Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam mam taki problem otóż gdy traktor jest zimny to sprzęgło jest ok a gdy się rozgrzeje zaczyna skakać i szarpać. Miałem już taki problem z 6170 ale w tym modelu wraz z szarpaniem sprzęgła nie działało także wspomaganie tu jest inaczej wspomaganie działa bez zarzutu a sprzęgło szarpie dodam jeszcze gdy na rozgrzanym silniku skręce kołami do końca w lewo lub prawo zapala się kontrolka niskiego ciśnienia oleju (na zimnym silniku to nie występuje). Proszę o rady co robić co sprawdzać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

Kolego ja wymieniłem pierścieni uszczelniające na wałku kosza sprzegłowego od przedniego napedu i sprzegło szarpie mniej a kontrolka juz sie nie zapala MF6180 sprzegło szarpie dalej ale o połowę mniej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Może ciśnienie uciekać jak w przypadku tego kosza a może pompa kończy swój żywot. Ewentualnie długo nie zmieniany olej daje się we znaki. Tracąc po rozgrzaniu swoje właściwości. Gdyby nie zmiany działania pod wpływem temp oleju można by pomyślec o kalibracji. W sumie kalibracje rewersu zawsze można zrobić nie zaszkodzi. Zapalają się/migają jakieś kontrolki sygnalizujące kody błędów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamilb    5

Ja jestem w 100% pewny ze ucieka mi gdzieś ciśnienie wykrecałem akumulator hydrauliczny z MF 3120 było duże ciśnienie a u mnie jak odkreciłem akumulator to nie było tego ciśnienia czyli coś nie trzyma ale co i gdzie... gdzie zapchać ręce. Akumulator mam padnięty ale jak go wymieniłem to już lepiej chodzi ale nadal nie to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

Czytałem gdzieś na AF ze jest zawór ciśnieniowy 17 bar gdzie on jest?? Napiszcie ile barowma byc na poszczegolnych ukladach gniazdach serwisowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    5

kolego mogą być te dwa kostki z tyłu za prawym kołem one sterują różnymi ciśnieniami na poszczególne układy sterowań np kierownica,hamulce podnośniki pedały itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Równie dobrze może to być problem z pedałem sprzęgła a dokładniej z czujnikiem. Jeśli czujnik jest starego typu (iglicowy) to czeka cię wymiana kompletnego pedału i wybulenie ok 3 tysi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Na forum jest instrukcja do modelu 54 i jest to tam opisane ale nie wiem czy w 62 jest tak samo. Najpewniej to zawołać serwis :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    18

witam, wie ktoś może, jakie powinno być ciśnienie w akumulatorze hydraulicznym w MF 6180?

 

Dałem aku do sprawdzenia, było 5 bar, dobili do 20 bar, czyli tyle, ile jest na aku napisane. Przy ruszaniu teraz mniej szarpie, ale przy zmianie na wyższe biegi bardziej. Jak nie urok, to sr...ka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ;Kolego w zadnym przypadku nie moze byc cisnienie w akumlatorze 20bar.To ze pisze na nim 20bar to jest cisnienie w jakim moze maksymalnym pracowac.Czujnik od zalaczania kontrolki wysokiego cisnienia wlacza przy 10 bar.Uklad w ktorym jest podlaczony akumlator to 17bar,a wiec gdy go napelniles do 20 bar to membrany nie wgniecie cisnienie i staje sie bezuzyteczny.A wzgledem szarpania sprzegla to narpiew sprawc cisnienia w punktach pomiarowych i dopiero zacznij cos dzialac .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    18

No właśnie na chłopski rozum też mi się wydaje, że nie powinno być 20 bar, bo układ ma 17 bar, no ale tyle nabiłem. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji, jakie powinno być w nim ciśnienie. Podłączyłem zegar w to miejsce, gdzie pokazuje ciśnienie przy puszczaniu sprzęgła. Powinno iśc liniowo od 0 do 11 a potem skokowo do 17, ale u mnie idzie liniowo do ok. 5, przy czym pedał jest już puszczony prawie 3/4 a potem jest nagły skok i w tym momencie jest szarpnięcie. Tak jak już wcześniej pisałem: wszystko poza tym szarpiącym sprzęgłem jest ok, nawet na ciepłym oleju.

 

Jeśli ktoś miałby wgląd w jakąś DTR jakie powinno być ciśnienie w tym aku, to byłbym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Rozumiem że aku dałeś do warsztatu który zajmuje się takimi rzeczami (naprawami) to powinni umieć rozszyfrować informacje wybite na korpusie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Nie jestem na 100% pewien ale tam chyba powinno być 8-10 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cisnienie nie powinno byc wyzsze w akumulatoze niz wartosc przy ktorej zalacza sie czujnik cisnienia .A wiec miedzy 8a 10atm tak jak kolega arek napisal wyzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×