Polecane posty

arofarmer    22

Interesują mnie te ciągniki tej serii, czy może podzielić się opinią na temat tych ciągników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    21

Również interesuje mnie T6. Kilku znajomych ma od 2-3 lat serie t6000 140-150 KM. Mnie interesuje najmiejasza T6 120, wcześniej myślałem nad T5 100-115KM ale T5 nie zabardzo poradzi sobie z aktywnym zestawem uprawowo-siewnym 3m. W T6 jest fajniejsza skrzynia z 4 biegami pod obciążeniem masa ok 4700kg i w standardzie 18x45kg na przodzie. I najważniesze, silnik 4400 ccm z SCR a nie jak zrobili w T5 3400 ccm z filtrem cząstek. Byłem w tym tygodniu u dealera i T6 120 zaproponowali mi za 180 tys. netto. Dla porównania za T5 trzeba zapłacić ok 155tys. netto. ale za skrzynie biegów taką jak wT6 trzeba dołożyć ok 25tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian513    1

Tematy połączone

 

Witam.Mam pytanie na temat new holland t6 czy są to dobre i wytrzymałe ciągniki ??

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian98    1

Sąsiad miał na testach i nie chwali mówi ze skrzynia szarpie :(

Edytowano przez Adrian98

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal225    14

Ostatnio jezdzilem po placu i skrzynia też dziwnie szarpała ... gość twierdzil ze skrzynia taka jak dyna4 w MF ale ogólnie to polotu nie ma ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal225    14

heh no to tym bardziej o czym to swiadczy jeżeli nowy ciągnik z praktycznie zerowym przebiegiem już szarpał . Pytalem się sprzedawcy co jaki mniej więcej czas trzeba kalibrować to powiedział ze w ogóle nie trzeba :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    21

Powinno się kalibować raz w roku, no chyba że ktoś ma go na wystawie. Kalibracje można zrobić samemu wszystko opisane jest w instrukcji. Dla leniwych lub mało cierpliwych pozostaje serwis:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalq66    121

Jestem posiadaczem New Hollanda T6070. Jestem bardzo zadowolony spalanie niskie komfort 1200mtg żadnej awarii. Planowałem zakup New Holladna T6.155. Lecz wybrałem Claas Arion 410 Cis. Wybrałem tak ponieważ nie chciałem się bawić z AdBlue ciągnikiem 120km. Wiem że niedługo większość silników ma AdBlue. Ale do czego zmierzam od kilku osób słyszałem że mają większe spalanie od serii T6000. I że ten dodatkowy płyn przy dużym mrozie zamarza i siadają pompki do podawania. Mój Claas ma zastąpić T6070. Claas jest 4 cylindrowy a T6 miało być 6 cylindrowe powiem że dobrze zrobiłem że wziełem bez AdBlue bo nie na każdej stacji można go dostać. Pozdrawiam. Jestem posiadaczem 3 NH i są super. Ale do seria T6 mało mnie przekonuje. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

z scr bedzie palił mniej jak poprzednia wersja, adbloue problemem nie jest wystarczy zrobić zapas na rok i problem z doetepnościa mamy z głowy, jak zamawiasz paliwo do gospodarstwa to niech ci od razu przywiąza adblue i masz zapas, zamarazc to zamarza, ale jak to wygląda w ciągnikach to jeszcze zawczesnie aby cokolwiek powiedziec o awaryjnosci, u nas po ponad roku użytkowania i jednej ziemie problemów z tym nie ma, zużycie jest niewielkie zbiornik 37l wystarcza na ok 200h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Reno1    398

A jak jest aktualnie cena NH T6.120 z klimą,tuz,radiem, siedzeniem pasażera sterowaniem z błotników podnośnikem tylnym i skrzynią Dual Command ? Z góry dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olwin    0

Na dniach będę odbierał nowego T6.165 (6cyl), skrzynia dual command. Jakieś sugestie co do użytkowania? Na co uważać? Kiedy używa się sprzęgła w tej skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    20

Jeśli dual comand to ta sama skrzynia co w moim TL100 to sprzęgła używasz za każdym razem z wyjątkiem "półbiegów" czyli z "żółwia" na "zająca". W T6.155 ad blue idzie zaskakująco mało, przepracowane ma ponad 100mth a dopiero raz dolewaliśmy.


Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

nie jest taka jak w tl, tylko działa na tej samej zasadzie i ma taki sam układ biegów

 

sprzęgła używa sie do zmiany biegów oczywiście

 

co do adblue to jak na 100h to sporo poszło, u nas w maxxumie 110 zbiornik wystarcza na ok 200h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    20

Oczywiście nie może być taka sama bo to dużo mniejszy ciągnik, chodziło mi, tak jak powiedziałeś, o układ biegów.

Nie na 100 godzin tylko na ponad 100 motogodzin. Nie poszło całe 37l , po prostu była okazja to dolaliśmyo bo było mniej niż połowa ;) dokłądnie nie liczę ile zużywa bo są to śmiesznie małe ilości, a koszty nieznaczące.


Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

Na dniach będę odbierał nowego T6.165 (6cyl), skrzynia dual command. Jakieś sugestie co do użytkowania? Na co uważać? Kiedy używa się sprzęgła w tej skrzyni?

A gdzie z taką skrzynią t6 oferują i ile trzeba dać za taką wersje, albo ile mniej niż za skrzynie ec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

A jaki jest sensu kupować tak prymitywną skrzynię z dwoma półbiegami jak w starym ursusie czy zetorze? Lepiej nie oszczędzać i brać normalną skrzynie z czterema półbiegami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a taki że jak ktoś szuka ciągnika z mniejszą ilością elektroniki to jest dla niego jakieś rozwiązanie, no i obsługa serwisowa skrzyni 24x24 jest trochę tańsza, ewentualne koszty naprawy pewnie też będą tańsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    20

Jeden filtr do skrzyni electro command kosztuje około 900zł...:-( do TL100 z dual command w tej cenie bym kupił ze trzy filtry. Ale coś za coś ;-)


Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Prostego ciągnika nikt nie kupuje na wielkie obszary a jak będzie mało pracował to szybko się nie zepsuje. A jeśli nawet to nie sądzę aby koszta naprawy znacząco się różniły.

Znam kilka osób, które przy zakupie chciały przyoszczędzić i teraz żałują, że nie wzięły lepszego :P

A jak ktoś chce tanio to niech se kupi zetora np. 12245.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

na wielkie obszary to też mało kto kupuje ciągnik ok 100-120KM

 

ale na szczęście jest wybór i każdy może wybrać to co mu pasuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olwin    0

Zaszla pomylka t6.165 jest z electro command oczywiscie.

Jaki plug polecacie do tego ciagnika? Bo 4 obrotwa akpila mi nie podchodzi, nie ma wystarczajaco miejsca na srube od tuz.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj