Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Papkin

Zetor 8145 odpowietrzenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Papkin    0

Wie ktoś jak odpowietrzyć ten traktor, zgasł bo paliwo się skończyło,pompuje pompką ale to nic nie daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

ja wiem

 

Za to ja wiem, że otrzymujesz ostrzeżenie za posta bez argumentacji.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xerion3800    42

Popuszczasz rurki co idą na wtryski i patrzysz czy idzie paliwo jak idzie to dokręcasz. Tylko pompuj albo pompką zasilającą lub kręć na rozruszniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz27    4

w buty sobie wsadz ostrzerzenie

 

Widzę, że nic do Ciebie nie dotarło i jeszcze Masz jakieś pretensje, no to NASTĘPNE OSTRZEŻENIE i za 4 punkt ban na 7 dni !!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu85    6

przy filtrach paliwowych masz srubki do odpowietrzania, napompuj pompka i odkrec srubke zeby zeszlo powietrze i tak dlugo az nie poleci paliwo.. na pompie wtryskowej tez masz odpowietrznik, o ile dobrze pamietam sruba na klucz 11..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

w buty sobie wsadz ostrzerzenie

Jak nie masz nic do powiedzenia , to po co piszesz :P ? Nudzisz się ? Idż na spacer

 

@Xerion wytłumacz mi jak może pójść paliwo rurkami na wtryski jeśli pompujesz ręczną pompką? :blink:

Trzeba poluzować śrubę odpowietrzającą na pompie , przy wyjściu na wtryski i pompować aż pójdzie paliwo , można też wcześniej poluzować przewód zasilający przy filtrze paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

Witam Panowie.

Odpowietrzałem te silniki i nie tylko te wiele razy, z pozytywnym skutkiem.

Pompką ręczną pompuj tak długo aż:

- wyczuwalny będzie lekki opór na pompce ręcznej paliwa,

- słyszalny dźwięk zaworku przelewowego na filtrze,

- z wężyka, którym paliwo wraca do zbiornika powinno wypływać paliwo a nie piana.

Następnie luzujesz przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach, potem najlepiej, jeśli jedna osoba w kabinie wciśnie gaz na maxa i kręci rozrusznikiem, a druga obserwuje wtryski. Jeśli przy którymś wtrysku zacznie wydostawać się samo paliwo bez piany to wtedy ten przewód dokręcamy i kręcimy rozrusznikiem dalej aż pokaże się czyste paliwo przy następnym wtrysku, itd.

Na pewno odpali.

Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu85    6

wystarczy dobrze na filtrach odpowietrzycz i na pompie, zadnego kombinowania z odkrecaniem przewodow wysokiego cisnienia i meczenia rozrusznikiem, za chwile beda do wymiany bo zaczna sie moczyc.. obpowietrzac tak dlugo az nie poleci samo paliwo, kilka obrotow silnika i maszyna bedzie chodzic..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

A mój sąsiad zawsze kopie po oponach i wyzywa od najgorszych, ale jakoś nie zawsze skutkuje.

 

post nic nie wnosi do tematu + 1 punkt ostrzeżeń

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

Witam Panowie.

Odpowietrzałem te silniki i nie tylko te wiele razy, z pozytywnym skutkiem.

Pompką ręczną pompuj tak długo aż:

- wyczuwalny będzie lekki opór na pompce ręcznej paliwa,

- słyszalny dźwięk zaworku przelewowego na filtrze,

- z wężyka, którym paliwo wraca do zbiornika powinno wypływać paliwo a nie piana.

Następnie luzujesz przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach, potem najlepiej, jeśli jedna osoba w kabinie wciśnie gaz na maxa i kręci rozrusznikiem, a druga obserwuje wtryski. Jeśli przy którymś wtrysku zacznie wydostawać się samo paliwo bez piany to wtedy ten przewód dokręcamy i kręcimy rozrusznikiem dalej aż pokaże się czyste paliwo przy następnym wtrysku, itd.

Na pewno odpali.

Powodzenia.

człowieku tak to tylko można narobić innych kłopotów (rozwalić rozrusznik i rozszczelnić układ wysokiego ciśnienia) ,najlepszy sposób to najprostszy i najmniej ryzykowny ...czyli jak pisali koledzy odpowietrzamy filtry i pompę paliwowa pompując pompką paliwową aż ujdzie powietrze i pokarze się same paliwo i gitara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

Te czynności to bułka z masłem dla mechanika, i tak opisałem to w taki sposób, że każdy powinien sobie poradzić, a rozszczelnienie to mniej więcej tak jak dopompowanie powietrze do koła musisz rozszczelnić wentylek, aby powietrze się do koła dostało, a może to komuś też sprawia trudność. Ja robię tak jak napisałem i skutkuje, kto się boi niech zawoła mechanika.

Pozdrawiam

A ten drugi wpis wnosi żart. Czy rolnik musi być sztywniakiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

Mechanik nie robi tego tak jak opisałeś ,bo nie tak odpowietrza się tak prosty układ .często wystarczy ruszyć tylko małą śrubkę na pompie i gitara .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

No i co tam czytamy? pierwszym krokiem jest odpowietrzenie za pomocą odpowietrzników układu paliwowego (czyli pompy i filtrów)...jeśli tego nie zrobisz możesz sobie kręcić silnikiem przy odkręconych przewodach na wtryskach do padnięcia akumulatora a układ nadal się nie odpowietrzy jak w filtrach i w pompie będzie powietrze w silniku o którym mowa w temacie .Porównanie jakiego dokonałeś z pompowaniem koła wskazuje że Twoje wpisy to żarty i nie warto nawet dyskutować bo przytaczasz link którego nie umiesz przeczytać ze zrozumieniem ..mało tego to nie ten silnik i ciągnik to nie samochód .

Edytowano przez kozulek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

@Niebieski , jak się zna temat tylko z tego co przeczyta w necie , a w dodatku większości się nie rozumie to i rady o kant du..py potłuc :P .

Chyba że komuś by zależało na uszkodzeniu rozrusznika , lub rozładowaniu akumulatora , wtedy twoje rady są super :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

To chyba jedne z najłatwiejszych ciagników do odpowietrzenia a Wy tutaj ksiazki piszecie :) .

Zrób tak jak już koledzy pisali czyli odpowietrz filtry i pompe i po temacie. zakręcisz rozrusznikiem i sam załapie. W ciagnikach z pompami rozdzielaczowymi trzeba krok po kroku odpowietrzać ale nie w tym przypadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×