Skocz do zawartości
radius_bo

Deutz Fahr 3570 - instrukcja, manual

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piotrek1985    4

najszybciej kolego znajdziesz na ebay-u lub jeśli masz blisko jakis serwis to ci sprowadza katalog lub instrukcje do twego kombajnu tylko o ile im sie bedzie chcialo bawic i cie cena nie przestraszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

radius_bo    0

Jakby było w google to już bym miał instrukcję.

To chyba mało popularny model DF. Do 3580 można znaleźć, ale do 3570 będzie ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Nie widzę tutaj twojego adresu mailowego .Wklep go jakoś to pokażę ci że kiepsko szukałeś w tych Googlach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radius_bo    0

radius_bo@tlen.pl

 

Jeśli jest tak jak prawisz to będę wdzięczny:)

Edytowano przez radius_bo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Nie przesadzaj. Prawi to ksiądz na kazaniu. O niebo lepsze od manuala były by karty technologiczne - widziałem gdzieś takie na ebay-u . Ale facet chciał za to chyba ponad 130 Euro .Tam jest rozrysowane jak zdemontować dany element po kolei a następnie złożyć z rozpiską na detale.No ale mamy to co mamy .Z manuala można się chociaż dowiedzieć gdzie jest co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radius_bo    0

Nie szukam info jak co rozebrać, ale ustawień parametrów młócenia. Takie rzeczy tylko w manualu. Mam instrukcję do 35.80. Są tam rzeczy, których szukam, ale wydaje mi się, że nie mogę ich zastosować do 35.70, bo to mniej wydajna maszyna. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

a tego manuala masz w jakim języku??

bo ja mam właśnie 35.80

i szukam instrukcję w bardziej komunikatywnym języku niz szwedzki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radius_bo    0

Ja mam po francusku do 35.80. Język techniczny to inna bajka. Wiele można przetłumaczyć, ale niektóre rzeczy tylko z kontekstu.

Porównałem 35.80 i 35.70 - system młócenia ten sam, więc zastosowałem ustawienia z 35.80.

 

Piotrek1985, jak z wydajnością Twojej maszyny? Ile wciąga ON?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

wydajność wieksza niz w rekordzie a spalanie porównywalne nieco wieksze niż w bizonie

innego odniesienia niemam bo posiadałem tylko bizona supra i potem ,,zajebistego:( " Rekorda

maszuna ogólnie to prosta i bezawaryjna, szkoda ze unas tego nie mogli wymyśleć w tych latach :(

tylko tłukli ten sam cukierek tylko w innym opakowaniu przez 30lat

 

a co do mądrośći przedostatniego postu to popieram wypowiedz kolegi radius_bo

 

co do ustawień to sie stosuje do tabeli z instrukcji ( kturej sie domyslalem na swoich bledach, translator nie wszystko tłumaczy) i sie wiekszości zgadza

ewentualnie lekka korekta ale minimalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radius_bo    0

A propos zachwalania kombajnów Deutz Fahr...

 

Teść miał poprzednio przez 4 sezony DF 1202. Bardzo sobie go chwalił właśnie za prostotę konstrukcji oraz wynikającą z tego znikomą awaryjność. Włąściwie nie miał żadnej poważnej awarii przez ten okres. Do tego wyrabiał się w 9-10 l ON na godzinę (przy wydajności podobnej jak w Z056). Komfort pracy w porównaniu do Bizona to też inna bajka. Cały czas na siedząco:) No i ten Schumacher...

 

W DF 35.70 też nie ma się do czego przyczepić, ale musiał się przyzwyczaić do obsługi dźwigni, bo w 1202 było inaczej. Co jest lepiej: bardziej komfortowo w kabinie (głównie chodzi o wyciszenie). Narazie po pełnych dwóch dniach pracy wszystko dobrze, ale na ostateczną ocenę trzeba poczekać do końca sezonu.

 

P.S. Jak będę miał czas to wrzucę manuala do 35.80/ 36.10H/ 36.30H po francusku:)

Edytowano przez radius_bo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez macius11157
      Wiatm chciałbym sie dowiedzieć gdzie powinien byc podpięty ladowacz czolowy w deutzu dx 4.50 bo nie Bardzo wiem co przedni wlasciciel podpial go pod wyrownywacz cisnienia od hamulcow i nie da sie na hamulcu opuscic ladowacza raczej powinien byc podpiety pod.pompe ale gdzie dokładnie?
    • Przez Tomson5120
      Cześć! Mam problem, ponieważ nie wiem jakie założyć opony na przód. Tylne opony to wymiary 16.9 r38 . W tej chwili ciągnik na przodzie posiada opony o wymiarach 14.9 r 24. W tych oponach przód  ciągnika jest lekko do góry i nie stoi równo ( dodam że przednie opony są prawie łyse). Ciągnik był nie dawno kupiony. Może powinny być 13.6 r 24 ? Doradcie mi jakie opony wybrać na przód. Rok ciągnika to 1989 r. 
      Pomożecie? Z góry dzięki za odpowiedź
    • Przez dominikl95
      Witam chciałbym kupic ciągnik d7206 moglby sie ktoś wypowiedzieć na jego temat.Jak chodzą silniki podnośnik i w ogóle czekam na odpowiedź☺
    • Przez Lolex123
      Witam . Jestem posiadaczem prasy walcowej Deutz fahr mp 121 , od pewnego momentu , sterownik od prasy przestał mi pokazywać czy komora maszyny jest już pełna , co może być tego przyczyną ?
    • Przez osibuhaj
      Witam mam problem z Deutz Agrofarm420 profilajne brak rewersu do tyłu a do przodu jest ok!Dodam jeszcze że olej wycieka pomiędzy silnikiem a skrzynią! 
×