Skocz do zawartości
zecio

Zetor 5245 zapowietrzanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
zecio    0

W moim zetorze ciągle zapowietrza się dopływ paliwa może tak to nazwę. Od dłuższego czasu mnie to niepokoi bo kupiłem nawet nowe filtry i nadal się zapowietrza, ujadę jakiś kawałek czasem długo a czasem krótki i już muszę odpowietrzac na tej śrubce która znajduje się na pompie. :angry: Pomóżcie mi z tym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

pewnie masz jakis syf w baku.albo brudne lub nieszczelne weze.wyczysc bak przedmuchaj przewody,dobrze poskrecaj i po problemie


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

u nas w c 330 nagle popjawiało sie powietrze w wężyyku zasilającym.. jakiś odpowietrznik miał kijową podkładke miedzianą i wystarczyło zmienić i zakręcić i śmiga :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin974    25
W moim zetorze ciągle zapowietrza się dopływ paliwa może tak to nazwę. Od dłuższego czasu mnie to niepokoi bo kupiłem nawet nowe filtry i nadal się zapowietrza, ujadę jakiś kawałek czasem długo a czasem krótki i już muszę odpowietrzac na tej śrubce która znajduje się na pompie. :angry: Pomóżcie mi z tym problemem.

sprawdź te ,,kolanka" które dochodzą do odstojnika, filtrów, a najbardziej zwróć uwagę ne te pierwsze od zbiornika.

Ja z bracholem zrobiliśmy pompe paliwową do tankowania traktora (taka samoróbka) i wąz ssący przy niej łapał powietrze i owinelismy go izolacją, potem ona sie odkleiła i poszla do zbiornika do pronara, tez przeboje mielismy, ciągnie sie ponad 20ton żwiru pod górkę a traktor staje :P no i w układzie byl kawałek izolacji (ojciec to zawsze mi tłumaczy ze jak gdzies uklad jest przypchany to tylko w tych kolankach)

a kilka dni temu tez zmieniliśmy filtr i nam zaczął sie zapowietrzać, przyczyną był zle włożony filtr :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja już wymieniałem filtry 3x i nic zapowietrza się ale jak wymieniam to smieci troche jest w filtrach. No ale to w filtrach a tam chyba nie powinno zapowietrzac. W sumie to ja nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

a wymieniłeś uszczelki na filtrach ,a może łapie ci powietrze na tym szklanym odstojniku w nim też jest takie drobne siteczko może jest zabakane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    55
a wymieniłeś uszczelki na filtrach ,a może łapie ci powietrze na tym szklanym odstojniku w nim też jest takie drobne siteczko może jest zabakane

 

:P:)

 

Trochę śmiesznie wyszło z tym "zabakaniem"

Ale ogólnie możesz mieć rację sprawdź to sitko może jest coś z nim nie tak. :)

Mój się jeszcze nie zapowietrzył.Posprawdzaj przewody,spróbuj przeczyścić zbiornik paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Zaworek zwrotny na ręcznej pompce paliwa. Wykręć go i wymień, kosztuje coś około 20zł,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

filtry nie maja nic do tego.jesli nie masz przeciekow to nic nie kombinuj tylko go przeczysc tak jak napisalem lub pompka zasilajaca do wymiany znajduje sie ona pod pompa wtryskowa przykrecona dwoma srubami .do nie jest przykrecona pompka reczna i waz od baku.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0
No na wierzchu!Pod pompką paliwa!

 

Może tak być że go nie masz wogule :P

 

No nie mam :angry: a to pompa zasilająca jest droga??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

nie pamietam dokladnie ale cos kolo 50-100 zl.jak bys byl z ok krakowa.wadowic to dam ci namiary na tanie sklepy,ale najpierw sprawdz bak i weze


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja jestem z okolic Zkp i może bliżej mi będzie na słowację ale do krakowa też czasami jeżdżę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

wiec jak pojedziesz na piwo to kupisz napewno taniej niz w polsce


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Nie kombinuj, miałem to samo, czyściłem i odstojnik, płukałem bak, wymienione filtry i nic. Dopiero wymieniłem zaworek wrotny, on odpowiada za ciśnienie w układzie i wtedy było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Gdzie się ten zaworek znajduje?? Ze spodu pompki?? To jest taka duża śruba na duży płaski śrubokręt??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

dokładnie, duża śruba na śrubokręt pod spodem pompki. Wykręć ją i tam będziesz miał taki jak by tłoczek, a drugi element to zaworek. ja kupowałem tylko ten zaworek(cena 20 zł), ale można też kupić ten tloczek(też koło 20zł). Po tej wymianie problemy jak by ręką uciął

 

ten zaworek odpowiada za to żeby paliwo nie wracało do baku, bo przecież jest niżej i dlatego nawet twoje podpompywania dają efekt chwilowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0
dokładnie, duża śruba na śrubokręt pod spodem pompki. Wykręć ją i tam będziesz miał taki jak by tłoczek, a drugi element to zaworek. ja kupowałem tylko ten zaworek(cena 20 zł), ale można też kupić ten tloczek(też koło 20zł). Po tej wymianie problemy jak by ręką uciął

 

ten zaworek odpowiada za to żeby paliwo nie wracało do baku, bo przecież jest niżej i dlatego nawet twoje podpompywania dają efekt chwilowy

 

 

No to kupię od razu ten zaworek i ten tłoczek bo cena jak napisałeś nie jest wysoka więc spróbuję ;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    601

u mojego sasiada byl jego kolega zetorem 5245 i miał to samo to wystarczy w korku od wlewu paliwa dziurke mała zrobic 1 lub 2 mm B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Dziurka niby jest ;) zaworka nie kupiłem bo nie miałem czasu :rolleyes: ale narazie się nie zapowietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez Piotr30m
      Witam. Mam problem  z ciagnikiem, zetor 5211.  Wszystko było w porządku dopóki pompy paliwowej nie demontowalem do regeneracji. Po montażu pompy, ciągnik zapalił było wszystko ok.  Zetor mi się zapowietrza w czasie jazdy, paliwo spada zaraz po 5 minutach postoju. Filtry zmieniłem, nowe podladki, przewody paliwowe, opaski pompkę zasilajaca,  ostojnik.  Nadal  jest to samo, na dodatek ciężko jest odpowierzyć układ.  Przed demontaz em pompy ciagnik palił na dotyk nie trzeba było używać pompki ręcznej mimo że ciagnik stał dłuższy czas. Jeśli ktoś może jakoś pomóc, będę wdzięczny.
    • Przez lexiflexi
      Cześć koledzy mam pytanko ... Mam zetora 7245 i c360 w której jest słaby silnik ( zbyt niskie ciśnienie oleju a szlifu juz nie wyda ) i chciałbym włożyć do c360 silnik  zetora 7245 a do zetora wsadzic silnik z czegoś większego. Myslalem nad silnikami z 7745 lub Ursusa c385 lub zetora 8011 i czy da się wsadzić silniki z c385 lub 8011 do zetora 7245 ???( nie pytam o 7745 bo na pewno pasuje )
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.