Skocz do zawartości
News
Tomek12

Ile motogodzin wytrzyma MTZ zanim potrzebny bedzie remont silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Remont
miko    0

3000 :P Bardzo mało. Zetor którym jeździłem przekroczył 13 tys. mtg i chodzi dalej a MTZ z tej samej firmy ma 6 tys MTG i chodzi dalej a jeźdzą na najsłabszych olejach, opóźniając wymiany i wogóle o nie nie dbając. Moje c330 wytrzyma 3000 bez remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
3000 :) Bardzo mało. Zetor którym jeździłem przekroczył 13 mtg i chodzi dalej a MTZ z tej samej firmy ma 6 tys MTG i chodzi dalej a jeźdzą na najsłąbszych olejach, opóźniając wymiany i wogóle o nie nie dbając. Moje c330 wytrzyma 3000 bez remontu.

:P:) chyba zapomniales dopisać ze tysięcy :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lysyrolnik    16

silnik MMZ wsadzony w MTZ'ty to jedna z najwytrzymalszych rzeczy w tym ciagniku :P


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miko    0
:P:) chyba zapomniales dopisać ze tysięcy :)

Zdecydowanie :) Już poprawiłem. Dzieki za czujnośc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    8

tylko zę starsze MTZ wolna liczą jakoś te mth mój ma 3867 mth i przy silniku nic nie robione


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTR281    2

no te silniki mmz sa nie do zajechania u sasiada 10000 mtg i nic nie robione przy nim ciognik chodzi po zarobkach rozni kierowcy az dziw bierze ze on to wytrzymoje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak kupiłem swojego pierwszego MTZ w1987r podawano w prasie z tamtego okresu że trwałość jednostki napędowej obliczona jest na 6000mth .To chyba dużo zwazywszy że ciągnik ten dzisiaj po 20 latach i pracy na ok.30ha ma 2100mth.Możliwe sa przebiegi wyższe a ten podany wczesniej dotyczyl obliczen producenta i stosowania materiałów eksploatacyjnych z lat 80.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

co jak co ale silnik w mtz jest jedna z najtrwalszych jednostek napedowych dostepnych na rynku moj mtz jest z 83 r i ma 2000 mtg czyli liczac na polskie okolo 3000 mtg i jest jak nowy nic nigdy w silniku nie ruszane znajomy ma z tego samego rocznika i ma 7000 mtg i zmienil tylko pierscienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten silnik to prawdziwy tytan to górna półka na świecie. Mam MTZ 82a z 1988 przynajmniej 12 lat pracował w wielkim popegerowskim gospodarstwie w okolicach Gdańska potem 2 lata stał u handlarza ja mam go 5 lat i nieźle u mnie dostaje po garach bo jest ciągnikiem podstawowym. ile motogodzin zrobił. nie mam pojęcia ale na pewno ponad 6000 i w silniku nic nie robione chociaż muszę przyznać że coraz miej podoba mi się jego praca ale jeszcze 1 sezon przechodzi i może w następną zimę zrobię mu kapitalke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

To zależy jak katujesz ciągnik bo możesz nabić 2tyś mtg w rok a możesz 2tyś w 5 lat jak będzie katowany to jasne że będzie trzeba szybko zrobić remont i jak sie będzie dbało to też nie trzeba szybko robić remontu ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Może trochę obok tematu-ale w ostatnim RPT jest Zetor 7211 o przebiegu 30 tys mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    55
Może trochę obok tematu-ale w ostatnim RPT jest Zetor 7211 o przebiegu 30 tys mth

 

To chyba szatan nie ciagnik <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Może trochę obok tematu-ale w ostatnim RPT jest Zetor 7211 o przebiegu 30 tys mth

 

Mój zetor ma 14tys i jeszcze z 1tyś jak nie więcejwytrzyma zetory to sprzety nie do zajechania ale wróćmy do tematu :<_<


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0
Może trochę obok tematu-ale w ostatnim RPT jest Zetor 7211 o przebiegu 30 tys mth

Ktoś mógłby to zeskanować, lub zrobić zdjęcia i wrzucić na AF??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

Na AF to raczej sie nie da bo jest cos takiego jak zakaz rozpowszechniania tresci bez zgody autora. Ale na maila to juz inna sprawa <_<

 

a jak juz to i ja poprosze na

marekdjlysy@wp.pl


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaxiKing    0

Według mnie to mtz szału nie zrobia raczej , napewno szybko sie zuzyja ;) z gów.... bata nie ukrecisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTR281    2

@MaxiKing to ty slabej wiary jestes ze myslisz ze te silniki sie szybko zuzyja ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Ale czym tu się podniecać ? 6k mth to niektórzy w 5 lat zrobią, a światowa najwyższa półka to ponad 20-25k mth a tyle żaden mtz nie wytrzyma ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

Artek Tylko weż pod uwagę to że mtz na 1 mth musi chodzić ponad 2 godziny wiec jak ma 6 tyś to pomnóż sobie razy 2 lub 2.5. A 25 tys mth bez remontu to nie wychodzi zeden ciągnik nawet zachodni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

1mht= ponad 2 h tylko na jakich obrotach? 1400? Skoro silnik jest tak trwały to dlaczego całej reszty nie potrafili tak samo dobrej zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Zgadzam się z rinem. Mój Mtz też tak liczy, w np. prasie zwijającej, a więc nie na małych obrotach. Silnik jest trwały i mocny, może właśnie zamocny do tej skrzyni, chociaż ja tam na skrzynie nie narzekam, wymieniałem tylko raz łożysko, więc to chyba raz na 12 lat może się zdarzyć.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.