-
Podobna zawartość
-
Przez LukaszSZCZ999
Witam. Sprzęgło się ślizga i mam problem z ruszaniem samego ciągnika. odkręciłem dekiel pod spodem i stwierdziłem, że nie ma luzu jałowego pomiędzy dociskiem a łożyskiem oporowym co powoduje, że łożysko cały czas pracuje. Po głębszej analizie układu sprzęgła pomyślałem, że zużycie tarczy powoduje zmniejszanie odległości miedzy dociskiem a łożyskiem i w końcu całkowity brak luzu pomiędzy nimi. Według mnie wszystko to powoduje, że jest słaby docisk tarczy sprzęgła do koła zamachowego.
Pytanie brzmi następująco- czy mam racje?
Czy to co napisałem ma jakiś sens?
Czy pomiędzy dociskiem a łożyskiem powinien być luz? To chyba najważniejsze pytanie
Pozdrawiam
-
Przez Przemek15_03
Witam,
Tak jak w temacie w mojej slęzie mam peknieta beczkę jest ona z tworzywa pekła przy mieszadle na dole czy jest jakiś sprawdzony sposób na jej poklejenie? w ostatecznosci bedę musiał kupic nowy zbiornik a jak tak to jaki ? czy kupic taki jak był oryginalny? (zdjęcie przykładowe takiej samej beczki jak moja ponizej) czy może taki jak w linku http://allegro.pl/zbiornik-do-opryskiwacza-zgz-1200-l-i3194467623.html. Bo jak miałbym kupic to walałbym jakis poządny z którym troche popracuje. Będę wdzięczny za wszytkie sugestie
-
Przez zyz1o
witam pekla mi maska w jd w ksztalacie X i robi sie takie cos ze jak jest cieplo to maska w tym miejscu zapada sie a jak zimno to wychodzi do gory i teraz wyszla do gory i jest taki ostry stozek powiedzcie mi co zrobic zeby bylo normalnie i jak to skleic
-
Przez KarolTD90
Mam pytanie stosował ktoś z was tarczę diamentową do cięcia metalu??Np. http://allegro.pl/uniwersalna-tarcza-diamentowa-125mm-x2-6mm-x22-2mm-i3329978700.html Warto coś takiego kupić jak jest z trwałością takiej tarczy??
-
Przez Gość
Witam
Problem wyglada tak
Dopiero co kupiłem ten ciągnik a juz mi włosy siwieją !
We wcześniejszym temacie pisałem że był uszkodzony termostat , kupiłem nowy za 300zł orginalny wahler
Wszystko wydawało sie ok
Dzis poszedł w orke i temperatura skacze kiedy obroty są powyzej 1500 to wskazówka jest na początku zielonego pola , kiedy natomiast obroty spadną jak zawracam na polu to temp szybko idzie na środek skali utrzymuje sie tak przez chwile i znów spada.
Kiedy na ciepłym pracującym silniku odkręce korek chłodnicy to widzę bąbelki powietrza zupełnie jak by dmuchało przez uszczelki lub pęknięta głowice.
kiedy zgasze silnik przez chwile bulgocze w górnym wężu a po chwil przestanie i poziom płynu w chłodnicy opada .
Wystarczy że odpalę to znów sie podnosi i pojawiają sie bąble jak by dmuchało powietrzem
Obawiam się że może być pęknięta głowica od zamrożenia prawdo podobnie jeździli na wodzie bo układ jest zasyfiony rdzą.
Co tu teraz poradzić , masakra zwiodło mnie to ze ten silnik pracuje pięknie cichutko dobrze odpala i ma moc , a tu takie cuda się dzieją
-