Brytan

T-25-problem.

Polecane posty

Brytan    2

Witam mam problem z Władimircem t-25 problem tkwi w tym iż podczas rozruchu dłuższy czas kręci i nie leci dym dopiero po jakimś czasie i jak ściągnę wężyk od powrotu paliwa do baku podczas pracy silnika nie leci paliwo. Proszę o pomoc w tej sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

A spróbuj przed odpaleniem pod pompować paliwo pompką ręczną, jeśli odpali od strzała to wychodzi że sekcje nie trzymają paliwa?

U mnie nieraz jest to samo że postoi pół dnia i schodzi całe paliwo,a teraz stał 2 msc bez odpalania i od strzału załapał, wina sekcji czy pompki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brytan    2

Panowie mam problem z moim Władkiem problem tkwi w tym iż przez powrót nie wraca paliwo do baku i nie wiem czy ma lecieć cały czas czy "od czasu do czasu" ?

Z góry dzięki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Pompka zasilająca się kończy, albo malutki otworek w śrubie na filtrach zatkany, a wtryskiwacze powinny jak najmniej puszczać


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Witam, co moze byc winne gdy co chwile przelewa mi sie paliwo z pompy a u sąsiada wcale, mowi ze juz nie pamięta kiedy mu ostatni raz ciekło. przez co sie tak dzieje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Tłoczek pompki zasilającej zużyty (ten w środku pod tą wielką śrubą) Czyli wymiana pompki Cię czeka.

 

PS. Dostanę strzałke w górę

Pozdrawiam

  • Like 1

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

A znacie jakies dobre zamieniki tej pompki bo teraz załazyłem nową i to samo sie dzieje widac ze made in china

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Walnięty oring na sekcji albo dozownik wolnych obrotów.Pompa do pompiarza.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,powiem tak, mam to cudo od nowości i od początku paliwo powrotem szło do zbiornika i nadal idzie, a silnik pracuje idealnie, tak że jeśli silnik dobrze pracuje to nie ma powodów do zmartwień( ten typ tak ma i tyle) :D Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tylko koledze rozchodzi się że górną od wlewu oleju a zarazem odpowietrznikiem ropa sadzi a nie do zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

No to pompa do pompiarza jak tak, miałem to samo, zużyte sekcje i na sekcjach pompa przepuszczała i część ropy przechodzi do układu smarowania do oleju, i z olejem górą sadzi, wlewem oleju, po wyminie sekcji wszystko wróciło do normy i jest ok. wiosną dawałem robić koszt ok.200zł :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

W t25 masz jedną sekcję i za 200 zł to ona nie była zmieniana tylko oringi powymieniał uszczelniacze i łożyska ewentualnie samo regulator zmienił albo zębatkę bo dobra sekcja kosztowała 150 zł na hurtowni w Kaliszu a po sklepach 170-190 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,byłem obecny przy naprawie bo robił mi od ręki i wiem co wymieniał w niej :D Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,nie mam zamiaru dłużej o tym pisać, się kłócić i udowadniać nic, wystarczy że ja wiem co mi założył bo przy tym byłem, i dałem 195zł i na pół roku dostałem gwarancję i nie będę nikogo przekonywał i dywagował o tym, dodam tylko że robił mi znajomy i to w autoryzowanym warsztacie, to na tyle :lol: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brytan    2

Panowie dlaczego z wtrysków powrotu paliwa jedna rurka ma przelot a druga nie ma wogule dziurki przelotowej?. Od filtrów paliwa do wtrysków ma być przelot czy od wtrysków do zbiornika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariant25    0

Witam wszystkich mam problem ze swym władkiem.Problem tkwi w tym iż gdy zaczynam rozruch silnika i załączam kompresje słychać tylko wycie i tyle jak by nie mógł "przeżucuć"aby odpalić,przypuszczam że to wina rozrusznika,ale  wolę pozanć wasza opinię proszę o pomoc.Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    18

Rozrusznik jest rozbieralny wiec i bendix można wymienić.

Ewentualnie może też być zjechany wieniec na kole zamachowym.Ale ocenisz sam jak wymontujesz rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariant25    0

Rozrusznik jest rozbieralny wiec i bendix można wymienić.

Ewentualnie może też być zjechany wieniec na kole zamachowym.Ale ocenisz sam jak wymontujesz rozrusznik.

 

wieniec i bendix na wiosen wymieniałem 

 

bo miałem taki sam problem i to pomogło do tamtego czwartku wiec to musi być  coś innego

Edytowano przez mariant25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

Ja mam rozrusznik planetarny,jedna baterie od dostawczego samochodu,kręci aż nim rzuca na boki,polecam bo różnica ogromna,przede wszystkim znacznie mniej prądu mu potrzeba do rozruchu,koszt 250 pln plus bateria uzywana 120 pln-ów ,aczkolwiek też od czasu do czasu też słyszę tylko rzegot ,podejżewam że to jest spowodowane spadkirm napiecia w układzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariant25    0

wpierw rozbiorę rozrusznik i spojrzę na to sprzengiełko które się w nim znajduje        

a znacie jakiś sposóbna sprawdzenie bendixa czy poprawnie działa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj