jakubkaczmarek

T 25 problem z temperaturą silnika

Polecane posty

Witam. Mam problem z grzaniem sie t25. Po ok 15 min pokazuje temp 100 stopni. Dodatkowo zauważyłem wyciek oleju po kolektorem wydechowym lub głowicą..... Czy te dwie rzeczy mają jakis związek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    11

U mnie jak pokazywał temperaturę to często było 120 oraz więcej i też mam wyciek pod pierwsza głowica od strony kierowcy, czy to od tego to nie wiem ale ja nie zwracam uwagi na temperaturę bo rożnie te wskaźniki pokazuje, jeśli na prawdę będzie już gorący to odczujesz spadek mocy, przy pracach bardziej interesował bym sie ciśnieniem a nie temperatura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2828

A jak pokazuje 100 to silnik (miska olejowa) gorąca aż parzy, czy tylko na zegarze 100. Jak silnik nie gorący to sprawdź masę zegara bo nie łączy i wskazówka idzie na max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cisnienie jest ok,pokazuje 3-4 .Wydaje mi sie, że zaczyna głośniej chodzić kiedy temp idzie do góry. Sprawdzę jutro zegar. W jakim miejscu jest zamontowany czujnik temperatury?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2828

Podłącz dobrze masę wskaźnika, jak ten z kolorową skalą to idzie trzeci kabel, jak starego typu to obudową dotyka i taką cienką blaszką, to trzeba przeczyścić i mocno dokręcać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2828

Jak nowy to musisz dorobić kabelek, podpiąć do metalowej tablicy i pod śrubkę przy podświetleniu wskaźnika i będzie git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    11

Ja tez wymieniłem wskaźnik na taki plastikowy do którego przychodzą 3 kable lecz mi nie pokazuje, czujnik podmieniłem i to samo,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

To miska olejowa gorąca, a filtr oleju nie?

Zaglądasz przy wymianie oleju do filtra?

Zmierz temperaturę innym zewnętrznym termometrem.

A czujnik temperatury dobry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2828

Może filtr nigdy nie był czyszczony i zalepiony że nie ma obiegu. A ta jazda na wolnych obrotach to jakich 700? Może pyrkasz i jedzie przez siłę, a małe obroty =słabe chłodzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to ze nie pracuje ciężko. Używany jest tylko do tura . Jadąc po słomę jakieś 200m temp dochodzi do 100 stopni. Filtr był czyszczony zimą przy zmianie oleju,ale sprawdzę to. Dodatkowo przy rozgrzanym silniku ciężko odpala(trzeba go trochę pokręcić na wyciągniętym odprężniku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2828

Nie możliwe by tak szybko, to woda na ogniu tak się nie zagrzeje. Do wskaźnika masz podłączone 3 kable? Pisałeś o wycieku, a żeberka głowicy i cylindrów czyste, czy zalepione olejokurzem że nie odprowadzają ciepła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paffa    1

Odrkęć pokrywy zaworów i sprawdź czy jest smarowanie klawiatury.

Jeśli smarowanie będzie ok, to trzeba by zdjąć miskę i posprawdzać panewki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając na pytania-ciśnienie ok,smarowanie na klawiaturach też jest.

Dziś dobrałem się do filtra oleju i miał zapchane dysze(chyba tak to sie nazywa),po wyczyszczeniu i zamontowaniu nic sie nie zmieniło.

Po umyciu silnika widac ,że wyciek oleju jest z kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2828

To puszczają uszczelniacze zaworów, a że uszczelka kolektora nie trzyma to olej zamiast iść w tłumik to wycieka. Ale to raczej nie będzie przyczyna grzania. umnie to temp na 40-45 się utrzymuje. Trzeba dobrze na 4 bronami naginać po świerzo oranym z pół dnia by wzrosła na 75-80. Ale nic nie cieknie, żeberka czyste i olej TOTAL 15w40. 6500mtg bez remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2828

Ale to jest fizycznie niemożliwe zagrzać 7 l oleju i kupę żelaza w 10min do 100 st, to trzeba ogień podłożyć pod silnik. Cos tu zegar oszukuje. 100 st to ręka się przykkeja, a na pewno tak nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ppatryk01
      jak sprawdzić czujnik obrotów silnika w ciągniku Fendt 309ci
      model : g931970020042

    • Przez Dawid1156
      Witam, mam pewien problem z Claas axion 810 z 2010r, podczas orki wyskakuje błąd 7738- zbyt wysoka temperatura na wylocie zaworu EGR oraz 7777- zmniejszenie obciązenia w celu zabezpieczenia silnika. Błędy migaja około 5 sekund po czym znikają, podczas wystąpienia błędu ciągnik puszcza czarny dym. Błędy pojawiają sie w pracy na obrotach niższych niz 1800, powyżej nie zdażyło sie żeby błąd wyskoczył. Proszę o jakaś pomoc
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez Darek914
      Mam problemy z temperaturą w czasie  orki temperatura wchodzi na 90 stopni raz 80 raz 85 i tak raz za razem nie wiem co jest.Nowa uszczelka pod głowicą termostat nowy ,czy miał ktoś taki problem?
    • Przez adrian
      Witam czy ktos z forowiczow wymienial silnik w C 360 tzn oddawał swój stary a bral w zamian " nowy" po regeneracji??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.