to trwalo, takze apeluje, badzcie bardziej krytyczni co do swoich pogladow


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Brzozak to twoim zdańem Zetor nic nie zmienił od lat 80???


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
Brzozak to twoim zdańem Zetor nic nie zmienił od lat 80???

chodzilo mi tylko o te zdania zwiazane z ursusem :( jak w temacie, o zetorze juz wiele razy wyglaszalem swoja opinie


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

czyli wszystko :(


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134
Tak na marginesie, to Ursus nie jest już polski parę ładnych lat te mniejsze modele to tak naprawde MF, zresztą czy Ursus wymyślił coś sam, może C-330.

 

Zdziwiłbyś się ile ursus miał swoich projektów, których niestety nigdy nie wdrożył do produkcji przez wykupienie licencji od kiepsko prosperującego wtedy fergusona....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Projekty to wiem ze miał, bo nawet na UWM-ie taki prototyp stoi, ale chodziło mi o ciągniki seryjnej produkcji.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    27

w ursusie powinni zmienic przede wszystkim skrzynie biegow , zeby miala pol biegi i rewers , a co do wygladu to nie jest az taki zly , powinni mu montowac w standardzie szerokie laczki , klime ,ehr zwiekszyc udziwg podnosnika i wydajnosc pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

Każdy pisze, że Ursus powinien zmienić kabinę... Siedział ktoś z was w kabinie 1634? Wiecie jak tam jest komfortowo? Ja siedziałem i ta kabina robi na prawdę duże wrażenie. Klima jest także oferowana. Ursus powinien zmienić skrzynię na taką, która ma więcej przełożeń, rewers i przede wszystkim o prędkości 40-50 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Właśnie miech ktoś wrzuci dokładne zdjęcia całej kabiny wewnątrz i dachu w serii 1x34 bo na AF jest ich chyba bardzo mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam, stoję przed zakupem kolejnego ciągnika do firmy, wywóz nieczystości płynnych, w zimie odśnieżanie, koszenie nieużytków. Do teraz raczej stawialiśmy na zetora ale potrzeba czegoś mocniejszego niż 7745. Na co zwracać uwagę w ciężkiej serii.
    • Przez PawelmanLS
      Witam, jestem tu nowy. Jak by było coś źle to proszę o poprawienie przez moderatorów.
      A mam takie pytanie jak : Czy każdy ciężki model Ursusa posiada wzmiacniacz momentu?  Słyszałem o takim czymś w Ursusach wiem że są w 1614,1224,ale czy każdy ciężki model go posiada ?  Z góry dzięki za odp.
    • Przez LUKAS9513
      Witam, mam problem z ciagnikiem ursus 1014 otóż nierowno pracuje tak jakby mu ktos odcinal pelen doplyw paliwa. Pompa po sprawdzeniu filtry nowe rurki paliwowe wężyki zasilajace tez i mam takie pytanie do uzytkownikow ile w odstojniku ma byc paliwa podczas pracy i czy ten wezyk ktory idzie od dolnego zbiornika do odstojnika moze podskakiwac w momecie podawania paliwa a moze ktos miał podobny problem z tego typu ciagnikiem?  z gory dziekuje za odpowiedzi.
    • Przez szymon1995
      Witam, mam pytanie odnośnie kapitalnego remontu silnika w Ursusie 1614, a mianowicie ile mechanik sobie może życzyć za robociznę tzn. rozpołowienie ciągnika, rozebranie silnika na części pierwsze i ponowne zmontowanie maszyny? Z góry wielkie dzieki
    • Przez KrzysztofZabro
      Witam znacie sie na przełączniku 12/24 przy ursusie 1224, jak idą te kable od przełącznika do rozrusznika jakie i tak dalej,30,50,51,50a i 31 bo mam zrobione ale coś jest nie tak wiec jak wie ktoś  i pomoże to szczerze dziekuję.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.