News
Tomek12

Ile motogodzin wytrzyma MTZ zanim potrzebny bedzie remont silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
remont
miko    0

3000 :P Bardzo mało. Zetor którym jeździłem przekroczył 13 tys. mtg i chodzi dalej a MTZ z tej samej firmy ma 6 tys MTG i chodzi dalej a jeźdzą na najsłabszych olejach, opóźniając wymiany i wogóle o nie nie dbając. Moje c330 wytrzyma 3000 bez remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
3000 :) Bardzo mało. Zetor którym jeździłem przekroczył 13 mtg i chodzi dalej a MTZ z tej samej firmy ma 6 tys MTG i chodzi dalej a jeźdzą na najsłąbszych olejach, opóźniając wymiany i wogóle o nie nie dbając. Moje c330 wytrzyma 3000 bez remontu.

:P:) chyba zapomniales dopisać ze tysięcy :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

miko    0
:P:) chyba zapomniales dopisać ze tysięcy :)

Zdecydowanie :) Już poprawiłem. Dzieki za czujnośc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    8

tylko zę starsze MTZ wolna liczą jakoś te mth mój ma 3867 mth i przy silniku nic nie robione


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTR281    2

no te silniki mmz sa nie do zajechania u sasiada 10000 mtg i nic nie robione przy nim ciognik chodzi po zarobkach rozni kierowcy az dziw bierze ze on to wytrzymoje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak kupiłem swojego pierwszego MTZ w1987r podawano w prasie z tamtego okresu że trwałość jednostki napędowej obliczona jest na 6000mth .To chyba dużo zwazywszy że ciągnik ten dzisiaj po 20 latach i pracy na ok.30ha ma 2100mth.Możliwe sa przebiegi wyższe a ten podany wczesniej dotyczyl obliczen producenta i stosowania materiałów eksploatacyjnych z lat 80.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

co jak co ale silnik w mtz jest jedna z najtrwalszych jednostek napedowych dostepnych na rynku moj mtz jest z 83 r i ma 2000 mtg czyli liczac na polskie okolo 3000 mtg i jest jak nowy nic nigdy w silniku nie ruszane znajomy ma z tego samego rocznika i ma 7000 mtg i zmienil tylko pierscienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten silnik to prawdziwy tytan to górna półka na świecie. Mam MTZ 82a z 1988 przynajmniej 12 lat pracował w wielkim popegerowskim gospodarstwie w okolicach Gdańska potem 2 lata stał u handlarza ja mam go 5 lat i nieźle u mnie dostaje po garach bo jest ciągnikiem podstawowym. ile motogodzin zrobił. nie mam pojęcia ale na pewno ponad 6000 i w silniku nic nie robione chociaż muszę przyznać że coraz miej podoba mi się jego praca ale jeszcze 1 sezon przechodzi i może w następną zimę zrobię mu kapitalke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

To zależy jak katujesz ciągnik bo możesz nabić 2tyś mtg w rok a możesz 2tyś w 5 lat jak będzie katowany to jasne że będzie trzeba szybko zrobić remont i jak sie będzie dbało to też nie trzeba szybko robić remontu ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Może trochę obok tematu-ale w ostatnim RPT jest Zetor 7211 o przebiegu 30 tys mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    76
Może trochę obok tematu-ale w ostatnim RPT jest Zetor 7211 o przebiegu 30 tys mth

 

To chyba szatan nie ciagnik <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Może trochę obok tematu-ale w ostatnim RPT jest Zetor 7211 o przebiegu 30 tys mth

 

Mój zetor ma 14tys i jeszcze z 1tyś jak nie więcejwytrzyma zetory to sprzety nie do zajechania ale wróćmy do tematu :<_<


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0
Może trochę obok tematu-ale w ostatnim RPT jest Zetor 7211 o przebiegu 30 tys mth

Ktoś mógłby to zeskanować, lub zrobić zdjęcia i wrzucić na AF??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

Na AF to raczej sie nie da bo jest cos takiego jak zakaz rozpowszechniania tresci bez zgody autora. Ale na maila to juz inna sprawa <_<

 

a jak juz to i ja poprosze na

marekdjlysy@wp.pl


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Ale czym tu się podniecać ? 6k mth to niektórzy w 5 lat zrobią, a światowa najwyższa półka to ponad 20-25k mth a tyle żaden mtz nie wytrzyma ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

Artek Tylko weż pod uwagę to że mtz na 1 mth musi chodzić ponad 2 godziny wiec jak ma 6 tyś to pomnóż sobie razy 2 lub 2.5. A 25 tys mth bez remontu to nie wychodzi zeden ciągnik nawet zachodni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

1mht= ponad 2 h tylko na jakich obrotach? 1400? Skoro silnik jest tak trwały to dlaczego całej reszty nie potrafili tak samo dobrej zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Zgadzam się z rinem. Mój Mtz też tak liczy, w np. prasie zwijającej, a więc nie na małych obrotach. Silnik jest trwały i mocny, może właśnie zamocny do tej skrzyni, chociaż ja tam na skrzynie nie narzekam, wymieniałem tylko raz łożysko, więc to chyba raz na 12 lat może się zdarzyć.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez I_LOVE_MTZ
      witam co może być przyczyną słabo świecą lampy na wyjściu przy lampie ma 9v
    • Przez corejack
      Mój pierwszy post, zatem witam wszystkich serdecznie.
      Od niedawna jestem właścicielem mtz 82 z 1979r.
      Technicznie ok, ale dość mocno zaniedbany optycznie, elektrycznie.
      W wolnych chwilach doprowadzam go powoli "do ładu"
      Użytkowany będzie głównie jesienią i zimą, więc chcę opanować również ogrzewanie.
      I tu moje pytanie i prośba o pomoc:
      Gdzie przy silniku podłącza się nagrzewnicę - jedno wyjście jest od strony kabiny, wspominane nieraz tu na forum (pełni również rolę kranu), ale nie wiem, gdzie jest drugie.
      Podejrzewam korek 3/8 w pompie wody, ale nie jestem pewien, obdzwoniłem też kilka sklepów i nikt nie ma ewentualnie króćca w to miejsce, więc jestem w przysłowiowej kropce.
       
      Używałem szukajki, ale nie znalazłem taj informacji. Jeśli ktoś mógłby wrzucić fotkę z tym wyprowadzeniem, byłoby super.
    • Przez BAD80
      Witam,
      posiadam mtz-82 z 96r. jestem jego drugim włascicielem. W ciągniku po dokonaniu zakupu zauwazyłem, że brakuje na spodzie ciągnika pokrywy tu pod tarczą sprzegłową.
      Dopiero podczas pracy uświadomiłem sobie z jakiego powodu - ciągnik jak się rozgrzeje to przez ten otwór wycieka olej. Jak chwilę postoi to pod spodem tworzyła się mała kałuża z oleju bo kapało. Widocznie nie ma tej pokrywy bo inaczej olej by się gromadził i by zaolejał tarcze sprzegłową ( tak myslę sam) Ostatnio musiałem zrobić przegląd, więc postanowiłem dorobić tą pokrywę tymczasowo, tak by nie nakapało na stacji;) Po powrocie i krótkiej pracy w polu zauważyłem, że olej zaczyna wyłazić naokoło szczeliny tu gdzie jest złączony przód ciągnika z tyłem ( tak myśle, że pewnie obracające się sprzegło tak rozbryzgało aż szczelinami olej wyszedł?), postanowiłem wykrecić tą pokrywe pod sprżegłem i wtedy wylało się sporo oleju i dosłownie ciurem się leje teraz jak jest rozgrzany i zwłaszcza wtedy gdy jest załączony WOM, natomiast na tej pokrywce zostało sporo syfu - tylko po jednym dniu. Moje pytanie jest takie skąd on się tam bierze i co mogło puścić? najpewniej przedostaje się ze skrzyni biegów bo tam stwierdzam ubytek oleju. Od spodu widzę, że olej gdzieś z góry wycieka i chyba bez rozpoławiania ciągnika nie da się stwierdzić gdzie jest defekt. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim? Może ktoś posiada jakieś rysunki/katalog części gdzie jest narysowane co tam po kolei jest? W załączeniu kilka fotek... Z gory dziękuję za pomoc, mam ten ciągnik od niedawna, więc dopiero się go "ucze"

    • Przez Mateusz95
      Witam. jestem zainteresowany kupnem belarusa. i czytałem ze jedne maja taka skrzynie a drugie taka. czym sie rózni skrzynia zsynchronizowana od niezsynchronizowanej. i która jest lepsza?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.