Zaloguj się, aby obserwować  
zbyszek64

Fahr m900 - Wymiana oleju w pompie wtryskowej

Polecane posty

zbyszek64    0

Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekc2    3

jesli to silnik perkinc to powinna byc smarowana ropa a jesli jest inna to pewnie olejem a spust podejrzewam ze powinnien byc na dole pompy pod spodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Tak jest smarowana olejem. Są 2 korki na imbus jak się nie mylę. Jeden do wlewania a drugi jako przelewowy. Uzupełniasz olejem do stanu tego przelewowego.

 

jesli to silnik perkinc to powinna byc smarowana ropa a jesli jest inna to pewnie olejem a spust podejrzewam ze powinnien byc na dole pompy pod spodem

Jest to silnik Deutza F4L912. Pompa listwowa smarowana olejem.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie masz naklejki na silniku (kierownicy wentylatora) albo gdzieś w komorze silnika? Na niej jest rysunek silnika z opisem czynnosci danego elementu silnika po przepracowanych MTH.

Regulacja zworów, czysczenie pompki zasilającej, filtrów itp.

Jesli olej w pompie sie zmienia tam bedziesz miał informacje. Jesli nie ma to pompa smarowana centralnie.

https://www.google.pl/search?q=silnik+do+fahr+m900&client=firefox-a&hs=5DI&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gubfUfu8LM_DswawyYHICQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=665#facrc=_&imgdii=_&imgrc=U19Tuj7L0ALvLM%3A%3BrLLotOHU0113jM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg15.tablica.pl%252Fimages_tablicapl%252F78542343_5_644x461_kombajn-deutz-fahr-m-900-jedyne-1451mth-lodzkie.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftablica.pl%252Foferta%252Fkombajn-deutz-fahr-m-900-jedyne-1451mth-ID2TeaL.html%3B615%3B461

Wstaw zdjęcie swojej pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Po co zaśmiecacie temat? W M900 był montowany tylko jeden rodzaj silnika ( jak wyżej napisałem ). Jak nie wiecie to nie piszcie i po problemie. Autor postu otrzymał jasną i czytelną odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A kim jesteś, że zabronisz mi pisać? W którym miejscu napisałem coś źle?

To, że montowany tam był silnik Deutz nigdy nie podlegało dyskusji. Tylko jaką masz gwarancję, że nie było zmian w pompach wtryskowych w latach produkcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Bo w M900 nie było innych. Deutz-Fahr zmieniał oznaczenia pod silnik i tak są M900, 922 i 1002 starsze oraz nowsze 980 i 1080. Ja Ci nie bronię pisać tylko uświadom sobie że ktoś to czyta i np później zastosuje sie do tego i nie będzie wymieniała ani kontrolował oleju w pompie bo się na tym może nie znać a uzna że ma smarowaną paliwem bo Perkins tak ma. Ja wiem i dlatego napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Gdzie ja napisałem, że tam jest Perkins?

Pokaż dokładnie co źle napisałem bo nadal nie widzę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekc2    3

ja napisałem ze perkins jest smarowany paliwem ale czy tam była jaka pompa zbyszek 64 mógł napisac ze to silnik deutza i bylo by wszystko jasne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Dajcie sobie na luz. Nic nie da udowadnianie prawdy. Napisałeś że jest informacja na silniku a jak nic nie pisze to smarowana centralnie - nie ma innych silnikow w M900 chyba że ktoś sobie zmienił sam.

Kolega napisał że ma kombajn DF M900 więc co miał więcej pisac jak w nich były tylko silniki Deutza F4L912.

Jakbyście czytali do końca to temat zakończyłby się na 3 poscie w temacie, a jak ktoś inny by chciał uzyskać podobną informację to wpisując w wyszukiwarkę AF np. pompa DF M900 to po przeczytaniu jednej odpowiedzi miałby wszystko jasne a tak będzie czytał jakiś przepychanki kto i gdzie ma rację. Oczywiście jest cala masa tematów gdzie nie da się jednoznacznie czegoś ocenić ale w tym przypadku tak nie jest.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Skoro twoja wypowiedź miała by wystarczyć to przydało by się napisać co ile zmienia się olej w pompie.

Ja nie miałem zamiaru przepychać się kto ma racje tylko uzyskać jak najlepszą instrukcję przy obsłudze pompy. Ale widać jako znawca tylko Ty możesz udzielać takich informacji.

Pisałem już, że rodzaj silnika nie podlega dyskusji, rodzaj pompy także. Tylko jeden szkopuł o który cały czas mi chodzi to to, że identycznie wyglądające pompy były ze smarowaniem własnym i centralnym. Dlatego prosiłem autora o zdjęcie pompy.

Ale oczywiście można tylko czytać i siedzieć cicho. Jak by się nie dało grzecznie współpracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez zielek39
      Hej. Widziałem gdzieś już taki temat i wiem że te ciężarki mają być na dole gdy pierwszy tłok jest na górze. Tylko może głupie pytanie gdy silnik jest wyjęte i  odwrócony czy w swojej normalnej pozycji w  której pracuje?? 
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez Arasowsky
      Cześć! Mam we Władimircu T-25 pompę wtryskową z C-330 i nie bardzo wiem jak wymienić olej w pompie wtryskowej, bo to mój pierwszy ciągnik.
      Czy wlew oleju jest w tym miejscu co zaznaczyłem 2 na zdjęciu?
      Pod numerem 1 jest bagnet sprawdzający poziom?
      Gdzie jest spust? Z prawej czy z lewej strony?




×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj