UrsuserM

Sworzeń przedniej osi

Polecane posty

UrsuserM    3

Chciałbym założyć podkładki dystansowe na przednią oś bo mam spory luz i chciałbym sie zapytać czy trzeba do tego wyjmować

wspornik osi czy da sie wyjać sworzerzeń od przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak nie jest zapieczony to się da go wycofać lekko po uniesieniu na lewarku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

A no. A jak jest na sworzniu luz to podłożenie samych podkładek kompletnie nic nie da.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

UrsuserM    3

Ale luz jest tylko przód-tył na boki się niemacha ośka wiec chyba podkłądki starczą hm?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu85    6

Mozesz miec problem z wybiciem tego swoznia bez odkrecania wspornika..najlepij go wymontowac i nowe tuleje i spokoj..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    174

same podkładki nic ci nie dadzą najlepiej jak jest to zrobione pasownie bez podkładek tak mi mówił gość który koło tego robi bo sam jakiś czas temu robiłem to przy swoich ciągnikach i gość mi tłumaczył że same podkładki na długo nie pomogą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Jeszcze nie wiesz za bardzo gdzie masz już chcesz wymieniać. Podnieś przód i sprawdź. Odpowiedz sam znajdziesz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam dwa krótkie pytania

jakie macie sposoby na wybijanie sworznia z przedniej osi ?

w którą stronę ma wyjść sworzeń ? (z jednej strony jest wgłębienie z zabezpieczeniem )

 

z góry dziękuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zr135    0

Witam,

rownież mam problem z wyjeciem tego sworznia a luz mam bardzo duzy i kupiłem juz wszystko nowe tylko nie moge go wyjać...:\

ma ktos moze jakis pomysł..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    174

ja jak robiłem u siebie to, to odkręcałem cały wspornik od silnika i wybijałem w stronę przedniego zaczepu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bazalt50    9

Ja również odkręcałem cały wspornik. Ale nie wybijałem, tylko wypychałem przy pomocy podnośnika 7T. wspornik na pustaki lub dębowe kloce, na wypychany sworzeń - inny o mniejszej średnicy, na to podnośnik a na główkę podnośnika albo rura, albo coś sztywnego żeby zaprzeć się do sufitu w garażu.

Można też robić to w poziomie np. między futrynami w drzwiach, albo ścianami - oczywiście wszystko musi być na tyle mocne żeby nie zburzyć budynku. Czy pionowo, czy poziomo - to trzeba ustawić osiowo i przydatna jest pomoc. Tak samo z wciskaniem nowego sworznia. U nowego sworznia można lekko zaokrąglić ostre wargi. Lepiej wtedy wchodzi , a w razie jakiejś niedokładności nie struga mosiężnej tulejki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zr135    0

dzieki za pomoc, miałem nadzieje ze obejdzie sie bez odkrecania wspornika ale widze ze wiekszosc tak robi a wiec i ja tak zrobie, jeszcze raz dzieki za odpowiedz

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsuserM    3

Zrobione, Robiliśmy to bez odkręcania wspornika z przodu jest gwint w sworzniu wkręcasz śrube przyspawujesz jakieś ucho czy cos, linka i wyciągasz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zr135    0

Kolego UrsuserM dzieki za pomysł :) tak samo wyciagnełem i faktycznie wszystko ładnie, pieknie, szybko poszło, jeszcze raz dzieki. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslawek    7

Witam, mam pewien problem ze sworzniem przedniej osi okrągłej - zamiast sworznia mam tuleję fi60. Gdy pytałem w sklepie z częściami, to nikt nie słyszał o takim przypadku. Czy ktoś miał podobny problem? Ciągnik z 77 roku oryginalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mironeks    6

Naprawiałem oś okrągłą i był tam sworzeń fi55 ( rura ) . Zamontowałem nowy pełny sworzeń .

Nie wiesz czy można załorzyć pełny zamiast tuleji czy masz problem z kupieniem fi60 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslawek    7

Kupiłem sworzeń fi 55, tulejki oraz pożyczyłem rozwiertak. Jak zabrałem się do roboty, to okazało się, że zamiast sworznia siedzi tuleja o średnicy fi 60 i nigdzie nie mogę jej dostać (nawet w katalogu nie występuje) ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    317

w 7211 mam sworzeń pusty :P , tzn rurę ale średnicy ci nie powiem, może masz przód od innego modelu lub po toczeniu

 

więc albo szukaj w innych modelach (jak nie zapomnę to zmierzę w 7211) albo tocz tulejki do osi na kupny sworzeń co masz jak ci pasują te tulejki do wspornika na wymiar

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mironeks    6

Stary sworzeń fi60 jest wdarty , nieraz napawałem sworznie i na tokarni wyrównałem , można zrobić taki sworzeń z dobrego materiału .

Tulejki możesz dobrać od innej maszyny albo zrobić jak nie dokupisz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    445

Jakby ktoś chciał to mam możliwość dorobienia sworzni różnej średnicy z utwardzaniem, koło mnie produkują do Fadrom do Niemiec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslawek    7

Dzięki za odpowiedzi. Prawdopodobnie mam założony sworzeń osi od zetora, ale to się okaże jak załatwię rozwiertak fi 60. Trochę dziwne że tak zamontowali w fabryce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    17

Help !!!! 

Też mam zamiast sworznia tuleje... nagrzałem i za nic nie mogę jej ruszyć na milimetr. Miał ktoś podobny przypadek. ??? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelChelm
      Witam. Mam problem z działaniem amortyzacji przedniej osi w ciągniku Deutz Fahr Agrotron 135 MK3.  Problem pierwszy polega na tym, że po załączeniu przyciskiem amortyzacji (podniesienie osi w górę) oś unosi się, a po uzyskaniu gornego położenia zaczyna od razu spadać do położenia dolnego (pozycja-amortyzacja wyłączona) natomiast drugi problem polega na tym, że ciągle pompa jakby próbuje dobijać ciśnienie do układu amortyzacji i powoduje wydbywanie się dosyć głośnego dźwięku jakby jakiegoś zaciętego zaworu (nie jestem pewien czy to zawór czy coś innego). Ciekawą rzeczą jest to że przyciskając lekko pedal hamulca odgłos ustaje, a zwalniając hamulec po chwili wraca. Objaw ten znacznie wpływa na obciążenie silnika. Wyłączając amortyzację przyciskiem oś prawidłowo pozostaje w dolnym położeniu i nie wydobywają się żadne odgłosy świadczące o uzupelnianu ciśnienia w układzie.  Dodam, że czujnik położenia osi był sprawdzany elektronicznie i jest sprawny. Regulacją czujnika pod różny położeniem równie nie przynosi efektów. Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi 
    • Przez Dixo84782
      witam chciałbym założyć przedni napęd do ursusa c355 myslę na napędem od stara 660 opony tył 420/85 r28
      a na przod mysle nad 335/80 r20 i nie wiem jak obliczyc przełożenie napedu zeby nic nie uszkodzic 
    • Przez kielbasa
      witam was, mam takie pytanko, może ktoś to robił, a mianowicie mam C328 @ C330. problem tkwi w wymianie przedniej ośki. najbardziej pasowałoby mi kupić tą od m'ki albo od c330 okrągłą. jak jest z mocowaniem tych nowszych osi? podejdzie pod to stare od c328 czy trzeba będzie coś wymieniać(jak tak to konkretnie co?) z góry dzięki za odpowiedź. btw. nie znalazłem pasujących tematów pod moje zapytanie, tak więc o ile takie istnieją to prosiłbym o link.
    • Przez Michał14
      Witam mam pytanie jaki olej wlać i gdzie wlać do przednich zwolnić i przedniego mostu w zwolnicach jest śruba na klucz 22 i czy przez ta śrubę wlać olej?.Druga śruba jest na górze przedniego mostu i przez nią leje się olej do przedniego mostu czy ja czy mógłby ktoś mi to wytłumaczyć gdzie wlać olej i jaki?.
    • Przez emil355
      Witam ponownie agro-forumowiczów . Jak sądzicie opłaca się założyć do C 330 opony szersze na przód ??? Czy lepiej oryginalne 6.00-16 ???
      Myślę że jak założył bym te szersze 7.50-16 to tak by może już przód mniej tonął w podmokłym terenie , do ładowacza czołowego też lepiej by pasowały bo oryginalne mogą nie wytrzymywać i mogą pękać <_< :unsure: .
      Co o tym sądzicie :rolleyes: , z doświadczenia itp
      Dziękuje już za wszelkie porady odp na mój nowy temat ...
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj