Piotr190497

Zegar Fendt

Polecane posty

Piotr190497    0

Witam chciałem się dowiedzieć co oznaczają te kontrolki zaznaczone 1,2,3,4,5,w fendt 309 lsa

I jeszcze mam problem z kontrolkom co zaznaczyłem ją niebieskim tą z (B) bo sie pali cały czas

post-62487-0-53834500-1373562088.jpg

Edytowano przez Piotr190497

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Panowie odświeżę temat.Co oznacza kontrolka z numerem 4?Dziś mi się zaświeciła.Bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Chodzi mi o kontrolkę z numerem 4.Nie mam pojęcia co ona określa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

2.Jakiś poziom oleju (może w hydraulice).

3.Olej w przekładni.

5.Układ hamulcowy a dokładniej niski poziom płynu hamulcowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Panowie, mam taki problem a mianowicie bardzo drga mi wskazówka od temperatury silnika. Tak bardzo że nie można zobaczyć w jakim stanie jest temperatura. Są momenty że wskazówka na chwilę stanie i pokaże środek zielonego pola. Jestem pewien że Fendt za dużej temperatury nie łapię więc jest jakiś problem w układzie kontrolnym. Tylko pytanie od czego tak się dzieje. Czy czujnik jest uszkodzony czy też zegar lub czy błaha byłaby sprawa z odkręceniem się wskazówki.

 

Fendt Farmer 306 LSA , 88r, zegar zwykły jeszcze bez wyświetlaczy.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Zegar masz dobry kolego.W moim 304 LS miałem identycznie.Wystarczy wymienić czujnik temp.wody i po sprawie.Koszt max 15 zł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszczu512    0

witam. Kolego fendtfarmer308lsa mógłbys powiedziec cos wiecej o tej kontrolce w niebieskim kółku? mam 309 lsa i dzis zaczęła mi mrygac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Carolos    0

Czy 1-ka, to cośnienie oleju w silniku?

Mam Fendta 304 LSA z 94 roku. Zapala mi się dość szybko po uruchomieniu a po 15 minutach pracy już raczej nie chce gasnąć. Po pół godzinnej orc, zapala się także kotrolka, oznaczona na zdjęciu jako 2-ka i jednocześnie trókjąt i alarm. Olej wymieniony w silniku, filtry, silnik niby sprawdziny przez mechanika. Wymienić czujnik ciśnienia oleju na początek? To ten na przewodzie zamontowany? W sklepie śpiewają ponad 200 zł za czujnik, gdyby to była przyczyna, to taka kwota to nic, ale obawiam się, że coś jeszcze.

Napiszcie co wiecie, wymienimy się doświadczeniami, gdy już dojdę o co chodziło w moim (mam nadzieję, że nie remont).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ene    1

Najlepiej zmierz ciśnienie zewnętrznym zegarem i będziesz wiedział czy elektryka szwankuje czy w silniku szukać.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

4- to zapchany filtr powietrza

kontrolka w niebieskim kółku to klocki hamulcowe

Edytowano przez grzen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aaadamw    0

panowie,

może jest ktoś zainteresowany naprawą wyświetlacza LCD do tego zegara.

Mam taki uszkodzony i cena oryginalnego jest dosyć wysoka. jestem w trakcie projektowania zamiennika opartego o taki wyświetlacz LED. Cena nie powinna przekroczyć 400zł.

ZAinteresowanych proszę o kontakt.

adam.walczuk@gmail.com

Edytowano przez aaadamw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aaadamw    0

a tak wygląda wyświetlacz o któym mówiłem wcześniej:

post-40757-0-30072200-1396816480_thumb.jpg

Edytowano przez aaadamw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr190497    0

Witam. Co oznacza kontrolka z numerem 2. Bo dziś mi się zapaliła i alarm się włączył.Podczas tego tur zaczął powoli działać. Jakby było mało oleju  hydraulicznego w zbiorniku. Ale było dużo oleju w zbiorniku. Może zapchany filtr oleju hydraulicznego. Po raz pierwszy ta kontrolka mi się zapaliła. I nie wiem od czego. Dziś rano go zapaliłem i było już normalnie.

Edytowano przez Piotr190497

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oli007    0

Witam. Co oznacza kontrolka z numerem 2. Bo dziś mi się zapaliła i alarm się włączył.Podczas tego tur zaczął powoli działać. Jakby było mało oleju  hydraulicznego w zbiorniku. Ale było dużo oleju w zbiorniku. Może zapchany filtr oleju hydraulicznego. Po raz pierwszy ta kontrolka mi się zapaliła. I nie wiem od czego. Dziś rano go zapaliłem i było już normalnie.

 

Panowie mam ten sam problem co kolega z kontrolką numer 2. Powiedzcie za co ona jest odpowiedzialna i od czego zacząć żeby wyeliminować jej świecenie. Filtry wszystkie dosć niedawno wymieniałem, poziomy oleju sie zgadzają,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oli007    0

witam w koncu doszedłem co oznacza kontrolka nr2 z termometrem i cylindrem z kropla w srodku. Oznacza ona za wysoką temperaturę oleju hydraulicznego, tego w dodatkowym zbiorniku nie tego w skrzyni biegów. U mnie powodem jej świecenia okazuje sie padnięty czujnik temperatury, gdyż zapala sie ona nawet jak ciągnik jest zimny wiec nie ma możliwości zeby olej wtedy mial ponad 100stopni. Czujnik umieszczony jest przy pompach hydraulicznych, pod spodem jednej z nich i prowadzi do niego jeden kabelek. Zwarcie kabelka z masą powoduje świecenie się kontrolki. W przypadku gdy czujnik jest dobry i kontrolka zapala nam sie po długiej ciężkiej pracy czyli olej rzeczywiscie moze miec za wysoka temperaturę powodem tego moze byc:
-za niski stan oleju przez co mała ilośc oleju nie zdąży sie schłodzić
-brudny filtr oleju ten w zbiorniku na powrocie oleju przez co powstają za duze opory przepływu i przewężenia gdzie olej nadmiernie moze sie grzać
-brudna chłodnica oleju np lamelki zalepione piachem przez co nie oddaje ona ciepła jak nalezy i olej nie zdąży sie schłodzić
-pewnie tez nadmierne zużycie pomp hydraulicznych może też grzać olej ale akurat to bedzie się objawiać szeregiem innych symptomów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlasiak84    0

1 OZNACZA ciśnienie oleju

niebieskie kółko to { B) masz zjechane klocki na wale

Czy mógłbyś wyjaśnić co oznacza, że klocki na wale są zniszczone? Oznacza to przymusową wymianę? Aktualnie kontrolka ta miga na zielono i nie wiem co mam robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj