Skocz do zawartości
KAROL0905

LAMBORGHINI R4 95 vs R3 EVO 100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lamborghini
brzozak2    237

r3 to odnowienie grand prixa czyli seria ciagnikow minimalnie slabszych od r4 i jest to taka seria dla ubogich :P .

tak bylo przed modernizacja r3, teraz ta granica sie troche zatracila i nie wiadomo co bedzie dalej z r4, bo przeciez sa tez male r6, ktore reprezentuja wyzszy poziom (a te same moce)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    63

a co w końcu będzie z lampo, to będzie jakieś r2 czy dadzą euro 2 do lapmo, dziwne że rs i f660 mają te same silniki euro 2 a lampo euro1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

poprostu lampo to ciągnik robiony typowo na polski rynek i tylko na naszym rynku występuje pod tą nazwą a te sadownicze są zunifikowane z krajami zachodnimi i tam występują z takimi samymi nazwami i wyposażeniem. lampo choć ma mniej opcji wyposarzenia od r2(które od dawna jest na zachodzie) ma tą samą budowe. u nas normy r2 są wdrażane z opuźnieniem do krajów zachodnich przez co koncern sdf wprowadził lampo ktore zachęca rolników swą niższa ceną ale i gorsze wyposarzenie - coś za coś odpowiednik lampo-r2 będzie kosztował tyle co przedstawiciel df czyli agroplus czyli pare tys więcej w wyposarzeniu standardowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28
piotrek4x4 skąd jesteś dokładnie ? bo ja też łowiczak :P

wiesz gdzie jest gmina kocierzew?

a skąd dokładniej ty jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28
zduny

to znajome okolice bo chodze tam do szkoły, mieszkam w internacie w dąbrowie i jeżdze na bąków na imprezy, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    2

widziałem same explorer3 i Irona 100 to chyba coś w podobie do r3 i r4 no i iron bardziej mi wpadł w oko choc czy w explorer-rze kabina wcale nie była taka mała napewno inna niż w lampo czy rollerze bo i takie widziałem na explorerach80 konnych ale ja tam bym stawiał na tego większego(iron czy r4) zawsze masywniejszy lepiej idzie :rolleyes:


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

explorer i iron to tak jak r3 i 6

r4 = silver


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie to moze sise lukniemy bo ja jestem z gminy bielawy więc to ta sama okolica a dokładnie z jakich miejscowości??


Usługi prasowania: CLaas Rollant 350RC Same Silver 105

<663510562> jeśli zainteresowani
GG: 8717144

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

Możemy sie gdzieś spotkać wysłałem ci nazwe miejscowośći, przemal 1989 będziesz w bratoszewicach? a wracając do tematu r3 opiera się na konstrukcji df agroplus 75-95, a ten z kolej powstał z same silver- konstrukcja, dorado, roller- kabina i silnik orginalny deutz, czyli ciągniki podobne konstrukcyjnie, różne silniki- silver, r4 ma orginalny włoski silnik, a r3- deutza, kabina w r4 faktycznie większa, ale w r3 lepiej urządzona i ładniej wykonana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czyli ciągniki podobne konstrukcyjnie, różne silniki- silver, r4 ma orginalny włoski silnik, a r3- deutza, kabina w r4 faktycznie większa, ale w r3 lepiej urządzona i ładniej wykonana

czy na pewno silver i r4 mają włoski silnik?? Mi się wydaje że one też mają deutza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL0905    1

tak r4 ma włoski silnik a r3 ma deutza

 

miedzy tymi ciągnikami nie ma wielkiej różnicy mocy ale jest wielka przepaść jeżeli chodzi o masę i gabaryty ciągnika ( r3 ma tak mały prześwit że w głębszej orce zaczep ciągnie sie po ziemi a w r4 jest o 14 cm wyższy ) a co do spalania to włoski silnik spali mniej niż deutz

 

tak mi sie przynajmniej wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

i dobrze ci się wydaje, mam w rodzinie 4 ciągniki same i jednego lamborghini i użytkownicy zadowoleni

r3100 waży 3800, a r4 95 waży 4050, a ta różnica może wynikać z tego że r4 ma większą kabinę, a o tym prześwicie to nie wiedziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

iron ma deutza a r5 wloski

w r3 lepiej urządzona i ładniej wykonana

niestety nie jest to prawda, ani kabina nie jest lepiej wykonana, a juz napewno nie jest lepiej urzadzona.

w r4 mozemy zamowic radar, ehr, czy amortyzacje kabiny, a w r3 wystaja tylko gole wajchy i w nic nie da sie doposazyc, ergonomia tez stoi (moim subiektywnym zdaniem) na wiele wyzszym poziomie w starszej konstrukcji r4.

panowie nie dajcie sie zwiesc kawalkiem kolorowego plastiku na desce rozdzielczej ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165
iron ma deutza a r5 wloski

 

niestety nie jest to prawda, ani kabina nie jest lepiej wykonana, a juz napewno nie jest lepiej urzadzona.

w r4 mozemy zamowic radar, ehr, czy amortyzacje kabiny, a w r3 wystaja tylko gole wajchy i w nic nie da sie doposazyc, ergonomia tez stoi (moim subiektywnym zdaniem) na wiele wyzszym poziomie w starszej konstrukcji r4.

panowie nie dajcie sie zwiesc kawalkiem kolorowego plastiku na desce rozdzielczej ;)

Dokładnie brzozak-nic dodać ,nic ująć-trafiłeś w sedno-R4 naprawdę był fajny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

dokładnie, widziałem R4 110, 4cyl z kołami 440/65-24, 540/65-34 i EHR. gdyby miał rewes EH, to mógbym sie zamieniać na MF ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

Miałem mieć R4 110 w pełnej wersji- m.in. rewers, ehr, 3 półbiegi, kabina amortyzowana. Fajny traktor, miałbym go gdyby nie drzwi otwierające się do przodu :P

 

 

ciągniki R3 to wg mnie takie mocniejsze Lampo- prosty ciągnik, z kolorowymi elementami mającymi zastąpić wygodę ;), silnik niby z Deutza, ale o charakterystyce dającej wiele do życzenia. Dobra maszyna na łąki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

w okolicy pracują 3 silvery po rodzinie do mnie, ale jeszcze żadnego r3, czy eksplorera, a z testu to czytałem, że mają spory apetyt na paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL0905    1

u mnie w okolicy mają r3 evo 100 to w pługu4x35 na głębokości 20cm i prędkości 6-7 km miał co robić A co do spalania to rozmawiał z nim niedawno tata na szkoleniu to powiedział mu że 10l na godzine

 

Co do tematu to ja go założyłem aby porównać te 2 ciągniki bo zastanawiałem się nad kupnem r4 95 i w sasiedniej wsi pojawił się r3

ale po wielu przeczytanych postach zostaje przy r4 lecz 105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

przypuszczam że wersja 110 konna będzie mniej spalała niż ta 105(6 cyl) w lżejszej pracy,a jest trochę tańsza, napewno 105 sprawdzi się w ciężkich pracach, jak dobrze dobierzesz do niej maszyny i do posiadanych gleb to wybór będzie trafny:)

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    2
;) bo ja wiem czy ten mocniejszy mnie zechla paliwa. ma swoją moc i swoje musi zjeść.choć ciągniki z tego koncernu ponoć nie palą dużo. ale ja bym radził zastanowić sie jeszcze nad Newholland-em Ts100a to ponoć najoszczędniejszy ciągnik w tym przedziale mocowym no i bardzo ładny ;)

............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez leśny23
      Witam. Jako że nie mogę znaleźć nic co mogło by mi pomóc zakładam nowy temat.
      Posiadam ciągnik same explorer 65, i mam w nim problem z podnośnikiem od kiedy go kupiłem, a mianowicie podnośnik wolno opuszcza jak i podnosi nie ma różnicy czy na pusto czy ma coś zaczepione zawsze to samo tempo. Rozbierałem plecak nie jedno krotnie i nic nie widziałem co mogło by być uszkodzone. Może ktoś z was miał podobny problem i może coś mi podpowiedzieć.
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez axel84
      Witam mam problem z podnośnikiem w Hurlimann H 5110. A mianowicie przy pracy z pługiem przy podnoszeniu zacina się lub samoczynnie podnosi do góry. Rozdzielacz był robiony chromowany pompa po regeneracji tłoczysko zrobione siłowniki wspomagające zrobione filtr hydrauliki wymieniony olej wymieniony jak w specyfikacji . Traktor jest z turem tur chodzi dobrze szybko podnosi tak samo kiper. Proszę o pomoc  bo nie wiem co tu jeszcze zrobić by ten podnośnik chodził jak należy . 
    • Przez MrRadny69
      Witam, mam problem, a mianowicie cieknie olej z uszczelniacza na wale korbowym w Agrotronie 6.20. Prosba o podpowiedz czy do wymiany uszczelniacza trzeba odjezdzac przodem ciagnika czy moze kolo pasowe da sie zdemontowac bez wiekszych problemow nie robiac tego.
    • Przez longi
      Witam.niedawno kupiłem deutz fahra 6.61.mam problem ze sprzęgłem tzn.ciężko chodzi pedał sprzęgła,poza tym niekiedy gdy ciągnik jedzie i wciśnie sie pedał sprzęgła to strasznie coś "wyje"a ciągnik pomału dalej jedzie.czy ktoś wie co tam może byc zepsute?za wszelkie odpowiedzi i pomoc zgóry dziękuje!
      jeszcze mam jedno pytanie.od czego jest taki plastikowy zbiornik z tyłu traktora pod kabiną?czy ten ciągnik posiada osobny układ hydrauliczny?(chodzi mi dokładnie o to czy do hydrauliki jest pobierany olej ze skrzyni biegów czy może z tego zbiornika pod kabiną)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.