Skocz do zawartości
KrzysiekNabiaek

Dwuwzkaźnik jak podłączyć?

Polecane posty

ukasz    58

Jako takiego zasilania to on niema, przecież wskaźniki są mechaniczne. Jedynie do kontrolek i podświetlenia idą przewody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha to gdzie może iść kabel prądowy(gruby czerwony, wychodzi ze stacyjki,jest w nim cały czas prąd)gdzie trzeba go podłączyć na schemacie nie mogę dojść?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Aha to gdzie może iść kabel prądowy(gruby czerwony, wychodzi ze stacyjki,jest w nim cały czas prąd)gdzie trzeba go podłączyć na schemacie nie mogę dojść?

Do włącznika rozrusznika i świec żarowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

To w C-330 rozrusznik i świece żarowe działają niezależnie od położenia kluczyka? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

Nie, działają dopiero po wciśnięciu kluczyka A według mnie prąd bez kluczyka powinien być tylko na sygnale i stopie, ale niech się wypowie kolega wyżej bo bardziej doświadczony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wbar7777    0

znalazlem instalacje z 6-cioma bezpiecznikami a ja mam 8 i nie wiem jak podlaczyc

brakuje mi jeszcze swiatel postojowych i drogowych a spala mi bezpiecznik 6-sty

 

aha i nie pokazuje temperatury a wymienilem na nowy dwuwskaznik

z góry dziękuje za odpowiedz i jakokolwiek podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    169

jak sam nie dasz rady to nie rób bo nic nie zdziałasz :)

 

Ale powiem co wiem :P 6-ty bezpiecznik to u każdego może byc od czego innego, jak ja zrobiłem sb instalacje po swojemu to wiem co do czego ale Ty musisz sprawdzic za skrzynką bezpieczników idąc po kablu do czego on idzie i po drodze możliwe że zlokalizujesz powód "wywalania" tego bezpiecznika a jest to najprędzej zwarcie do masy no chyba że jest za mały bezpiecznik. A podłączanie dwuwskaźnika to nie robota tylko zabawa do czujnika długich świateł kabelek pod jedną wsuwke od puszki bezpieczników z wsuwki która odpowiada za światła długie a pod drugą wsuwke kabelek do masy ciągnika, do czujnika ciśnienia oleju jeden od tego też czujnika na jedną wsuwke a drugi od wolnej wsuwki z puszki bezpieczników na której prąd jest na pozycji stacyjki " 0 " do kontrolki kierunkowskazów od przełącznika kierunkowskazów jeden z wyjścia lewego kierunkowskazu na jedną wsuwkę a drugi z wyjścia prawego kierunkowskazu na drugą wsuwkę, kontrolka ładowania to będzie od wolnej wsuwki z puszki bezpieczników która ma prąd na położeniu stacyjki " 0 " do jednej wsuwki a druga od regulatora napięcia ze styku nr 16 do tejże drugiej wsuwki i powinno działac ja mam tak i działa :)

 

długa wypowiedź jak się pomyliłem gdzieś niech bardziej doświadczeni poprawią ale sądzę że może pomoże :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wbar7777    0

to jeszcze jedno pytanie a gdzie ma byc podłączona masa ?

bo to moze byc ta przyczyna co do bezpiecznika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    169

Pod byle jaką śrubką tylko dobrze by było by miejsce te było czyste i bez farby wtedy jest masa właśnie lepsza a co do tego bezpiecznika to musisz miec gdzieś zwarcie kabla "prądowego" właśnie do masy i dlatego pali bezpiecznik. Sprawdź za puszką bezpieczników kable które są powpinane we wsuwki od tego bezpiecznika czy nie mają żadnych uszkodzeń, no chyba że tak jak wcześniej mówiłem masz za mały ten bezpiecznik. Powinny byc 8A ale ja mam wszystkie wsadzone 16A i też jest dobrze.

 

tak jak mówiłem jeśli nie rozkminiasz tam elektryki nie bierz się sam bo możesz pomieszac wszystko albo nie daj jeszcze coś może Ci nawalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wbar7777    0

udało się bezpiecznik palił się od postojuwek, 5-ty a nie jak pisałem 6-ty światła są był jeszcze przerwany przewód pod maską koło chłodnicy a przy dokręcaniu maski chwilowo gasły swiatła tak jakby brakowało prądu czy masy .

i świeci się kontrolka niebieska od świateł długich na ŚWIATŁACH POSTOJOWYCH I DROGOWYCH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    169

jak światła gasły przy dokręcaniu maski to brak albo słaba masa na masce ale mam nadzieje że teraz świecą, jeśli nie oczyśc zawiasy maski i przewód masowy od akumulatora na słupku akumulatora jak i przy ciągniku bo problem może leżec i tu i tu, a jak świeci ci kontrolka na drogowych troszke słabiej niż na długich to chyba normalne bo i u mnie świeci ale dla mnie to i lepiej bo widze że palą albo te albo te światła :)

 

edit: wiedziałem że gdzieś przerwany miałeś przewód robił zwarcie do masy i paliło bezpiecznik tak samo miałem przy reflektorze tylnim u sb z pośpiechu nie zaizolowałem kabli w środku pojechałem w pole a gdy ściemniło się ja za włącznik szperacz mignął a bezpiecznik pyk :P

Edytowano przez kamil927

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×