Polecane posty

Filip09    0

lepper tym jedził ;D


John Deere 7430,6620,8200; MF 255; Manitou MLT 725
.................John Deere 1550 WTS.....................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

widziałem go w zeszłym roku na polagrze,ponoc ma poprawiony silnik-nowsze normy czystości spalin i zwiękrzona pojemność, i jakieś tam duperele

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silver95    1

pamietam byl taki na bednarach w tamtym roku skrzynia jest 4 biegowa


Moje filmiki
www.youtube.com/user/manieks119

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U1224    3

A Lepper to nie jezdzil 1754?? bo tak mi mignelo...


c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filip09    0

nie nie napeno 1654 bo to był 1,5 milionowa maszyna czy jakos tak i zjezdzał z taśmy:D


John Deere 7430,6620,8200; MF 255; Manitou MLT 725
.................John Deere 1550 WTS.....................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil18fmr    98

NIE WIEM... JA MYŚLĘ że to poprostu 1634 ze wzmocnionym podnośnikiem, ekologicznym silnikiem, starą skrzynią, i dwustopniowym wzmacniaczem momentu. Żadna rewolucja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silver105    10

a ja słyszałem że jak narazie jest niedostępny ktoryś z userów chciał się o nim dowiedzieć w agromie a tam mówią że o takim nie słyszeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FendtFarmer    0

znam tego ursuska, jest to wersja prototypowa posiada moc 110 KM fajnie zrobiony, drzwi do kabiny otwierane z cala szyba, wizualnie bardzo fajny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czopek    0

Mamy w 1654 problem z hamulcami, podkręcanie nic nie daje a nawet serwis nie wie jak to zrobić.

ma ktos tez taki problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Witam

Kolego serwis wyjmował zwolnice i sprawdzał co z tarczami i rozpierakami??

jak nie do dotąd kręcić śrubą aż zacznie hamować bez naciskania pedałów jak nie pomoże trzeba rozmontować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Albo złej jakości materiał, z którego wykonano tarcze, albo ostro i często hamowałeś ;p

A nie ocierały klocki o tarcze podczas normalnej eksploatacja, tzn czy nie trzymały lekko?


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj