Skocz do zawartości
Damianooo134

Cena remontu silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

W ta zimę mój u3512 zaczął ciężko palić...Nie wiem co mu dolega dodam że ma już ponad 3000mth i nową baterię.Ale poza tym zadbany olej wymieniany na czas i oczywiście czyste paliwko:) Chciałbym sie dowiedzieć jeszcze ile by mnie kosztował remont tego silniczka:)Proszę o sugestię ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zależy od tego co trzeba wymienić, jakie chcesz włożyć części i czy będziesz sam robił remont.

Mi w tym roku kapitalny remont wyszedł ok 2000zł

 

- szlif wału + panewki ~250-300zł

- zestawy naprawcze ~140-180 zł sztuka x3

- remont głowicy ~200?, nowa 550-700

- remont pompy wtryskowej + wtryskiwacze ~300-400

- drobiazgi typu uszczelki, podkładki, olej, filtry ok 200 zł

- mechanik- nie wiem ile bo remonty robimy sami ;)

Tak to mniej więcej wygląda, ale mogą dojść dodatkowe koszty typu planowanie czy przestrzelenie bloku, wymiana pompki zasilającej, pompa wodna itp.

 

EDIT

Może się okazać, że kapitalka nie jest konieczna, wystarczy tylko remont głowicy albo pompy, ale w razie czego znasz koszty.

Mój mf 255 po 3 tys mth wyzionął ducha i trzeba było robić cały silnik, różnie to bywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

On mi tylko ciężko pali, na mocy nic nie stracił i bardzo dobrze śmiga...Nie mogęnarzekać na niego. Na dniach zmierzę ciśnienie i jak będzie dobrze to pompę paliwa dam do naprawy...

P.S. A poza tym jakie powinno być ciśnienie na tłokach??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kamyk514    0

To jakoś wcześnie z tym remontem mój 3512 ma 6tyś mtg i silnik jak żyleta bez problemowo ja tez odrazu bym nie robił silnika tylko zaczoł od drobniejszych rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROPA    1

3000 tysiace to bardzo mało na ten ciagnik my robilismy pierwszy remont gdy miał 6500 mtg i wyszedł 2000zł z nowym wałem sami robilismy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

A nie brał wcześniej oleju??? Bo ja mam 4 tyś silnik chodzi jak rakieta ale od zmiany do zmiany (200 mth) muszę dolać ze 1-2 litry oleju. A wcześniej nic nie dolewałem pomiędzy zmianami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oleju ani grama nie bierze...myślę ze jest to wina pompy...bo nie odczułem żeby był słabszy czy jakoś tak> Na dniach wyjmę pompę i zobaczymy jak będzie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    7

chciałbym się dowiedzieć ile może kosztować remont silnika w tym ciągniku, mam go od nowości i zaczął wyrzucać olej miarką , odmą kopci i odkręcić wlew oleju to też ma przepracowane jakieś 10000 godzin a oszczędzany nie był , olej bierze lekko ale zaczął się grzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

firma weźmie ze 4tys jak wał i glowica są dobre a samemu to panad 5 tys cię wyniesie ale niebendziesz mił gwarancij i jest możliwość że niebendzie chodził dobrze ale zato wiesz co kupisz i wymienisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    180

Jak dobra firma to kapitalny max 4 tyś - samemu napewno mniej.

Wał do szlifu a głowica do regeneracji - co tam ma być dobrego po 10000mtg?

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

powiem tak sasiad samemu do 60tki robił i zrobili za 4 tys i niechodzi tak jak powinien a 2 sasiad zrobił w firmie i 3,5 tys i śmiga żadnego przecieku ani nic i gwarancij rok np paciorkowa wola kolo zwolenia tam robi dobrze i na wymiene silniki ma że dajesz mu stary płacisz 3 tys i zabierasz 2 po remącie i smigasz bo po hamowni jest odrazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    180

Jeśli silnik jest nieruszany to nie wymienia się na inny tylko naprawia - no chyba że był przegrzany to co innego. Nigdy nie wiadomo co było z poprzednim silnikiem nie tak a rok to on tak czy tak przechodzi. Nie wolno porównywać silników z C360 do tych w 4512 bo to przepaść. Jak dobry się trafi i normalny kierowca to powinien grubo ponad 10000 mtg wytrzymać, a po remoncie ok 70% tego. Dobrze kolega Ci pisze o tym zwoleniu - mają dobrą opinię. Daj swoj niech remontują, chyba że masz dobrego mechanika co takie silniki naprawiał to daj niech robi. Ceny części do tego silnika są dość niskie. Jedynie przy kapitalce lepiej dać do wymiany tulei na surowe i obrobić je po wciśnięciu to będzie lepiej. Takie silniki najlepiej tak naprawiać: 1. rozbiera mechanik 2. wał z blokiem i głowicą do zakładu na szlif, wymianę tulei i ich obróbkę, regenerację głowicy i ustawienie wału ( w dobrym zakładzie powinni sami złożyć wał i do ustawić - ewentualnie dopłacić parę zł) 3. I resztę do mechanika.

A co do wycieków to dobre uszczelki bez czerwonego silikonu - ewentualnie dobrym motoryzacyjnym silikonem cienką warstwę na powierzchnie metalu i będzie ok.

Ale jak chcesz tak zrób. Dasz do firmy i odbierasz bez żadnego zawracania głowy - montujesz i jeździsz a jak wiadomo czas to pieniądz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppoki    0

WItam, chciałbym się dowiedzieć jakim momentem dokręca się głowice, panewki korbowodowe i panewki na wale w Ursusie 5314, wydaje mi się, że są to takie same silniki tylko o różnej mocy, dlatego tu pytam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×