janKesz44

Claas Rollant 46 Mocowanie Przekładni Głównej

Polecane posty

janKesz44    0

Witam!

Proszę o pomoc w ustaleniu jak jest mocowana główna przekładnia ta do której dochodzi napęd z wałka z ciągnika. Bo całkowicie mam urwaną, wygląda że tam powinny być dwie śruby M12 mocujące przekładnie do wspornika w ramie ale tam są dużo większe otwory, może powinny być jakieś tulejki? Nigdzie nie można znależć katalogu, może ktoś ma chociaż jakiekolwiek informacje albo zdjęcie, cokolwiek. Z góry dziekuję i pozdrawiam Całe super forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem w mojej 250-tce tam są dwie śruby m14 i powinny być tulejki (dorabiałem je u tokarza).Doradzam ci że danie nowych śrub i tulejek nic nie da, po zrobieniu 200-300 bel przekładnia znów się wyrwie.Ja w swojej przekładnii przewierciłem te otwory na wylot, odkręciłem pokrywe przekładni, wkręciłem od środka śruby utwardzane 10.9, wsadziłem tulejki i docisnołem od zewnątrz nakrętką. Lecz to jescze nic nie dało.Dorobiłem dwie podpory przekładni, jedną od dołu tuż przy wałku wychodzącym do ciągnika, a drugą od góry dociskającą przekładnie w obudowe do dołu.Narazie zrobiłem 500 bel i działa. Radze zrobic ci to samo jesli chcesz spokojnie pracować.Mi przekładnia wyrwała się dwa 3 razy wiec wiem co mówie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janKesz44    0

Witam!

Dzięki za szybkie odpowiedzi.

Do 6441Marcin6441 , też udało mi się to znaleźć ale nie ma żadnych opisów ani numerów części, można to jakoś uruchomić. Dzięki

Do fendt412vario, mi udało się wykręcić końce tych urwanych śrub i są to M12, nie dowierzałem że inżynierowie Claasa zaprojektowali coś takiego, nie dość że jeden wspornik to jeszcze na dwóch śrubkach i myślałem że może poprzedni właściciel coś przerabiał, ale dzięki za odzew i rozjaśnienie sprawy, jutro będę coś kombinował dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

generalnie oberwanie się przekładni prowadzi do skrzywienia się wałka bocznego ktorego nie uda się wyprostować na 100% i po 20tyś beli następuje zużycie trybów przekłani głównej. 2 tryby przekladni hipoidalnej kosztują 13.000zł. dorobienie 5000zł a przekładnia używana 3000-5000zł. trzeba się z tym liczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

kolega pewnie nie mam wałka ze sprzęgłem i dzięki słabszemu mocowaniu przekładni macie ją jeszcze całą, chodzi mi o to 250

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez Nikxex007
      Witam. Chciałbym się zapytać co sądzicie o Claasie Arionie 640? Wady i Zalety. Z góry dzięki za komentarze. 
    • Przez przemekk800i
      witam
      chciałbym sie dowiedziec dokładnie jakie sa róznice miedzy tymi modelami wiem ze rc jest zmocniona czy to tylko taka róznica? a jaka jest róznica miedzy 360 a 365?  
      i jeszcze jedno jak jest z serwisem tej presy skąd bierzecie czesci z serwisu? i jak wygląda cenowo cześci do niej jakis przykład.
    • Przez gameplayakiho
      Witam.
      Zastanawiam się na zakupem ciągnika i mam problem z wyborem między Claasem Arion 430 oraz Valtra A114 lub N104
      ewentualnie New Holland T5.
       To będzie mój główny ciągnik więc zależy mi na wytrzymałości tego ciągnika dlatego moje pytanie który ciągnik był by najlepszy  w przedziale 100-120 KM
    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj