Zaloguj się, aby obserwować  
zbyszek64

Fahr m900 - Wymiana oleju w pompie wtryskowej

Polecane posty

zbyszek64    0

Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekc2    3

jesli to silnik perkinc to powinna byc smarowana ropa a jesli jest inna to pewnie olejem a spust podejrzewam ze powinnien byc na dole pompy pod spodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

Tak jest smarowana olejem. Są 2 korki na imbus jak się nie mylę. Jeden do wlewania a drugi jako przelewowy. Uzupełniasz olejem do stanu tego przelewowego.

 

jesli to silnik perkinc to powinna byc smarowana ropa a jesli jest inna to pewnie olejem a spust podejrzewam ze powinnien byc na dole pompy pod spodem

Jest to silnik Deutza F4L912. Pompa listwowa smarowana olejem.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    74

Nie masz naklejki na silniku (kierownicy wentylatora) albo gdzieś w komorze silnika? Na niej jest rysunek silnika z opisem czynnosci danego elementu silnika po przepracowanych MTH.

Regulacja zworów, czysczenie pompki zasilającej, filtrów itp.

Jesli olej w pompie sie zmienia tam bedziesz miał informacje. Jesli nie ma to pompa smarowana centralnie.

https://www.google.pl/search?q=silnik+do+fahr+m900&client=firefox-a&hs=5DI&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gubfUfu8LM_DswawyYHICQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=665#facrc=_&imgdii=_&imgrc=U19Tuj7L0ALvLM%3A%3BrLLotOHU0113jM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg15.tablica.pl%252Fimages_tablicapl%252F78542343_5_644x461_kombajn-deutz-fahr-m-900-jedyne-1451mth-lodzkie.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftablica.pl%252Foferta%252Fkombajn-deutz-fahr-m-900-jedyne-1451mth-ID2TeaL.html%3B615%3B461

Wstaw zdjęcie swojej pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

Po co zaśmiecacie temat? W M900 był montowany tylko jeden rodzaj silnika ( jak wyżej napisałem ). Jak nie wiecie to nie piszcie i po problemie. Autor postu otrzymał jasną i czytelną odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

A kim jesteś, że zabronisz mi pisać? W którym miejscu napisałem coś źle?

To, że montowany tam był silnik Deutz nigdy nie podlegało dyskusji. Tylko jaką masz gwarancję, że nie było zmian w pompach wtryskowych w latach produkcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

Bo w M900 nie było innych. Deutz-Fahr zmieniał oznaczenia pod silnik i tak są M900, 922 i 1002 starsze oraz nowsze 980 i 1080. Ja Ci nie bronię pisać tylko uświadom sobie że ktoś to czyta i np później zastosuje sie do tego i nie będzie wymieniała ani kontrolował oleju w pompie bo się na tym może nie znać a uzna że ma smarowaną paliwem bo Perkins tak ma. Ja wiem i dlatego napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Gdzie ja napisałem, że tam jest Perkins?

Pokaż dokładnie co źle napisałem bo nadal nie widzę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekc2    3

ja napisałem ze perkins jest smarowany paliwem ale czy tam była jaka pompa zbyszek 64 mógł napisac ze to silnik deutza i bylo by wszystko jasne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

Dajcie sobie na luz. Nic nie da udowadnianie prawdy. Napisałeś że jest informacja na silniku a jak nic nie pisze to smarowana centralnie - nie ma innych silnikow w M900 chyba że ktoś sobie zmienił sam.

Kolega napisał że ma kombajn DF M900 więc co miał więcej pisac jak w nich były tylko silniki Deutza F4L912.

Jakbyście czytali do końca to temat zakończyłby się na 3 poscie w temacie, a jak ktoś inny by chciał uzyskać podobną informację to wpisując w wyszukiwarkę AF np. pompa DF M900 to po przeczytaniu jednej odpowiedzi miałby wszystko jasne a tak będzie czytał jakiś przepychanki kto i gdzie ma rację. Oczywiście jest cala masa tematów gdzie nie da się jednoznacznie czegoś ocenić ale w tym przypadku tak nie jest.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Skoro twoja wypowiedź miała by wystarczyć to przydało by się napisać co ile zmienia się olej w pompie.

Ja nie miałem zamiaru przepychać się kto ma racje tylko uzyskać jak najlepszą instrukcję przy obsłudze pompy. Ale widać jako znawca tylko Ty możesz udzielać takich informacji.

Pisałem już, że rodzaj silnika nie podlega dyskusji, rodzaj pompy także. Tylko jeden szkopuł o który cały czas mi chodzi to to, że identycznie wyglądające pompy były ze smarowaniem własnym i centralnym. Dlatego prosiłem autora o zdjęcie pompy.

Ale oczywiście można tylko czytać i siedzieć cicho. Jak by się nie dało grzecznie współpracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez funos
      witam
      przymierzam się do wymiany uszczelniacza pompy hydraulicznej 23cm3 w moim jd2140.
      mam pytanie.Czy można wymienić ten uszczelniacz bez rozbierania calej pompy?
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj