Eryko

Czujnik Poziomu Paliwa

Polecane posty

hubcio224    6

Czy ktoś wie jak podłączyć czujnik poziomu paliwa na 2 wtyki z zegarem starego typu ? W zegarze są tylko dwa wyjścia, próbowałem na wszystkie możliwe sposoby i nie pokazuje tak jak powinno :(


Moje ciągniki: Mtz 80 +tur , T-25, John Deere 935
..........................................................................
I inne : New Holland,Bomet,Sip,Agromet,Z-001,N226/1,Amazone,Jarmet,stanrol,itp
................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kursk2411   
Gość kursk2411

Witam, ja u siebie założyłem zegar oraz czujnik od Fiata 126p i mam wkoncu święty spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Przymierza się do zamontowania na nowo wskaźnika paliwa i czujnika do MTZ.  I mam pytanko czy ten pływak https://allegro.pl/agro-mar-plywak-czujnik-paliwa-z-rezerwa-mtz-82-i7505432265.html będzie współpracował poprawnie z tym wskaźnikiem https://allegro.pl/agro-mar-zegar-wskaznik-licznik-poziomu-paliwa-mtz-i7490774501.html ? Czy może polecacie coś innego?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Będzie działało, ja mam identyczny zestaw tylko kable dałem o nową ja kupiłem w Agro Mar zestaw dałem coś koło 75 zł plus przesyłka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Ja tez od nich wezmę bo mają kilka potrzebnych mi rzeczy jeszcze. Wezmę albo ten zestaw albo ten prostszy bez rezerwy 


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Biorę od nich wszystko co potrzebuję,rezerwę sam popsułem bo źle podłączyłem reszta działa super  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Kupiłem ten zestaw https://allegro.pl/agro-mar-plywak-czujnik-poziomu-paliwa-mtz-belarus-i7489002103.html?snapshot=MjAxOC0wOC0yOVQwOTozMDozNS44NjNaO2J1eWVyOzJkMjQzOTNiOWVhMmMwZjgwZmJhOGUzODY0OTE4YTYzZjJlYmYyMmU5NGM5NzM0NjlkOTViNDNhOGJiMmYwMjQ%3D

 

https://allegro.pl/agro-mar-zegar-poziomu-paliwa-oryginal-mtz-belarus-i7490779603.html?snapshot=MjAxOC0wOC0yOVQwOTozMDozNS44NjhaO2J1eWVyOzQ3NmIyOWI1ZTcyNzEwNWM0YzY2ODQzZmNhNThlNGE2OWM4NzM1N2U3ZTVjMTE3NmZiYjE1NjA3YWEwNzM0ZDU%3D

 

i jest pewien problem, sprawdzałem je na sucho i przy położeniu dolnym pływaka pokazuje połowę zbiornika a przy pełnym wychodzi poza skalę...  Próbowałem z opornikiem i o ile pełen stan mogę ustawić tak już z niskim jest problem. Można jakoś przestawić zegar? Bo wygląda na to jakby przekręcenie skali miało pomóc?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Trzeba wygiąć albo skrócić ten drut. Jest to do zrobienia że będzie pokazywać precyzyjnie lecz wymaga to dużo czasu i cierpliwości od montera.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Okazało się, że ten czujnik nie pasuje do tego zegara... Wymieniłem to na zestaw z czujnikiem i wskaźnikiem poziomu paliwa  z rezerwą. O ile zegar wiem jak podłączyć bo znalazłem zdjęcie w necie opisane o tyle z czujnikiem mam problem . Oznaczenia na nim to P M K. Podpowie ktoś co one oznaczają?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Nie wiem co to za czujnik ale skoro tyle przyłączy to pewnie masa+wskaźnik+rezerwa. Musisz dobrze spojrzeć na połączenie wewnątrz czujnika a jak nie dasz rady to wstaw jakieś foty to się coś wymyśli.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Tak jak mówisz. Była to masa, rezerwa i poziom paliwa. Masę było widać na pierwszy rzut oka A resztę ustalilem multimetrem. P to poziom paliwa A K to rezerwa. 


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Ogólnie kończę teraz pierwszy zbiornik paliwa z tym czujnikiem. Zobaczymy jak teraz będzie, ale po zamontowaniu pokazywał niski stan dość precyzyjnie, pełen stan trochę zaniża ale to nie problem,


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Ja wymieniłem czujnik i zegar na zestaw z Tarpana, ale z pływakiem z MTZ, po jakimś czasie mi się ramię pływaka urwało, ale ostrożnie pospawałem migomatem, nieco przegiąłem żeby lepiej pokazywało. Zobaczymy tylko jak długo

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj