Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Pawełtdi

Ciśnienie doładowania

Polecane posty

Pawełtdi    0

1. Czy mierzył ktoś z Was ciśnienie doładowania ?

2. Czy znacie na jakie ciśnienie są ustawiane zawory upustowe?

 

Pytanie ogólne, nie dotyczy konkretnego modelu. Wszystkie sensowne wypowiedzi mile widziane

 

 

Prosze moderatora o przeniesienie do tematów ogólnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek183    8

zawory upustowe są różne zależnie od turbiny najczęćciej ustawione na ok 0,8-1 atmosfery ale są i takie na 1,5 bywają regulowane można ustawiać ciśnienie doładowania są i turbiny bez nich ;)

interesowałem sie tym gdy przerabiałem swojego 3p  ;D dostał turbine a cisnienie doładowania zależnie od potrzeb ustawiane na 0,4 lub 0,65

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozekmj    9

Dobre z tym 3p. Od czego zapodałeś i co z dawką turbo ? I jak to lata może jakieś foto  ;D

 

mam wskaźnik turbo w golfie MK2 GTD orginał było 0,7 bar ale podniosłem na 1,1 + cooler i jest łał.

 

właśnie zależy od turbo czy da się regulować.

 

Wskaźnik doładowania to dobra sprawa bo widzisz obciążenie silnika i można zaoszczędzić sporo paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maniek183    8

juzekmj a więc turbo tymczasowo zdjete trzeba to dopracować ;) cały opis tej zabawy chyba jeszcze jest na ppr w temacie o Fergusonach :D wysyłałem fotki ;D

całość zostanie dopracowana i ponownie zamontowana w moim MF-255 ;D turbina jest od silnika 2,8 (niestety do regeneracji ale o tym lepiej nie mówic padła przez jednego debila) był wymontowany tłumik bo silnik chodzi z 10 razy ciszej :o sama prosta rura przez co było słychac super świst gdy wchodziła na obroty 8) muzyka dla uszu 8) coś pięknego

intercooler od smarta ;) co do osiągów przy 650obr/min miałem 0,1atmosfery w dolocie 8) dawki paliwa bez zmian i tak wkręcał sie 250obr/min wyżej niz może  :-możliwość wyłączenie turbo przez otwarcie zaworu (sterowany siłownikiem pneumatycznym) ciśnienie jak pisałem max 0,65 przy pełnym obciążeniu silnika (np 2 przyczepy po 5 ton zboża) gdy ustawiłem za pierwszym razem 0,6 bez obciążenia to gdy dostał wycisk ciśnienie doszło do 1,2 :o zaczął przeciekac pod głowicą :-X

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

A czy zamontowanie turbiny bez zwiększania nominalnej dawki paliwa na pompie ma sens ???

 

Admin by mógł przenieśc ten temat do działu: Ciągniki / Tematy ogólne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozekmj    9

Dzięki

 

Ostatnio byłem u takiego handlarza i miał 3 ZTSy wszystkie z turbo ale bez dawki - nie było wogule tej nadstawki na pompie. Twierdził że juz kilka takich sprzedał i ZTS tak składał. Aż mi sie nie chce wierzyć.

 

My mieliśmy 902 i dołożyliśmy turbo. Była spora poprawa, ale zrobiliśmy pompę na turbo i dopiero jest tak jak powimmo być. Czyli samo dołożenie turbo trochę daje ale wiadomo więcej powietrza potrzebuje więcej paliwa bo spalanie zachodzi nieprawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek183    8

Macie racje konieczna jest wieksza dawka paliwa żeby miec odpowiednie osiągi ale nie chce robic wszystkich zmian odrazu gdy robie pokolei moge poprawiac błędy a tak nie wiedział bym gdzie szukac i co poprawic ;)

 

w transporcie do rozpedzania się pomagałem sobie świeca płomieniową ;D rwał do przodu jak szalony ;D ale to tylko tak żeby udowodnic kuzynowi że jego 360 niema szans ;) w takiej chwili to jak bym miał 4p pod maską :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawełtdi    0
turbina jest od silnika 2,8

co do osiągów przy 650obr/min miałem 0,1atmosfery w dolocie 8) dawki paliwa bez zmian i tak wkręcał sie 250obr/min wyżej niz może  :-możliwość wyłączenie turbo przez otwarcie zaworu (sterowany siłownikiem pneumatycznym) ciśnienie jak pisałem max 0,65 przy pełnym obciążeniu silnika (np 2 przyczepy po 5 ton zboża) gdy ustawiłem za pierwszym razem 0,6 bez obciążenia to gdy dostał wycisk ciśnienie doszło do 1,2 :o zaczął przeciekac pod głowicą :-X

 

Napisz dokładnie jakie to było turbo. Jak już przy 650rpm miałeś nadciśnienie i pozwoliła napompować nawet 1,2 bara bez zwiększania dawki paliwa...

 

w transporcie do rozpedzania się pomagałem sobie świeca płomieniową

 

O co chodzi z tą świecą ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×