radik

Fendt serii 600 LS DuoSpeed

Polecane posty

tomparkiet    1

Zobacz do oleju w turbomacie z tego co piszesz to jest go za mało żeby łopatki turbiny dobrze go zagarniały na małych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alorolnik    0

też tak myślałem ale to nie zależy od tego przyznam sie że wlałem 3litry ATF i nic dosłownie tak samo w tym zwykłym turbomaticu tak jak mam w starej 611 to tak było że dolałem trochę oleju i lepiej ciągnął a w tym to jak się przyglądałem to jest z prawej strony na zewnątrz pod schodami jakieś dodatkowe urządzenie od sprzęgła to nie wiem czy nie leci olej z skrzyni bo jet połączenie jeden przewód leci od pompy olejowej a dwa lecą do skrzyni tak jak by powrót oleju.

 

a wiem że to urządzenie jest od sprzęgła bo lecą tam dwa kabelki i jak je odłączyć to wcale nie działa ten turbomatic można by jeździć i tak tylko trochę strach bo chrobocze coś na wolnych obrotach jak ruszam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF2007    1

Z tego co w net znalazłem wynika, że Duo Speed to jest zupełnie co innego niż turbomatik. Mi to wygląda na jakieś przymiarki do Vario i zbyt dużo takich ciągników raczej nie powstało. Szkoda, że nie ma nigdzie całkowicie wytłumaczonego tego tematu bo samo zagadnienie jest bardzo ciekawe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alorolnik    0

z tego co oglądał mechanik gdzie sprzedają używane Fendty(w Grezewie jeśli ktoś kojarzy) to powiedział za takie sprzęgło "duo speed"lub całkiem podobne to znajduje się także w ładowarkach manitou i że coś takiego się znajduje w automatycznych skrzyniach ale tylko tyle mi wytłumaczył no i powiedział że taki fendt im się jeszcze nie trafił w sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Czy ktoś dobierał dmuchawy i nagrzewnicę od jakiegoś auta?
      Pozdrawiam
    • Przez Radek88
      Witam 
      Przymierzam się do kupna ciągnika Fendt 615 LSA Turbomatic E.
      Byłem oglądać ciągnik i wszystko jest ok tylko nie działa EHR żadne pokrętło nie działa. Podnoszenie i opuszczanie tylnego TUZa jest sterowane dorobionym przełącznikiem góra podnoszenie środkowa pozycja stop dół opuszczanie oczywiście chciałbym po zakupie naprawić EHR tylko zastanawiam się ile maksymalnie może mnie to kosztować?
      Obecny i zarazem drugi właściciel ciągnika ma go 4 lata i mówił, że było tak od początku jak go kupił i nic tam nie zaglądał.
      Znalazłem w innym wątku podobna sytuację i padła kwota 10 tys, ale był to inny ciągnik 612 i już kilka lat temu.
    • Przez mariuszzo
      max prędkość 611 30 km/h 6 bieg nie wchodzi słyszałem że jest zablokowany. jak go odblokować?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj