Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

farmtrac nie chce zapalic

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam.

 

Mam problem z moim farmtrackiem 80 4wd problem jest taki, że jak trochę pochodzi i woda osiągnie 70-90 stopni to już nie chce zapalić kręci jak szalony a nie chce złapać, od razu mówie, że akumulator i rozrusznik są nowe. Dodam jeszcze że jak jest zimny to pali od strzała. A jeszcze jedno jak jest rozgrzany i nie chce zapalić to go za ciągnę i pali normalnie na zaciąg czy do tyłu czy do przodu bez różnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

w moim jet tam taki czujnik do gaszenia moze ono ci nawala wymien to i zobzacz moze cos odłaczy na gaszenie a do zapłonu sie nie przestawi....zadzwon na servis pogadaj doradza cosik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a gdzie jest dokładnie ten czujnik?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

Jak się nagrzeje i nie bedzie chciał zapalić to polej pompę wtryskowa zimną wodą. Schłodź ja dobrze. Ja zapali dobrze to pompa jest do remontu.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    774

Raczej lanie zimną wodą po rozgrzanych elementach bym sobie odpuścił...czasem możesz w ten sposób narobić więcej szkody jak pożytku... Jak kręci to znaczy że tłoków nie łapie...wiec prawdopodobna była by pompa wtryskowa...najlepiej ją wykręcić i dać do sprawdzenia...dużo to nie będzie kosztować ale będzie pewniejsze..tyle że jak na zimnym dobrze pali to i pompiarz wiele nie na cuduje... Tam jest jakaś ręczna pompka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    380

Rotacyjne pompy właśnie mają tą bolączkę że tracą ciśnienie przy rozgrzanym silniku/pompie przez co ciężko ma zapalić. Nieraz pomoże wymiana samych łopatek gorzej jak głowica już zużyta. Ile masz mth że już takie cuda się dzieją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak jest zimny to pali dobrze a jak gorący to źle więc to nie raczej pompa, a motogodzin mam niecałe 3000 tyś ten ciągnik mnie już dobija złom cholerny ciągle coś ;[ a marka to farmtrac 80 4WD!!!!! :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    380

No właśnie na zimnym silniku będzie dobrze zapalał a na gorącym słabo jak pompa słaba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

Kolego powtarzam Ze to są typowe oznaki zużycia pompy wtryskowej. Schłodzenie zimna woda pomaga odpalić gorący silnik ale pompa i tak juz długo nie pociągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni16pl    1

W MF-ach spotkałem się z tym że tam padała pompka zasilająca i źle zapalał na rozgrzanym, i poleciłbym to też sprawdzić oraz filtr pod tą pompką, z tego co zauważyłem w swoim ft 7110 jest on z pompką na wierzchu, więc jest dobry dostęp. Ale nie wiem jak było w starszych ft, lecz pompę poleciłbym jednak polać wodą, po silniku lać nie trzeba by schłodzić pompę, miejsca jest wystarczająco dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pysa    0

675 DT wczoraj na zimnym silniku musiałem dwa razy zakręcić i nic nie odpalił ,za trzecim razem odpalił na strzał za 2 godziny na zimnym  to samo  ,pompka paliwowa chodzi ,filtry nowe na wiosne , do wczoraj 0 problemów , 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    380

Co to znaczy że pompka chodzi? Ona ma dawać odpowiednie ciśnienie a nie tylko chodzić. Zdejmij tą kopułkę z pompki i wyczyść sitko na początek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ziemowit
      Co sadzicie o Farmtracu 685DT ??
      Może ktoś ma ten ciągnik , to niech się wypowie na jego temat.
       
      Osobiście w nim siedziałem na targach w Olsztynie i mi się spodobał, ale wykonanie w kabinie trochę słabe. Piszcie co wiecie o nim.
       
      W linku poniżej są jego dane techniczne:
      http://www.farmtrac.com.pl/farmtrac04.htm
    • Przez kulba
      Jestem zainteresowany zakupem któregoś z tych dwóch modeli i jak pare pytanek
      1.Jaka kabine lepiej wybrać Koja czy Sokółka
      2.Czy zamiast obciążników przednich zakupić przedni tuz z WOMem czy bez
      3.Proszę żeby użytkownicy tych modeli wypowiedzieli się czy są zadowolenie z zakupu i czy występują jakieś poważne awarie
      Licze na szczere wypowiedzi na ten temat:)
    • Przez farmtracker
      Witam. Jak każdy posiadacz farmtracka wie sprzeglo w nim nie chodzi najlżej. Do mojej 690-tki planuje zamontowac tura no i to niebedzie zbyt wygodne wciskac to sprzeglo setki a moze tysiace razy dziennie. Nie macie jakiegos pomysłu na "podrasowanie" tego oto ciagnika zeby to sprzeglo wpadało w podłoge? Prosze o doradzenie.
    • Przez TheKarolZaremskiTV
      Witam !
      Ostatnio w internecie zauważyłem nowe FT escort i nie wiem za bardzo co to jest.
      Czytałem, że jest on zaprojektowany przez polaka, ale nie dokońca jestem pewien dlaczego ESCORT ?!
      Czy to może jakaś licencja albbo cuś.
      I czy jest on warty swojej ceny (39 900) tak twierdzą media.
      Bo jak by był dobry to by się trochę kasy nazbierało i by sie kupiło.
      Koledzy Agrofotowicze Ratujcie ;]!!!

    • Przez marko2185
      Witam,
       
      Panowie po 6 latach użytkowania 80 4WD pompka elektryczna paliwa nie za każdym razem się załącza, trzeba w nią lekko udeżyć żeby zadziałała, czy ktoś może wie jaka jest tego przyczyna? I jeszcze jedno pytanko jak działają światła STOP-u w tym modelu, bo wogóle sie nie załączają, bezpieczniki i żarówki OK?
×