Skocz do zawartości
jakubkaczmarek

T 25 problem z temperaturą silnika

Polecane posty

Witam. Mam problem z grzaniem sie t25. Po ok 15 min pokazuje temp 100 stopni. Dodatkowo zauważyłem wyciek oleju po kolektorem wydechowym lub głowicą..... Czy te dwie rzeczy mają jakis związek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    10

U mnie jak pokazywał temperaturę to często było 120 oraz więcej i też mam wyciek pod pierwsza głowica od strony kierowcy, czy to od tego to nie wiem ale ja nie zwracam uwagi na temperaturę bo rożnie te wskaźniki pokazuje, jeśli na prawdę będzie już gorący to odczujesz spadek mocy, przy pracach bardziej interesował bym sie ciśnieniem a nie temperatura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1937

A jak pokazuje 100 to silnik (miska olejowa) gorąca aż parzy, czy tylko na zegarze 100. Jak silnik nie gorący to sprawdź masę zegara bo nie łączy i wskazówka idzie na max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cisnienie jest ok,pokazuje 3-4 .Wydaje mi sie, że zaczyna głośniej chodzić kiedy temp idzie do góry. Sprawdzę jutro zegar. W jakim miejscu jest zamontowany czujnik temperatury?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1937

Podłącz dobrze masę wskaźnika, jak ten z kolorową skalą to idzie trzeci kabel, jak starego typu to obudową dotyka i taką cienką blaszką, to trzeba przeczyścić i mocno dokręcać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1937

Jak nowy to musisz dorobić kabelek, podpiąć do metalowej tablicy i pod śrubkę przy podświetleniu wskaźnika i będzie git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    10

Ja tez wymieniłem wskaźnik na taki plastikowy do którego przychodzą 3 kable lecz mi nie pokazuje, czujnik podmieniłem i to samo,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

To miska olejowa gorąca, a filtr oleju nie?

Zaglądasz przy wymianie oleju do filtra?

Zmierz temperaturę innym zewnętrznym termometrem.

A czujnik temperatury dobry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1937

Może filtr nigdy nie był czyszczony i zalepiony że nie ma obiegu. A ta jazda na wolnych obrotach to jakich 700? Może pyrkasz i jedzie przez siłę, a małe obroty =słabe chłodzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to ze nie pracuje ciężko. Używany jest tylko do tura . Jadąc po słomę jakieś 200m temp dochodzi do 100 stopni. Filtr był czyszczony zimą przy zmianie oleju,ale sprawdzę to. Dodatkowo przy rozgrzanym silniku ciężko odpala(trzeba go trochę pokręcić na wyciągniętym odprężniku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1937

Nie możliwe by tak szybko, to woda na ogniu tak się nie zagrzeje. Do wskaźnika masz podłączone 3 kable? Pisałeś o wycieku, a żeberka głowicy i cylindrów czyste, czy zalepione olejokurzem że nie odprowadzają ciepła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paffa    1

Odrkęć pokrywy zaworów i sprawdź czy jest smarowanie klawiatury.

Jeśli smarowanie będzie ok, to trzeba by zdjąć miskę i posprawdzać panewki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając na pytania-ciśnienie ok,smarowanie na klawiaturach też jest.

Dziś dobrałem się do filtra oleju i miał zapchane dysze(chyba tak to sie nazywa),po wyczyszczeniu i zamontowaniu nic sie nie zmieniło.

Po umyciu silnika widac ,że wyciek oleju jest z kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1937

To puszczają uszczelniacze zaworów, a że uszczelka kolektora nie trzyma to olej zamiast iść w tłumik to wycieka. Ale to raczej nie będzie przyczyna grzania. umnie to temp na 40-45 się utrzymuje. Trzeba dobrze na 4 bronami naginać po świerzo oranym z pół dnia by wzrosła na 75-80. Ale nic nie cieknie, żeberka czyste i olej TOTAL 15w40. 6500mtg bez remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1937

Ale to jest fizycznie niemożliwe zagrzać 7 l oleju i kupę żelaza w 10min do 100 st, to trzeba ogień podłożyć pod silnik. Cos tu zegar oszukuje. 100 st to ręka się przykkeja, a na pewno tak nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez silny84
      Witam.
      Mam mf 6130 i podczas jazdy i pracy moim mf-em po rozgrzaniu się oleju w skrzyni zapala się mi kontrolka nr 7. Wymieniłem filtry olejowe. Zalany jest olej agrol. Olej ten wychodził już ok 350 mtg. Podnośnik jest odpowietrzony tak jak powinien bo odpowietrzałem go po wymianie filtrów tą pompką pod skrzynia. Dlaczego skrzynia mi się tak nagrzewa podczas jazdy? I dlaczego zapala się ta kontrolka? Proszę o pomoc.
       
      opis kontrolek
    • Przez Dawidcasejx1090u
      Witam mam dylemat, albowiem kończę robić remont w swoim case jx1090u z silnikiem iveco i nie wiem jak go docierać, może ktoś by mu podpowiedzial jak najlepiej by go dotrzeć żeby miał swą moc i wytrzymałość? W silniku było robione :
      -honowanie cylindrów z nowymi tłokami i pierscieniami robionymi nad wymiar 
      -polerowanie wału wraz z nowymi panewkami 
      -kompleksowa naprawa głowicy 
      -regeneracja turbosprężarki 
      -wymiana wtryskiwaczy oraz pompy oleju 
    • Przez Pompad2
      Witam, co może być przyczyną nierównego pracowania silnika w Lamborghini Racing 165? Pompki co są na listwie były w regeneracji i zostały doprowadzone do porządku. Wtryski naprawione, chodzi o to że nie pracują one równo jedna działa mocniej a druga słabiej. Reguluje to się podkładkami pod pompki? Dodam że po naprawie pompek ciągnik gaśnie na wolnych obrotach.
    • Przez cugiel
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie grzałki silnika.Chodzi mi głównie oto gdzie się ją montuje w tym modelu?
      Prosiłbym o jakieś zdjęcie.
    • Przez kamiljaro
      Witam, case 5150 1996r. skrzynia powershitf polbiegi zmieniane w dźwigni zmiany biegów licznik ten najbardziej cyfrowy.
      Licznik wskazuje mi na  wolnych obrotach 280 a przy maksymalnych obrotach około 600. Orientuje sie ktoś jak mogę to przestawić lub co może to powodować 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.