ORION1

Co URSUS powinien zmienić w 12, 16, 19 34-54

Polecane posty

ORION1    1

Co URSUS powinien zmienić w swoich modelach ciężkich takich jak 1234 1634 1934 lub 1654 1954 co powinien udoskonalić a co zostawić by warto było go kupić ?? waszym zdaniem ???? A odnośnie ciągników 100 km to niee powinien produkować 1034 w nowych machach był by to rywal fortera bo jak 7524 to raczej rywal Proximy PLUS POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Moim zdaniem do wymiany są: przednia oś bo za mało skrętna, silnik bo to przestarzała konstrukcja, skrzynia biegów przestarzała konstrukcja z tylko jednym półbiegiem i brakiem rewersu, kabina na bardziej komfortową i energonomiczną no i maske przydało by się zmienić na coś co normalnie wygląda :( Czyli zostawić chyba można tylko napis URSUS :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ORION1    1

Mim zdaniem silnik może zostać tylko do skrzyni dodać razem wzmacniacz i reduktor oraz rewers co by dało 24 biegi to było by do znieśenia a stylistyka do wymiany ja bym kabinek wewnątrz zmiął chęcią zaprojektował :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrPrzemek    0

Teraz to Ursus powinien wprowadzić jakieś nowe rozwiązania techniczne (skrzynie z półbiegami, EHR, klimatyzacje itp.)!!! Bo jak każdy wie jego rozwój zatrzymał się na latach 80-90 i myśleli, że jak zamontują nowe plastikowe maski to przyciągną klienta :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Powinni jakieś komfortowe kabiny zamontować, jakąś nową skrzynie,klime w standardzie itp.. tak jak maja to zagraniczne sprzęty mogi by coś po nich ściągnąć ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ORION1    1

Dlaczego damian9871 uważasz że będzie nie udany Bo tak jest Polska mentalność zagraniczne jest dobre choć niee wiem jak sie będzie psuło i jak drogi będzie w obsłudze ale będzie JD czy DF lub MF ale zagraniczny. A mówili że Pronar to bele co stara technologia a DF wymiata. Pamiętajcie nie każdego stać kupić filtr do paliwa za 300 zł. Bo kupić drogi ciągnik to nie problem tylko go potem utrzymać. Ja uważam że Ursus jest dobrą marko tylko potrzeba drobnych zmian. A Zetor to co nowe technologie ślinik te same co w latach 80. Tylko wygląd i skrzynia robi swoje tak się nauczyliście że Ursus to badziewi i tak mówicie a wcale tej mark nie znacie. Ten sam problem co miał Pronar i MTZ awaryjne itd. A na polach jest niebiesko czyli jak by były taki do bani to by nikt tego niee kupował. To tak samo jak z samochodami co masz Mercedesa a ty ?? Skode Superb ale nie ważne że mercedes ma 12 lat a skoda nówka ale zawsze jest MB. Dla mnie jest to śmieszne. I trzeba sie trochę zastanowić co się pisze o danej marce niee znając jej ja też moge pisać że JD to badziewie bo słyszałem kilka opinii ale nie pisze bo niee pracowałem tymi ciągnikami Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

Orion1 zgadzam się z tobą w 100%! A przecież ursusy mają klimę i EHR,chyba niewszyscy o tym wiedzą i dlatego tak piszą,a skrzynie to fakt mogli by ulepszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpik9    0

poczekajmy troszke a może jakieś zmiany nadejdą bo przecież teraz 51% ursusa ma uzel to może coś i z mf-a dozucą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4
Dlaczego damian9871 uważasz że będzie nie udany Bo tak jest Polska mentalność zagraniczne jest dobre choć niee wiem jak sie będzie psuło i jak drogi będzie w obsłudze ale będzie JD czy DF lub MF ale zagraniczny. A mówili że Pronar to bele co stara technologia a DF wymiata. Pamiętajcie nie każdego stać kupić filtr do paliwa za 300 zł. Bo kupić drogi ciągnik to nie problem tylko go potem utrzymać. Ja uważam że Ursus jest dobrą marko tylko potrzeba drobnych zmian. A Zetor to co nowe technologie ślinik te same co w latach 80. Tylko wygląd i skrzynia robi swoje tak się nauczyliście że Ursus to badziewi i tak mówicie a wcale tej mark nie znacie. Ten sam problem co miał Pronar i MTZ awaryjne itd. A na polach jest niebiesko czyli jak by były taki do bani to by nikt tego niee kupował. To tak samo jak z samochodami co masz Mercedesa a ty ?? Skode Superb ale nie ważne że mercedes ma 12 lat a skoda nówka ale zawsze jest MB. Dla mnie jest to śmieszne. I trzeba sie trochę zastanowić co się pisze o danej marce niee znając jej ja też moge pisać że JD to badziewie bo słyszałem kilka opinii ale nie pisze bo niee pracowałem tymi ciągnikami Pozdro

 

Ok. ale Ursus mógłby być tańszy jak na takie konstrukcje, a Zetor wcale nie ma silników z lat 80, choć przyznam że teraz do najlepszych nie należy, ale myślę że lepszy od Ursusa.

 

Tak na marginesie, to Ursus nie jest już polski parę ładnych lat te mniejsze modele to tak naprawde MF, zresztą czy Ursus wymyślił coś sam, może C-330.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Pamiętajcie nie każdego stać kupić filtr do paliwa za 300 zł. Bo kupić drogi ciągnik to nie problem tylko go potem utrzymać.

Do MF z 2003 roku filtr paliwa kosztuje mniej jak te do U-912... To tak na marginesie bo mam porównanie :(

 

W pierwszej kolejności Ursus powinien poprawić skrzynie w ciężkiej serii, zdecydowanie za mało biegów, wzmacniacz mógłby być sterowany elektro-hydraulicznie guzikiem na dźwigni, 2 stopnie od biedy wystarczą ale trzeba by poprawić trwałość. Dźwignia zmiany kierunku jazdy mogła by zostać po lewej (wygodne przy pracy z turem). Ewentualnie zostawić tą skrzynie co jest i dorzucić 3 stopień wzmacniacza którego można by było używać bez ograniczeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

po waszej wymianie zdan tj. zbigi123 i ORION1 mozna tylko powiedziec, ze obydwoje jestescie nieobiektywni i do kazdego argumentu w zasadzie mozna sie przyczepic tylko za dlugo by to trwalo, takze apeluje, badzcie bardziej krytyczni co do swoich pogladow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Brzozak to twoim zdańem Zetor nic nie zmienił od lat 80???


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
Brzozak to twoim zdańem Zetor nic nie zmienił od lat 80???

chodzilo mi tylko o te zdania zwiazane z ursusem :( jak w temacie, o zetorze juz wiele razy wyglaszalem swoja opinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

ursus poeinien zmienić:

-komfort

-ergonomię

-wygląd

-rozwiązania techniczne

-widoczność zwłaszcza z przodu

-cenę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

czyli wszystko :(


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
Tak na marginesie, to Ursus nie jest już polski parę ładnych lat te mniejsze modele to tak naprawde MF, zresztą czy Ursus wymyślił coś sam, może C-330.

 

Zdziwiłbyś się ile ursus miał swoich projektów, których niestety nigdy nie wdrożył do produkcji przez wykupienie licencji od kiepsko prosperującego wtedy fergusona....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Projekty to wiem ze miał, bo nawet na UWM-ie taki prototyp stoi, ale chodziło mi o ciągniki seryjnej produkcji.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    38

w ursusie powinni zmienic przede wszystkim skrzynie biegow , zeby miala pol biegi i rewers , a co do wygladu to nie jest az taki zly , powinni mu montowac w standardzie szerokie laczki , klime ,ehr zwiekszyc udziwg podnosnika i wydajnosc pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Każdy pisze, że Ursus powinien zmienić kabinę... Siedział ktoś z was w kabinie 1634? Wiecie jak tam jest komfortowo? Ja siedziałem i ta kabina robi na prawdę duże wrażenie. Klima jest także oferowana. Ursus powinien zmienić skrzynię na taką, która ma więcej przełożeń, rewers i przede wszystkim o prędkości 40-50 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Właśnie miech ktoś wrzuci dokładne zdjęcia całej kabiny wewnątrz i dachu w serii 1x34 bo na AF jest ich chyba bardzo mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj