Skocz do zawartości
ZYLA

Rejestracja przyczepy z włoch.

Polecane posty

ZYLA    66

Witajcie.

Kupiłem przyczepę sprowadzoną z włoch i obecnie czekam aż handlarzowi przyjdą do niej papiery.

Problem polega na tym że ta przyczepa ma hamulce na jednej osi i na dodatek mechaniczne (bez pneumatyki). Coś w rodzaju ręcznego hamulca. Tu moje pytanie: Czy zarejestruję ją w Polsce, nawet jeśli dokumentacja będzie kompletna?

Jak uważacie, czy nie będę miał z tym kłopotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

badania technicznego żaden diagnosta Ci nie podbije bo przepisy polskie dopuszczają tylko hamulce pneumatyczne, ja na Twoim miejscu w ogóle bym nie kupował bez papierów a szczególnie z włoch bo stamtąd najwiecej kradzionych rzeczy do nas przychodzi:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ZYLA    66

nie kupiłem. Wplacilem 500 zaliczki. Umówilem się z człowiekiem że gdy dotrą dokumenty i będzie ok. będziemy handlować. Mówił że wszystko przygotuje, a ja tylko do urzędu komunikacji i zarejestruję. Ale w domu zaczolem mieć wątpliwości. Nwm już co robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    33

Potwierdzam słowa @mincek przyczepa w Polsce musi mieć hamulce pneumatyczne. Chyba że jest to jakaś malutka przyczepka to może mieć najazdowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    66

A powiedzcie mi jeszcze czy jeśli założył bym pneumatykę to bylo by ok? Bo bębny hamulcowe są tylko na jednej osi - czy to wystarczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

ciężko powiedzieć, z diagnostą musisz pogadać.

@sipmaz224 już te czasy że za butelke wódki wszystko podbijesz minęły, teraz nikt d*py za Ciebie nie nastawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    33

Do @Zyla Hamulce mają być skuteczne czyli wyhamować pojazd z określonej prędkości na określonym odcinku i jeśli wystarczy do tego hamowana jedna oś to może być jedna ale jeśli nie daje rady to muszą być dwie hamowane. Poczytaj kodeks drogowy i warunki dopuszczenia pojazdu do ruchu to sie dowiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    59

@mincek, mało widziałeś w dzisiejszym świcie ;)

 

Są diagności którym potrzebny jest tylko sam dowód i przegląd gotowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukejro    164

Do 5t DMC wystarczy hamulec najazdowy na jedną oś. Pneumatyczny też może być na jedną oś, sam mam tak w polskiej d-35 i nie ma problemu z przeglądami czy policją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    85

przecież ten handlarz gotowy przegląd ci da żebyś mógł zarejestrować. Jak ściąga takie rzeczy to musi mieć znajomego diagnostę który mu robi przeglądy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    66

No dzięki wam bardzo za pomoc. Czekam jeszcze na papiery i dam znać jak sprawa zostanie załatwiona. Napewno będę oczekiwał by to on zrobił przegląd. Zobaczymy jak wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    4

kupią kupią,ktoś jak jedzie raz w roku do młyna ze zbożem to kupi i bez papierów po co ma płacic OC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    85

zależy gdzie kto mieszka. U nas nie ma dnia żebym nie widział policji. Oczywiście wszystko to dla bezpieczeństwa mieszkańców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Jak jest taka bez papierów i tanio idzie to dla kogoś mającego gospodarstwo wokół domu i mieszkającego na jakiejś kolonii to w sam raz do zwożenia przecież jest.

Wracając do tematu: z doświadczenia stwierdzam że przeglądy samochodów sprowadzonych do Polski (tak wiem, że trochę teraz się zmieniło) odbywają się jeszcze jak samochód jest na warsztacie i często nie widzi diagnosty, a z przyczepami pewnie podobnie tak więc skoro gościu mówił, że daje gotowe papiery do rejestracji to pewnie i przegląd załatwi.


Sprzedam Kombajn Bizon Z056, 1989 r. Szczegóły PW

Zapraszam na stronę:

https://www.facebook.com/strazospbrzeziny/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    4

Taki przegląd pojazdu sprowadzonego z zagranicy odbywa się tylko w wybranych stacjach,wątpie czy taki diagnosta wystawi papier na przegląd jak nie widzi przyczepy.

Zgadza się że diagności podbijąją przeglądy tylko jak widzi dowód rejestracyjny,ale tylko wtedy jak ostatnia pieczątka w dowodzie jest jego.

W tym przypadku nie wystarczy sama pieczątka,ale całe zaświadczenie z przeglądu 0.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Dziś już duża cześć stacji ma monitoring aby było wiadomo kto wjechał i kto wyjechał, więc w mojej okolicy w 90% zakończył się proceder podbijania dowodów bez auta itp., stan jak stane ale na stacji musi być (choć jak miałem przepaloną żarówkę to musiałem zmienić aby był podbity przegląd).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukejro    164

Nie kupujcie przyczep bez papierów bo mogą być kradzione!!! Pewnie nikt z Was nie chciał by, żeby wasza przyczepa w nocy zniknęła z gospodarstwa a potem "tylko zwoziła z pola" u jakiegoś rolnika w innym rejonie kraju... Ja bym na twoim miejscu dowiedział się w wydziale komunikacji jakie dokładnie dokumenty powinna mieć ta włoska przyczepa żeby ją zarejestrować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronim    1

I jak ZYLA, można zarejestrować te przyczepy z Włoch, a zwłaszcza z hamulcem na jedną oś? Pytam bo mam okazję kupić, temat jest z dzisiaj więc nie zdążyłem jeszcze rozpytć ale ktoś zwrócił mi uwagę na te najazdowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można zamontować pneumatyki, jak wszystko w papierach jest w porządku. Hamulec najazdowy jest nieskuteczny gdy przyczepa się odczepi od ciągnika i pojedzie do tyłu, bądź gdy traktor zgaśnie podczas podjazdu pod górę.

Edytowano przez michal260189

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Zyzio
      Witam- potrzebuje dane techniczne MF 2645 potrzebne do rejestracji a przedewszystkim -1- maksymalna masa całkowita, 2- dopuszczalna masa całkowita, 3- dopuszczalna masa całkowita ciągniętej przyczepy ( bez hamulca ), 4 - dopuszczalna masa całkowita ciągniętej przyczepy ( z hamulcem ), 5- dopuszczalny nacisk osi przedniej, 6- dopuszczalny nacisk osi tylnej, reszte danych znam- pozdrawiam
    • Przez Luke16
      Da rade zarejestrować ciągnik teraz który był wyrejestrowany w 1989 roku??? Mam dowód rejestracyjny....
    • Przez smykla
      Mam problem z zarejstrowaniem ciągnika mf 3070 został sprowadzony z holandi i tam nie ma tablic i potrzebuje pomocy potrzebuje dane techniczne ciągnika aby go zatablicować. potrzebne mi jest masa własna, wysokość, szerokość,rozstaw osi skrajnych, umiejscowienie silnika, dop. masa całkowita,dop.ładowność. PROSZE O SZYBKIE UDZIELANIE ODPOWIEDZI...
    • Przez 18mateo18
      witam
      Mam problem ponieważ mój ferguson nie puszcza powietrza z pneumatyki tylko nabije na maxa i ślizga się pasek od sprężarki co jest popsute ????
    • Przez Ursusik
      Czy nowy Ursus 3512 Bedzie się dobrze sprawował w obrotowym pługu 2-skibowym ???
×