prorok

Poprawna kolejność montażu piasty w Ursusie C-360

Polecane posty

prorok    1312

Witam chcę zrobić przekładkę z kół 18 na 16. Kupiłem wszystkie potrzebne części do tej przeróbki. http://www.agrofoto....o-ursusa-c-360/ Chcę to teraz wszystko poskładać do kupy..niby proste ale w sklepie dali mi jeszcze takie dwa pierścienie(tulejki z zatoczeniem)-widać je na czopach... W instrukcji o takich pierścieniach nic nie znalazłem... Jaka jest poprawna kolejność złożenia tego w calość?

 

 

Założyłem to tak na próbę i piasta nie dochodzi do czopa.... Ten pierścień gdzie indziej ani tyle nie pasuje...może ma go w ogóle nie być? albo jest lipnie zrobiony i trzeba go delikatnie roztoczyć żeby siadł na sam dół? W 18 takiego nie było i stąd nie wiem jak to z tym jest... bo nabijanie i zbijanie co chwila łożysk jest trochę denerwujące...

 

 


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    1312

No właśnie na to wychodzi że jak tej tulejki nie będzie to powinno się wszystko zgrać i pasować.. Tylko pytanie w takim razie po co ona w ogóle jest potrzebna?


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    968

kolego wedlug katalogu ten pierscien powinien tam isc, tylko od samego czopa, pozniej uszczelniacz i lozyska


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1199

Ona musi jeszcze pójść na dół, trzeba jeszcze nabić, jak nie będzie pasowała to spróbuj drugi. Ja ten pierścien nabijałem aż do końca i dopiero łożysko zakładałem

Edytowano przez Piotr1216

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    1312

Tyle raczej go nie nabiję żeby do samego czopa doszedł...zostaje albo ich przetoczyć albo wcale ich nie dawać.. Tam jest przetoczenie i łożysko powinno się na nim fajnie zeprzeć..tyle że z drugiej strony jak już ma tam być to niech już będzie...

 

I bez tokarza się nie obyło....podtoczył i weszło elegancko...co lepsze to na jednym czopie inny wymiar jak na drugim musiał sporo materiału zdjąć.......dzisiaj to nie można być niczego pewnym...Mam nadzieję że dalej już nie będzie pod górkę....

Edytowano przez prorok

Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez włodek
      Cześć,
      Mam do Was pytanie. Jak powinien pracować sworzeń zwrotnicy względem tej tulei z pierścieniem uszczelniającym? Czy ta tuleja powinna chodzić wraz ze sworzniem w tym podtoczeniu w wysuwnej czy może tuleja powinna stać a sworzeń powinien obracać się wewnątrz niej? Bo próbuję dojść przyczyny ciężko pracującego sworznia i wiem że problem jest gdzieś w osadzeniu tej tulei i łożyska w tym podtoczeniu. Sam sworzeń w wysuwną wchodzi ładnie. Tuleje są ładnie wyosiowane i sworzeń obraca się swobodnie. Jak natomiast dojdzie ta tuleja uszczelniająca z łożyskiem, koniec. Jak wsadzę sworzeń do końca to chwytając ręką nie jestem w stanie go obrócić. Nie ma szans. Dopiero jak wezmę żabę hydrauliczną to żabą mogę go obracać. Jak mam zamontowane koło to mogę nim sobie kręcić na podniesionym przodzie ale w takiej pozycji w jakiej ustawię koło, w takiej stoi. To chyba nie jest prawidłowa praca, prawda? Wcześniej jak nie miałem wspomagania to nawet na hali na betonie kierownicą w miejscu nie szło skręcić. Prędzej bym ją ukręcił niż skręcił. Założyłem wspomaganie. Jest lekko ale co z tego, to nie o to chodzi. Przy takim obciążeniu dostaje po d*pie pompa wspomagania. A wziąłem się za to nie bez powodu bo kupiłem tura i boję się że jak go zamontuję to nawet to wspomaganie nie da rady skoro już teraz przy normalnym skręcaniu bez tura potrzebne ciśnienie rzędu 60 - 70bar gdzie normalnie powinno 30 wystarczyć. 
    • Przez Tadeusz1212
      Tak jak w temacie !!! Piszcie swoje propozycje!!!
    • Przez eddi87
      Witam, Panowie jakie opony kupić do 60? Po asfalcie bardzo mało lata, będzie jakaś różnica między w/w? Przód bez napędu.
    • Przez Slawek3P
      Witam.Mam problem z zużyciem opon przednich w moim 3P.Jest on na napędzie robura opony11,2 20 z turem. Od zamontowania napędu minęło 4 miesiące a już prawie nie ma opon z przodu.A nigdy po szosie nie włączam napędu.Sa sugestie że ścigają mi się opony a z tyłu też nowe 14.9 24.Nie mam pojęcia czemu tak się robi.Prosze o jakaś podpowiedź.
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj