Zaloguj się, aby obserwować  
tomasz65896

New Holland 640 poziom oleju w docisku

Polecane posty

tomasz65896    25

Hej posiadam prasę New Holland 640 i zastanowiłam się jaki powinien być poziom oleju w siłowniku dociskowym oraz jaki olej należało by tam dolać jeśli jest go za mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukiteam    1

Ja przy wymianie manometru i przewodu dolałem tam oleju hydraulicznego HL46 na full . A jest jakiś patent na dolewanie tam oleju bo ja zrobiłem to sposobem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz65896    25

u mnie z manometrem jest trójnik i eurozłącze do napuszczania oleju

 

Ja przy wymianie manometru i przewodu dolałem tam oleju hydraulicznego HL46 na full . A jest jakiś patent na dolewanie tam oleju bo ja zrobiłem to sposobem ?

a po tym napuszczaniu jak działa ci docisk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzynio    0

a to euro przy manometrze to jest jakies małe??? jak ty go tym dopompowałeś? tez mam taki problem z ty zgnioem? a pomoglo wogle dolanie oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzynio    0

A swoją drogą Czy jest okreslone na ile Barów czy tam kilopskali trzeba zbijać sianokiszonke zeby dobrze wychodziła? wiem za za słabo jak sie zbije to sie zrobi jajko z niej i nieda sie owinąć bo z owijarki spada a czy jak za mocno sie ustawi to moze sie gorzej zakiszać lub być za suche ??bo mam wrazenie ze jakieś dziwne jakości mi te belki wychodzą w porównaniu do pras walcowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz65896    25

Ja mam ją skręconą na maksa na tym siłowniku dogniatającym a ciśnieni podczas prasowania jest w granicach 200

 

Ja gdy miałem ustawioną wielkość balota na 54 to też były takie różne i mało foremne a gdy podniosłem wielkość na 56 to od razu zrobiły sie ładniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzynio    0

Jak podniosles wielkość belota na 56 czego???56? Umnie mozna od 75cm do 150 tylko ze jak jest ponizej 130cm to są słabo zgniecione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz65896    25

Na 56 cali :) u mnie komp pokazywał w calach wielkość balato. Ale teraz coś mu się odmieniło i pokazuje w centymetrach :D

 

Ja na siłę zgniotu na razie nie narzekam gniecie od początku dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj