Skocz do zawartości
zecio

Zetor 5245 zapowietrzanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
zecio    0

W moim zetorze ciągle zapowietrza się dopływ paliwa może tak to nazwę. Od dłuższego czasu mnie to niepokoi bo kupiłem nawet nowe filtry i nadal się zapowietrza, ujadę jakiś kawałek czasem długo a czasem krótki i już muszę odpowietrzac na tej śrubce która znajduje się na pompie. :angry: Pomóżcie mi z tym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

pewnie masz jakis syf w baku.albo brudne lub nieszczelne weze.wyczysc bak przedmuchaj przewody,dobrze poskrecaj i po problemie


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

u nas w c 330 nagle popjawiało sie powietrze w wężyyku zasilającym.. jakiś odpowietrznik miał kijową podkładke miedzianą i wystarczyło zmienić i zakręcić i śmiga :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin974    25
W moim zetorze ciągle zapowietrza się dopływ paliwa może tak to nazwę. Od dłuższego czasu mnie to niepokoi bo kupiłem nawet nowe filtry i nadal się zapowietrza, ujadę jakiś kawałek czasem długo a czasem krótki i już muszę odpowietrzac na tej śrubce która znajduje się na pompie. :angry: Pomóżcie mi z tym problemem.

sprawdź te ,,kolanka" które dochodzą do odstojnika, filtrów, a najbardziej zwróć uwagę ne te pierwsze od zbiornika.

Ja z bracholem zrobiliśmy pompe paliwową do tankowania traktora (taka samoróbka) i wąz ssący przy niej łapał powietrze i owinelismy go izolacją, potem ona sie odkleiła i poszla do zbiornika do pronara, tez przeboje mielismy, ciągnie sie ponad 20ton żwiru pod górkę a traktor staje :P no i w układzie byl kawałek izolacji (ojciec to zawsze mi tłumaczy ze jak gdzies uklad jest przypchany to tylko w tych kolankach)

a kilka dni temu tez zmieniliśmy filtr i nam zaczął sie zapowietrzać, przyczyną był zle włożony filtr :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja już wymieniałem filtry 3x i nic zapowietrza się ale jak wymieniam to smieci troche jest w filtrach. No ale to w filtrach a tam chyba nie powinno zapowietrzac. W sumie to ja nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

a wymieniłeś uszczelki na filtrach ,a może łapie ci powietrze na tym szklanym odstojniku w nim też jest takie drobne siteczko może jest zabakane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17
a wymieniłeś uszczelki na filtrach ,a może łapie ci powietrze na tym szklanym odstojniku w nim też jest takie drobne siteczko może jest zabakane

 

:P:)

 

Trochę śmiesznie wyszło z tym "zabakaniem"

Ale ogólnie możesz mieć rację sprawdź to sitko może jest coś z nim nie tak. :)

Mój się jeszcze nie zapowietrzył.Posprawdzaj przewody,spróbuj przeczyścić zbiornik paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Zaworek zwrotny na ręcznej pompce paliwa. Wykręć go i wymień, kosztuje coś około 20zł,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

filtry nie maja nic do tego.jesli nie masz przeciekow to nic nie kombinuj tylko go przeczysc tak jak napisalem lub pompka zasilajaca do wymiany znajduje sie ona pod pompa wtryskowa przykrecona dwoma srubami .do nie jest przykrecona pompka reczna i waz od baku.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0
No na wierzchu!Pod pompką paliwa!

 

Może tak być że go nie masz wogule :P

 

No nie mam :angry: a to pompa zasilająca jest droga??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

nie pamietam dokladnie ale cos kolo 50-100 zl.jak bys byl z ok krakowa.wadowic to dam ci namiary na tanie sklepy,ale najpierw sprawdz bak i weze


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja jestem z okolic Zkp i może bliżej mi będzie na słowację ale do krakowa też czasami jeżdżę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

wiec jak pojedziesz na piwo to kupisz napewno taniej niz w polsce


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Nie kombinuj, miałem to samo, czyściłem i odstojnik, płukałem bak, wymienione filtry i nic. Dopiero wymieniłem zaworek wrotny, on odpowiada za ciśnienie w układzie i wtedy było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Gdzie się ten zaworek znajduje?? Ze spodu pompki?? To jest taka duża śruba na duży płaski śrubokręt??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

dokładnie, duża śruba na śrubokręt pod spodem pompki. Wykręć ją i tam będziesz miał taki jak by tłoczek, a drugi element to zaworek. ja kupowałem tylko ten zaworek(cena 20 zł), ale można też kupić ten tloczek(też koło 20zł). Po tej wymianie problemy jak by ręką uciął

 

ten zaworek odpowiada za to żeby paliwo nie wracało do baku, bo przecież jest niżej i dlatego nawet twoje podpompywania dają efekt chwilowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0
dokładnie, duża śruba na śrubokręt pod spodem pompki. Wykręć ją i tam będziesz miał taki jak by tłoczek, a drugi element to zaworek. ja kupowałem tylko ten zaworek(cena 20 zł), ale można też kupić ten tloczek(też koło 20zł). Po tej wymianie problemy jak by ręką uciął

 

ten zaworek odpowiada za to żeby paliwo nie wracało do baku, bo przecież jest niżej i dlatego nawet twoje podpompywania dają efekt chwilowy

 

 

No to kupię od razu ten zaworek i ten tłoczek bo cena jak napisałeś nie jest wysoka więc spróbuję ;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    523

u mojego sasiada byl jego kolega zetorem 5245 i miał to samo to wystarczy w korku od wlewu paliwa dziurke mała zrobic 1 lub 2 mm B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Dziurka niby jest ;) zaworka nie kupiłem bo nie miałem czasu :rolleyes: ale narazie się nie zapowietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×