Skocz do zawartości
raul1985

mf 6160 - nie działa rewers,naped,blokada,żółw-zając

Polecane posty

raul1985    0

Panowie

tak jak w temacie traktor po siewach kukurydzy stał na deszczu ponad miesiąc po odpaleniu okazało się że nie można przełączyć rewersu :( po dokładnym sprawdzeniu okazało się że nie działają ww funkcje. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie są ok. do każdego dochodzi napięcie z tego co się orientuje to za wymienione rzeczy odpowiada bezpiecznik nr 12. Proszę o sugestie co mogę sprawdzić. Mam przypuszczenie że jakaś kość za bezpiecznikiem zaśniedziała lub się rozłączyła proszę o radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kontrolka od cisnienia oleju w skrzyni gasnie ? sprawdz mase na komputerze na obudowie , sprawdz czy zasilanie przy samym kompie jest na zoltym i czerwonym przewodzie , jak cos to dzwon ,troszke daleko bo bym podjechal, pozdrawiam

Edytowano przez Agroelektronix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

galoni    7

Agroelektronix a można wiedzieć z jakiego rejonu jesteś bo ja mam też coś z elektryką namieszane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galoni    7

oooo ja zachodniopomorskie Koszalin. w moim rejonie niema nikogo takiego co by kumał .

Ja mam problem z ze zmianą żółw -zając .raz działa a raz nie tzn mruga kontrolka od zająca jak jest zgaszony, bo gdy zostawię ciągnik na zającu to powinna się palić jak przekręcę kluczyk i zazwyczaj tak jest a nieraz muszę pare razy nacisnąć sprzęgło żeby sie zapaliła . bo jak zapalę jak się nie świeci (zgaszony na zając) to lewarek się robi sztywny i czasami nieda sie przebić z zając na żółw. niewiem co jest grane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raul1985    0

Udało się rozwiązać problem okazał się nim przesiedziały zacisk łączący żółty kabel zasilający(nie jest on normalnie widoczny trzeba było rozpruć wiązkę ) ciekawe okazało się to iż na wtyczce wyjętej od z komputera na woltomierzu był potencjał 12V a gdy podpiłam żarówkę nie świeciła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciesze się że mogłem pomóc

 

Do Agroelektronix

 

Witam,

Potrzebuję pomocy dla mojego fergusona.

Otóż problem jest z rewersem.

Jest to model 6190 z rewersem elektrohydraulicznym

Początkowo na zimnym chodził dobrze. Po jakiejś godzinie w polu jak się nagrzał zaczynał się zacinać na wstecznym. Po poradach u elektryków okolicznych został wymieniony czujnik (od rewersu nie wiem dokładniektóry) i nic to nie dało. Teraz jest pomysł żeby wymienić któryś z dwóch elektrozaworów od rewersu ok. 400zł/szt kosztuje u Korbanków.

 

Widzę, że Pan trochę rozumie się z tymi sprzętami i bardzo bym prosił o kontakt na priv bądź marcinbogacz1@wp.pl

 

Jestem z okolic Radomska woj Łódzkie(100 km od Łodzi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam odkopie troche temat bo mam podobny problem co kolega rewers nie chce zmienic sie na jazde do przodu caly czas jest na wstecznym polbiegi ABCD tez nie dzialaja walka WOM nie zalacza napedu tez nie tyle co zdazylem zauwazyc sprawdzalem napiecie na przewodzie zoltym i czarnym to pokazuje 12v dodam jeszcze ze poczatkowo swiecila sie kontorlka od oleju teraz natomiast sie juz nie swieci wie ktos co to moze byc? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do Agroelektronix

 

Witam,

Potrzebuję pomocy dla mojego fergusona.

Otóż problem jest z rewersem.

Jest to model 6190 z rewersem elektrohydraulicznym

Początkowo na zimnym chodził dobrze. Po jakiejś godzinie w polu jak się nagrzał zaczynał się zacinać na wstecznym. Po poradach u elektryków okolicznych został wymieniony czujnik (od rewersu nie wiem dokładniektóry) i nic to nie dało. Teraz jest pomysł żeby wymienić któryś z dwóch elektrozaworów od rewersu ok. 400zł/szt kosztuje u Korbanków.

 

Widzę, że Pan trochę rozumie się z tymi sprzętami i bardzo bym prosił o kontakt na priv bądź marcinbogacz1@wp.pl

 

Jestem z okolic Radomska woj Łódzkie(100 km od Łodzi)

zamień elektrozawory od kierunku jazdy, jak będzie tak się działo na odwrót(czyli zacinał się do przodu) to wina elektrozaworu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    96

stawiam na sterownik 

wymiana modułu ok 300zł szt 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    72

stawiam na sterownik 

wymiana modułu ok 300zł szt

gdzie tak tanio sprzedają autotronic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Witam odkopie troche temat bo mam podobny problem co kolega rewers nie chce zmienic sie na jazde do przodu caly czas jest na wstecznym polbiegi ABCD tez nie dzialaja walka WOM nie zalacza napedu tez nie tyle co zdazylem zauwazyc sprawdzalem napiecie na przewodzie zoltym i czarnym to pokazuje 12v dodam jeszcze ze poczatkowo swiecila sie kontorlka od oleju teraz natomiast sie juz nie swieci wie ktos co to moze byc? 

 

 

sterownik kaputt

Panowie pomóżcie wezwalem serwis zdiagnozowali ze modul ten z prawej strony pod kabina jest zepsuty oddalem modul do takiego elektryka sprawdzal go i mowil ze wyglada na dobry gdy podlacza do niego zasilanie normalnie sie załącza ale co i jak dokladnie to nie wiem powinienem szukac innego elektyrka czy moze jakiejs innej usterki??

 

 

a z tymi kontrolkami to jest roznie raz sie swiecie samo B raz BC raz swieci kontrolka od cisnienia oleju z wykrzyknikiem raz nie zauwazylem jedynie ze ma na nia wplyw jak przerzucam polbiegami jak włacze w pozycji D to swiecie jak w innej to nie swiecie i tak roznie....  

Pomoze ktos??

 

a wie ktos moze gdzie jakie powinno byc napiecie? bo np. jak sprawdzalem na kostkach od elektorzaworow do kierunku jazdy przd tyl to na jednej jest 12V a na drugiej w tym samym momencie ok 8,5V po przelaczeniu rewersu przd tylnic sie nie zmienia tak powinno byc?

 

Edytowano przez PatrykKozieja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem nadal nie rozwiazny modul wyslany o specjalisty i okazal ies dobry. Dziwi mnie teraz ta kontrolka od cisnienia oleju ze przy odpaleniu sie zapala a przy zmianie kierunku jazdy gasnie a przy kolejnej zmianie zapala sie ma ktos moze jakies pomysly?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4212    0

Witam, mógłby ktoś coś może doradzić ew. podesłać schemat kostek do modułu skrzyni do autotronica 2 ? Problem jest następujący, został kupiony ciągnik z wadą skrzyni, nie przełączało na żółwia, nie da się wyłączyć napędu i blokady mostów, wałek też nie działa, po poruszaniu wiązką przy module skrzyni naprawiało się na jakiś czas. Z tego co udało mi się ustalić to ori. jest autotronic 1 ale ktoś poprzerabiał wiązkę na autotronic 2. Ciężko jest mi cokolwiek ustalić co i gdzie ma iść do kompa, udało mi się znaleźć tylko schematy do autotronic 1. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez moch
      mam pytanie jak zaspawac wzmacniacz momentu żółw zając żeby był na zającu?
    • Przez ferdek-6160
      Jak naprawić luz w przednim moście od napędu bo występuje w nim luz co trzeba zrobić
    • Przez PatrykKozieja
      Witam tak jak w temacie.
      Pewnego razu zgasiłem normalnie ciagnik na biegu wsteczyn. Za kikla dni gdy chciałem nim ruszyc nie dało sie jechał do przodu jechał tylko do tyłu. znikły wszystki kontrolki od biegow i skrzyni shift tez nie swieca. nie da się przełaczyć przód tył. gdy przezucam biegi nie ma takiego pikania tylko tak jakby nic sie nie dzieje wie ktoś co to moze być badź ma dostepny schemat instalacji elektrycznej bo przeszukalem juz troche internetu i nie moge nic znalezc...
       
      Prosze o Pomoc
    • Przez polkos06
      Problem dość nietypowy
      Kontrolki od żółwia i zająca zapalają się dopiero po wcisnięciu sprzęgła.
      Samodzielnie mogę zmienić żółwia/zająca dopiero po wachlowaniu sprzegłem/przełącznikiem i ruszeniem aby sprawdzic czy się przełączył
      natomiast podczas jazdy przełącza się sam ze zgrzytem bez zmiany kontrolek
      Ma ktoś jakiś pomysł?
      dodam że zmiana cewki nic nie dała, tak samo jak spięcie na krótko kostki czyjnika pod deklem skrzyni biegów.
       
      Zapomniałem dodać, MF 3060
    • Przez Adam9125
      Witam.
      Otóż mam taki problem z MF 3690 dynashift
      Ciągnik odpala normlanie ale po dopaleniu nie moge przełączyć żółw/zając ani włączyć napędu i blokady. Ale czasami wszytsko działa normalnie tak jak powinno. Treaz odpaleniu słycgać że skrzynia się ząłącza bo szrpnie lekko do przodu i załączy się dynashift a po chwili skrzynia i dynashift się wyłącza i zostaje na wolenj slrzyni biegów.
      Co to może byc za przyczyna??
      A możę ktoś zna się na elektronice w tym modelu co mógłby podjechać do mnie i zobaczyć o co chodzi? (okolice Nowej Soli, woj, lubuskie)
      A tą przyczyną może być zepsuty czujnik cisnienia oleju w skrzyni?
      Pozdrawiam
×