Skrabi

Case IH 844 SA - gorąca pompa hydrauliczna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Skrabi    0

Witam wszystkich Forumowiczów.

Mam pewien problem z pompą hydrauliki w Case IH 844 od pewnego czasu. Otóż ostatnio podczas kiprowania przyczepą zabrakło oleju hydraulicznego i pompa się zagrzała. Dolałem oleju lecz od tamtej pory nie jest jak było wcześniej. Zaczęło coś "szumieć" w rozdzielaczu kierowniczym (chyba tak to się nazywa) podczas skręcania i szybko nagrzewa się pompa. Wydaje mi się, że może pompa się zapowietrzyła. Ale nie mogę znaleźć odpowietrznika.

 

A i przy okazji wiecie może gdzie podłączyć linkę od dźwigni na zewnątrz na błotniku do podnośnika???

 

Proszę o rady jak to rozwiązać. Może miał już ktoś taki problem?

 

Pozdrawiam

Edytowano przez Skrabi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Jeżeli wszystko pracuje tz. wspomaganie, podnośnik to pompa NIE JEST ZAPOWIETRZONA to jest nie możliwe w obiegu zamkniętym. Pompa jest zapowietrzona tylko wtedy gdy nie działa nic, a wtedy znaczy to że nie potrafi zassać oleju bo powietrze jest rzadsze niż możliwości pompy

Mogłeś ją zatrzeć. W porównaniu do polskich pomp jak w 330 czy 360 ta pompa działa TYLKO na podobnej zasadzie ale ma dużo lepiej rozwiązane uszczelnienie bocznych części zębatek pompy (takie ósemki) i to one mogły się przytrzeć- po prostu pompie teraz gorzej jest zasysać i tłoczyć olej z czasem stracisz siłę na podnośniku wspomaganie będzie ciężej chodzić itd., itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

CO do grzania to może ci sie zapowietrzyła chłodnica oleju hydraulicznego. Tylko nie jestem na 100% pewny czy w tym modelu akurat ona jest.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrabi    0

A jeśli byłaby zatarta to mogłoby to powodować grzania całego oleju, który jest w tylnym moście, z którego pompa pobiera olej?

 

CO do grzania to może ci sie zapowietrzyła chłodnica oleju hydraulicznego. Tylko nie jestem na 100% pewny czy w tym modelu akurat ona jest.

 

A gdzie znajduję się ta chłodnica? Bo dziś jechałem w dłuższą trasę i strasznie zagrzał mi się olej w tylnym moście. :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Z przodu ciągnika. Takie rurki Pół to jest chłodnica oleju silnikowego a drugie pół oleju hydraulicznego.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrabi    0

Nigdzie nie widzie takich rurek. Wiecie może dokładniej gdzie mogą one się znajdować???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

patrząc od strony silnika jest chłodnica "wody" Dalej masz drugą chłodnice i jest tam chłodnica oleju silnikowego i hydraulicznego no i jak masz klime to jest tam gdzieś wciśnięta chłodnica od klimy. Ale tak jak napisałem wyżej w poscie ze nie jestem w 100% pewny czy akurat twój case ma taką chłodnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrabi    0

A zapomniałem dodać, że mój IH jest z 82'. Staruszek już B)

 

Niestety nie mam chłodnicy oleju. Widocznie w tym modelu nie była montowana chłodnica.

 

Już nie wiem co mam robić z tym :huh: macie może jeszcze jakieś pomysły jak to naprawić???

Edytowano przez Skrabi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

W pompie może uszczelniacze poszły przez co nie daje odpowiedniego ciśnienia i sie grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrabi    0

A do się te uszczelniacze samemu wymienić czy lepiej dać do naprawy??

Ile mogłaby kosztować wymiana uszczelniaczy gdziś w serwisie?

Mam pompę Boscha i nie chciałbym by coś jej się stało gorzej bo jak patrzyłem nowa ok 2000-3000 zl (taką jak mam bo są i po 1000 zł)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Poszukaj gdzies w necie nr do serwisu bosh w warszawie. Znajomemu za 700zł zrobili pompę do case mx. Wymienili wszystko na nowe została tylko stara skorupa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
    • Przez gandi77
      Witam mam taki problem mam chyba zepsuty termostat w case mx 135 ponieważ silnik osiąga niską temperature pracy wczoraj przy agregacie ledwie przekroczył żółte pasmo na wskaźniku, czy może ktoś mi napisać gdzie ten termostat się znajduje w którym jest miejscu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj