Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zbyszek64

Fahr m900 - Wymiana oleju w pompie wtryskowej

Polecane posty

zbyszek64    0

Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekc2    3

jesli to silnik perkinc to powinna byc smarowana ropa a jesli jest inna to pewnie olejem a spust podejrzewam ze powinnien byc na dole pompy pod spodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Tak jest smarowana olejem. Są 2 korki na imbus jak się nie mylę. Jeden do wlewania a drugi jako przelewowy. Uzupełniasz olejem do stanu tego przelewowego.

 

jesli to silnik perkinc to powinna byc smarowana ropa a jesli jest inna to pewnie olejem a spust podejrzewam ze powinnien byc na dole pompy pod spodem

Jest to silnik Deutza F4L912. Pompa listwowa smarowana olejem.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Nie masz naklejki na silniku (kierownicy wentylatora) albo gdzieś w komorze silnika? Na niej jest rysunek silnika z opisem czynnosci danego elementu silnika po przepracowanych MTH.

Regulacja zworów, czysczenie pompki zasilającej, filtrów itp.

Jesli olej w pompie sie zmienia tam bedziesz miał informacje. Jesli nie ma to pompa smarowana centralnie.

https://www.google.pl/search?q=silnik+do+fahr+m900&client=firefox-a&hs=5DI&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gubfUfu8LM_DswawyYHICQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=665#facrc=_&imgdii=_&imgrc=U19Tuj7L0ALvLM%3A%3BrLLotOHU0113jM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg15.tablica.pl%252Fimages_tablicapl%252F78542343_5_644x461_kombajn-deutz-fahr-m-900-jedyne-1451mth-lodzkie.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftablica.pl%252Foferta%252Fkombajn-deutz-fahr-m-900-jedyne-1451mth-ID2TeaL.html%3B615%3B461

Wstaw zdjęcie swojej pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Po co zaśmiecacie temat? W M900 był montowany tylko jeden rodzaj silnika ( jak wyżej napisałem ). Jak nie wiecie to nie piszcie i po problemie. Autor postu otrzymał jasną i czytelną odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

A kim jesteś, że zabronisz mi pisać? W którym miejscu napisałem coś źle?

To, że montowany tam był silnik Deutz nigdy nie podlegało dyskusji. Tylko jaką masz gwarancję, że nie było zmian w pompach wtryskowych w latach produkcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Bo w M900 nie było innych. Deutz-Fahr zmieniał oznaczenia pod silnik i tak są M900, 922 i 1002 starsze oraz nowsze 980 i 1080. Ja Ci nie bronię pisać tylko uświadom sobie że ktoś to czyta i np później zastosuje sie do tego i nie będzie wymieniała ani kontrolował oleju w pompie bo się na tym może nie znać a uzna że ma smarowaną paliwem bo Perkins tak ma. Ja wiem i dlatego napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Gdzie ja napisałem, że tam jest Perkins?

Pokaż dokładnie co źle napisałem bo nadal nie widzę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekc2    3

ja napisałem ze perkins jest smarowany paliwem ale czy tam była jaka pompa zbyszek 64 mógł napisac ze to silnik deutza i bylo by wszystko jasne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Dajcie sobie na luz. Nic nie da udowadnianie prawdy. Napisałeś że jest informacja na silniku a jak nic nie pisze to smarowana centralnie - nie ma innych silnikow w M900 chyba że ktoś sobie zmienił sam.

Kolega napisał że ma kombajn DF M900 więc co miał więcej pisac jak w nich były tylko silniki Deutza F4L912.

Jakbyście czytali do końca to temat zakończyłby się na 3 poscie w temacie, a jak ktoś inny by chciał uzyskać podobną informację to wpisując w wyszukiwarkę AF np. pompa DF M900 to po przeczytaniu jednej odpowiedzi miałby wszystko jasne a tak będzie czytał jakiś przepychanki kto i gdzie ma rację. Oczywiście jest cala masa tematów gdzie nie da się jednoznacznie czegoś ocenić ale w tym przypadku tak nie jest.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Skoro twoja wypowiedź miała by wystarczyć to przydało by się napisać co ile zmienia się olej w pompie.

Ja nie miałem zamiaru przepychać się kto ma racje tylko uzyskać jak najlepszą instrukcję przy obsłudze pompy. Ale widać jako znawca tylko Ty możesz udzielać takich informacji.

Pisałem już, że rodzaj silnika nie podlega dyskusji, rodzaj pompy także. Tylko jeden szkopuł o który cały czas mi chodzi to to, że identycznie wyglądające pompy były ze smarowaniem własnym i centralnym. Dlatego prosiłem autora o zdjęcie pompy.

Ale oczywiście można tylko czytać i siedzieć cicho. Jak by się nie dało grzecznie współpracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez valtera
      Witam.
      Czytałem w poprzednich postach o serwisach VALTRY. post Jaka Valtra
      Ponieważ jestem z województwa lubelskiego i mam problem z N111 polegajacy na tym, ze coś sie porobiło z pompą wtryskową i została zdemontowana przez mojego znajomego mechanika.
      Po sprawdzeniu próbowaliśmy ją założyc i niestety są problemy z odpaleniem.
      Otrzymałem informację jak toi zrobić i przekladamy ale nic.
      Czytałem o mechaniku- elektroniku i cos słyszalem, ze jest z Lublina i bardzo dobrze zna sie na silnikach co mi potwierdzono..Ma na imię Robert.
      Czy ktoś ma na niego namiary. Czytałem ze pracował w Hajnówce ale nie mogę nic znaleśc zadnych namiarów.
      Bardzo prosze o pomoc.
      Pisałem do kolegów z forum ale zaden mi nie odpisał.
    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
×