Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
krzychu85

Zmiana z ciezarowej na rolnicza pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzychu85    6

Witam. Potrzebuje pomocy, chce zmienic wpis w dowodzie rejestracyjnym przyczepy wszystkim dobrze znanej D-47, chodzi o koszty przegladu, samochodowa koszt ok 200zl na rok, rolnicza ok 70 na dwa lata.. Chodzi mi glownie o firme posiadajaca homologacje na dokonanie zmian konstrukcyjnych (na papierze oczywiscie), robil ktos kiedys cos takiego? potrzebny mi namiar na taka firme..jestem z wielkopolski-okolice srody wlkp. z gory dziekuje i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Musisz to załatwić u rzeczoznawcy koszt około 300 zł no i oczywiście musisz mieć zaczep i media do 2 przyczepy bo inaczej lipa a reszta powinien ci diagnosta wytłumaczyć jak i co u kogo załatwić bo nie wiem czy trzeba dowód wymienić czy wystarczy ze zrobią adnotacje. Ja teraz też będę zmieniał w d50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu85    6

no wlasnie bylem dzis u diagnosty i potrzebuje zaswiadczenie z firmy ktora zrobi "zmiany konstrukcyjne" male kola itd..oczywiscie tylko papier go interesuje, moja przyczepa jest w pelni rolnicza, male kola, zaczep tylni itd sek w tym ze nie znam takiej firmy ktora by mi wystawila taki papier.. diagnosta powiedzial mi tak; zaswiadczenie z firmy o przerobce, rzeczoznawca, wtedy on wystawia odpowiedni dokument i z tym do wydzialu komunikacji..gdzies kiedys mi sie odbilo o uszy ze firma waframa wystawia takie cos?? a dowod raczej do wymiany ciezarowa zmieniona na rolnicza..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzychu85    6

A wiec udalo mi sie zrobic to w taki sposob, udalem sie na inna stacje diagnostyczna niz w/w, i diagnosta powiedzial mi tak, jedz do firmy oponiarskiej(wulkanizator) niech ci wystawia zaswiadczenie o zmianie opon na male, przywiez 4 zdjecia tej przyczepy i zalatwimy sprawe..no i tak sie stalo, koszt zaswiadczenia 50zl, koszt przegladu po przedudowie 150zl z haczykiem..jutro jade do WK i rejestruje jako rolnicza B) Jak widac w polskich przepisach pelno nie jasnosci, nawet opini rzeczoznawcy nie bylo trzeba, tj dodatkowych kosztow, problemow i latania i proszenia sie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

nie bardzo rozumiem tylko czemu tyle zapłaciłeś.

D47 jest w katalogach w dwóch wersjach. Po przełożeniu kół powinieneś zapłacić za zwykłe badanie przyczepy rolniczej na 2 lata z adnotacją że przyczepa posiada cechy rolniczej na zaświadczeniu z badania a nie za "dodatkowe badanie".

 

Jeżeli robicie takie zmiany żeby rzadziej bywać na SKP czyli co 2 latka to najpierw ustalacie czy przyczepa występowała w katalogach tylko jako p-pa ciężarowa czy była też jako p-pa ciężarowa-rolnicza.

W drugim przypadku zwykłe badanie przy założonych kołach od rolniczej i po sprawie.

W pierwszym przypadku to jednak zmiany konstrukcyjne (zaświadczenie nawet od blacharza), u mnie ok 100zl ale musiałem zaciągnąć do niego przyczepę, potem skierowanie z WK na badanie po zmianach konstrukcyjnych i na SKP, tam prawie 200zł (moja d-633 w katalogach ITS jest tylko jako ciężarowa tzn nie występowała w wersji rolniczej). Z kompletem kwitów do WK po nowy Dowód Rejestracyjny.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu85    6

tak masz racje tyle ze moja przyczepa miala w dowodzie samochodowa (D-47A) rolnicza jest D-47B i kazdy diagnosta nato patrzyl nie wazne czy kola male czy duze..najwazniejszy byl ten wpis..a oswiadczenie o zmianie kol wzieki jako zmiane konstrukcyjna tak jak w twoim przypadku"zmiane konstrukcyjna" u blachaza..jest to mimo wszystko polacalne bo za chwile i tak sie wroci..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez center
      Czym pryskacie pszenice na miotełkę i chwasty żeby było tanio i przelecieć raz ??
    • Przez Kicu
      Witam was ponownie otóż mam taką sprawę do was byliśmy w sklepie pytać sie o rozdzielacz do pompy hydraulicznej w c-330 ten kolo siedzenie nie na błotniku. Okazało sie że sa 2 typy owej części czyli po regeneracji i nowy cena po regeneracji 300 zł a nowego 489 zł. I mam do was pytanie czy jest sens brania używanego ale po regeneracji czy nowego nie wiem jak jest z tymi po regeneracji ale słyszałem że długo nie pociągnie. Miał z was ktoś taki problem ?
    • Przez krystiano35
      Witam.Mam ciągnik ursus 3512 od pewnego czasu zaczą dymić dużo więcej wtryskiwacze ustawłem na 190 bar tak jak zaleca instrukcja,luz zaworowy ustawiłem 0,3 też zgodnie z instrukcją i ciągnik dalej dużo kopci wydaje mi się że przestawiła się pompa wtryskowa chciałbym zmniejszyć mu dawkę paliwa ale dokładnie niewiem gdzie i o ile tą dawkę paliwa zmniejszyć. Pomóżcie Prosze
       
      Ortografia. @quercus
    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Mam takie pytanie. Ktory z tych ciagnikow byscie wybrali. Wiem ze new holland t 4cyl a renault 6cyl. Tylko chodzi mi o awaryjnosc i mozliwosc pozniejszego odsprzedania. Opisze moja sytuacje, mam znajomego co sprowadza ciagniki czekam az przywiezie mi case, tylko jeszcze nic ciekawego nie znalazł a ma te dwa na stenie. ja musze miec ciagnik w maju na sianokiszonke(prasa NH BR560A) i dlatego pytam ktory byscie wybrali bo jak nic nie znajdzie to musze ktoregos wziasc. Pozniej bym go sprzedał jak przywiezie case i ktory mógłbym szybciej sprzedac.
      Oba ciagniki sa w bardzo dobrym stanie NH z 1998r a Renia 1995. Czekam na wasze odpowiedzi.
    • Przez Butowsky
      Witam. Kupiłem traktor Case International 574 do remontu i mam problem gdyż Traktor nie odpala. Po użyciu samostartu pali na dotyk po zgaszeniu silnika i powtórnej próbie go zapalenia ciągnik nie daje znaków życia, Nie idzie go odpalić nawet gdy silnik jest ciepły jedynie za pomocą samostartu lub plaka. Proszę o pomoc.
×