Polecane posty

Rubin    0

Witam!!!

Posiadam zetora 7745 na serwomechanizmie które wymieniłem na nowe łącznie z pompa. Problem polega na tym ze gdy traktor stoi w miejscu na zapalonym silniku to skręcając kolami w lewo da się skręcić tylko do pewnego momentu potem już trzeba ruszyć do tylu lub do przodu traktorem i wtedy już kola same skręcają w lewo. a w prawo jest nawet dobrze, lekko się skręca na postoju. Wiem ze trzeba podregulować drążkiem sterującym otwarcie zaworu ale skręciłem go już do końca i jest trochę lepiej. co mogę zrobić zęby było jeszcze lepiej? czy skręcenie drążka którym jest przymocowany siłownik do ramy coś pomoże? Mam tez prośbę do szczęśliwych posiadaczy zetorka 7745 o przesłanie zdjęć, może filmików jak to u was działa i jak to jest wyregulowane wszystko.

Z góry dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rubin    0

Dzięki na pomoc!!

oddałem serwo do gwarancji pojechało do warszawy oddali pieniądze i teraz montuje orbitrol. Z obserwacji wszystkich mechaników(których bylo 6) i po sekcji zwłok starego serwa wynika ze ten siłownik jest za słaby aby skręcić kolami w zetorze 7745 przednim napędem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Jakbyś dobrze poszukał ,a nie zakładał nowy temat to byś znalazł możliwe przyczyny. Ja i kilku użytkowników to opisywało w czym może tkwić problem.. Jako ,ze we wszystkich zetorach tej serii jest takie samo serwo i było to opisywane.

 

Po pierwsze, zawór na nowej pompie ustawiony fabrycznie na zbyt małe ciśnienie.

Po drugie ,zasyfiony wewnątrz tłumik drgań, hamuje w jedną stronę zbyt mocno .

Po trzecie, tych 6 mechaników to niech się nie wypowiada jak się nie zna na konstrukcji serwa(siłownik zbyt słaby? a to ciekawe jakiej średnicy zamontujesz do orbitrola?).

Po czwarte , mam takie serwo , ciągnik z przednim napędem i skręca się lekko w obie strony na postoju.

Po piąte to wiadomo ,że orbitrol to super sprawa pod względem wyeliminowania luzu w kierownicy.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rubin    0

to bylo cie szybciej wypowiedziec a nie teraz ! ciśnienie było sprawdzane i bylo dobre wyszstko bylo czyszczone i ch*ja to dalo.a olej z powrotu na serwie to lekko kapal zamiast napierdalac.

Edytowano przez Rubin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Myślisz ,że każdy tutaj siedzi 24h/7 aby odpowiedzieć ,bo nie chciało się poszukać i przeczytać.

 

Jak nie działa to widocznie nie dajecie rady rozwiązać problemu i w tym tkwi problem.

Sam sobie przeczysz, sprawdzane było ciśnienie i było dobre(napisz jakie było ,a raczej jakie powinno być) ,a napisałeś ,że z powrotu na serwie olej nie leciał tylko kapał. Nie wiem gdzie te ciśnienie sprawdzaliście ,ale ewidentnie pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia na siłownik tylko wszystko idzie na przelew zaworem na pompie bo ma tam lżej. Że założyłeś nowe części to nie oznacza to że są 100% dobre. Porządny mechanik to wie,a nawet zostawia stare które są nieraz jeszcze lepsze niż dzisiejsze części.

Tylko śmiać mi się chce ,że takich mechaników trafiłeś co na podstawie obserwacji oceniają :D

Dziękuję za uwagę ,dobranoc.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Vroobel
      Witam!
      W końcu po wielu trudach udało się przerobić wspomaganie w Zetorze 8045 na orbitrol, problem w tym że dużej różnicy w kierowaniu nie ma, jeszcze dodatkowo kierownica zmienia swoje położenie w czasie jazdy, a jak się skręci maksymalnie to z oporem ale daję się dalej krecić, zastanawiam się czy ten typ tak ma, że dopiero od 2000 obr bardzo lekko się kręci, podejrzewam, że orbitrol przepuszcza i jest zbyt wysoko ustawiony zawór przelewowy w orbitrolu, pompę wymieniałem z 2 lata temu. Też u was działają te wspomagania ? czy mi się trafił lipny orbitrol. 
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez jacek5227
      Mam zetora 7745, który od niedawna pracuje z opryskiwaczem. Zetor aktualnie jest na kołach: tył: 16.9-34/14-34 8PR i przód: 12.4-24 8PR. Chciałbym zmienić (tylko) tylne koła na takie, żeby szerokością odpowiadały przednim i żeby średnica nowych była taka jak tych obecnych albo mieściła się w tolerancji.  Opryskiwacz ma opony 9.5 czyli 230 mm, koła z przodu to 320 mm.  Nie chcę zakładać do ciągnika 9.5 bo pracuje on tez w transporcie i lekkiej uprawie więc szukam opon w miarę uniwersalnych do jego zadań, żeby nie musieć przekładać kół w ciągu sezonu. Z moich obliczeń wynika, że średnica obecnych kół (teoretycznie) to tył - 158 cm i przód - 115 cm. Pytanie jakie koła musiałbym wybrać na tył? 
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj