Skocz do zawartości
Eryko

Czujnik Poziomu Paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Eryko    19

Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

post-39-1198851686_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1987    2

A ile jest mocowań do przewodów ??????? bo mój z 1990 ma tylko jeden a masa to na obudowie jak wkręcę czujnik w zbiornik a nie wiem jak jest u ciebie z którego roku masz Mtz-a ????? bo może te nowe mają inaczej Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

do poprzedniego czujnika szedł jeden przewod.a tu potrzeba dwa.ja mam 89r i to jest niby czujnik do 89,byl jeszcze na 4 piny,ale wzialem ten na 2.

ale pominac to co bylo do poprzedniego.jak podłączyc od podstaw ten czujnik do wskaznika?bo tak chyba bedzie najlepiej.

 

 

napisze mi ktos jak to podłączyc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PrzemoO    10

Masz chyba 3 wyjścia

1 masa

2 zegar

3 kontrolka rezerwy

ale nie jestem pewien bo u mnie jest troche inny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1987    2
kto wie jak to zrobić bo u mnie w mtz 82 ciągle jest pełny bag paliwa

Mam ten sam problem cały czas pokazuje pełny a jak zamienię kable to wtedy nic nie wiem co jest tego przyczyną ;) ;) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    10

Może być jeszcze wina zegara bo pływak będzie inny model i nie będą ze sobą współgrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1987    2

Ja wymieniłem zegar i czujnik na nowe i tak jak już wcześniej wspominałem pokazuje cały czas pełny,ale rozebrałem stary zegar i trzeba tylko polutować jeden kabel może na tym starym będzie działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

+ z - gdzies sie styka jak pokazuje pelny caly czas.ja mam zegar polski a czujnik ruski i jakos to działa bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paulusss    0

Podobny problem w 82ts z 98 roku czujnik na dwa przedowy jeden masa drugi do zegara jak dałem ten co na zegar szedł do masy do wskazywał zero (normalnie pełny) wyniana czujnika wszysstko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emsi1903    0

Panowie ja też mam problem z czujnikiem paliwa w Pronarze 1025 A z 2004. Wciągu 2 lat miałem ich chyba ze 4. Co wymieniłem na nastepny to siadał po paru miesiącach aż dałem sobie spokój i poziom sprawdzałem miarką :) Ostatnio przyjżałem się temu zepsutemu czujnikowi i okazało się że ma on uszkodzone kabelki wewnątrz. Polutowałem je i zadowolony że zaoszczędziłem 80 zł zająłem się jego wyminą. Producenci zadbali o to żeby się namęczyć i trzeba zdjąć tylne prawe koło. Okazało się że w przewodach zakończonych kostką wogóle nie ma prądu. W żadnym z kabli gdy się je złącza lub masuje nic nie iskrzy. Wszystkie bezpieczniki są ok. Czy ten czujnik wisi na jakimś przekaźniku? Czy trzeba szukać w zegarach? Miał ktoś coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0
Też umnie nie działa. A najlepszy czujnik paliwa to patyk <_<

ciekawe jak w mtz 82 to sprawdzisz jak tam tak po ukosie idzie ten lej od paliwa..


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glizda70    0
ciekawe jak w mtz 82 to sprawdzisz jak tam tak po ukosie idzie ten lej od paliwa..

 

a patykiem jest do zmierzenia +/-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

ale to idzie pod skosem jak to masz wiedzieć to nie jest +/- tylko -/-


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glizda70    0
ale to idzie pod skosem jak to masz wiedzieć to nie jest +/- tylko -/-

 

codziennie 30 liter i niema problemu z miarką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0
codziennie 30 liter i niema problemu z miarką.

he he :D


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

kto wie jak to zrobić bo u mnie w mtz 82 ciągle jest pełny bag paliwa

a u mnie jak miałem z 20 litrów pokazywał pełen jak dolałem to 3/4 no teraz pokazuje niby realny stan. ale jak włączam nawiew to spada o 2 kreski <_< co tam może być


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

mogli byście zrobić zdjęcie zegara od paliwa bo nie wiem jak kable podłączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putekemil    0

Witam,

czy wie ktoś jak podłączyć ten wskaźnik z pływakiem?

 

http://allegro.pl/sh...item=3991256861

http://allegro.pl/sh...item=4037379495

 

a>

 

do 1 podłączyłem - rezerwy pływaka

do 2 masę

do 3 +

do 4 - z pływaka

 

i jest taki problem że na pełnym baku pokazuje na wskaźniku pusty, a na pustym pełny.

Proszę o pomoc

Edytowano przez putekemil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    190

Nie pasuje wskaznik do plywaka, a podlaczone dobrze. Sa 2 rodzaje zegarow i czujnikow. Wystarczy troche przelutowac (zamienic) wyprowadzenia przy opornicy w czujniku i bedzie dzialac.

 

Zegar po odpieciu tylko czujnika poziomu pokazuje pusty czy pelny?

Przerabialem u siebie ten temat, ale ja robilem z 2 czujnikow jeden.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
putekemil    0

 

Zegar po odpieciu tylko czujnika poziomu pokazuje pusty czy pelny?

 

 

Zegar po odpięciu czujnika pokazuje pełny bak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    190

Poslalem odpowiedz na pytanie na PW.

 

Trzeba przelutowac mase na drugi koniec opornicy (jesli to tylko mozliwe). Opor ma wzrastac przy podnoszeniu plywaka.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poslalem odpowiedz na pytanie na PW.

 

Trzeba przelutowac mase na drugi koniec opornicy (jesli to tylko mozliwe). Opor ma wzrastac przy podnoszeniu plywaka.

 

A u mnie w T-25 jak odepnę przewód od czujnika co idzie do zegara do też idzie wskazówka idzie na pełny nawet ponad skale a jak założę z powrotem to jest ok ale u mnie było z tego co pamiętam tak od nowości ciągnika ale wskazuje dokładnie :)


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez ceston
      Witam w sobote podczas prasowania przestal dzialac mi obrotomierz ale tylko wskazowka bo cyfrowy licznik godzin i predkosci dziala. Przestal dzialac takze nawiew i wskazowka od ladowania stoi w miejscu. Chcialem sie zapytac czy jest cos co laczy te awarie zeby wiedziec gdzie zaczac.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.