Skocz do zawartości
zecio

Zetor 5245 zapowietrzanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
zecio    0

W moim zetorze ciągle zapowietrza się dopływ paliwa może tak to nazwę. Od dłuższego czasu mnie to niepokoi bo kupiłem nawet nowe filtry i nadal się zapowietrza, ujadę jakiś kawałek czasem długo a czasem krótki i już muszę odpowietrzac na tej śrubce która znajduje się na pompie. :angry: Pomóżcie mi z tym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    149

pewnie masz jakis syf w baku.albo brudne lub nieszczelne weze.wyczysc bak przedmuchaj przewody,dobrze poskrecaj i po problemie


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

u nas w c 330 nagle popjawiało sie powietrze w wężyyku zasilającym.. jakiś odpowietrznik miał kijową podkładke miedzianą i wystarczyło zmienić i zakręcić i śmiga :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin974    25
W moim zetorze ciągle zapowietrza się dopływ paliwa może tak to nazwę. Od dłuższego czasu mnie to niepokoi bo kupiłem nawet nowe filtry i nadal się zapowietrza, ujadę jakiś kawałek czasem długo a czasem krótki i już muszę odpowietrzac na tej śrubce która znajduje się na pompie. :angry: Pomóżcie mi z tym problemem.

sprawdź te ,,kolanka" które dochodzą do odstojnika, filtrów, a najbardziej zwróć uwagę ne te pierwsze od zbiornika.

Ja z bracholem zrobiliśmy pompe paliwową do tankowania traktora (taka samoróbka) i wąz ssący przy niej łapał powietrze i owinelismy go izolacją, potem ona sie odkleiła i poszla do zbiornika do pronara, tez przeboje mielismy, ciągnie sie ponad 20ton żwiru pod górkę a traktor staje :P no i w układzie byl kawałek izolacji (ojciec to zawsze mi tłumaczy ze jak gdzies uklad jest przypchany to tylko w tych kolankach)

a kilka dni temu tez zmieniliśmy filtr i nam zaczął sie zapowietrzać, przyczyną był zle włożony filtr :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja już wymieniałem filtry 3x i nic zapowietrza się ale jak wymieniam to smieci troche jest w filtrach. No ale to w filtrach a tam chyba nie powinno zapowietrzac. W sumie to ja nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

a wymieniłeś uszczelki na filtrach ,a może łapie ci powietrze na tym szklanym odstojniku w nim też jest takie drobne siteczko może jest zabakane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    39
a wymieniłeś uszczelki na filtrach ,a może łapie ci powietrze na tym szklanym odstojniku w nim też jest takie drobne siteczko może jest zabakane

 

:P:)

 

Trochę śmiesznie wyszło z tym "zabakaniem"

Ale ogólnie możesz mieć rację sprawdź to sitko może jest coś z nim nie tak. :)

Mój się jeszcze nie zapowietrzył.Posprawdzaj przewody,spróbuj przeczyścić zbiornik paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Zaworek zwrotny na ręcznej pompce paliwa. Wykręć go i wymień, kosztuje coś około 20zł,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    149

filtry nie maja nic do tego.jesli nie masz przeciekow to nic nie kombinuj tylko go przeczysc tak jak napisalem lub pompka zasilajaca do wymiany znajduje sie ona pod pompa wtryskowa przykrecona dwoma srubami .do nie jest przykrecona pompka reczna i waz od baku.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0
No na wierzchu!Pod pompką paliwa!

 

Może tak być że go nie masz wogule :P

 

No nie mam :angry: a to pompa zasilająca jest droga??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    149

nie pamietam dokladnie ale cos kolo 50-100 zl.jak bys byl z ok krakowa.wadowic to dam ci namiary na tanie sklepy,ale najpierw sprawdz bak i weze


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja jestem z okolic Zkp i może bliżej mi będzie na słowację ale do krakowa też czasami jeżdżę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    149

wiec jak pojedziesz na piwo to kupisz napewno taniej niz w polsce


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Nie kombinuj, miałem to samo, czyściłem i odstojnik, płukałem bak, wymienione filtry i nic. Dopiero wymieniłem zaworek wrotny, on odpowiada za ciśnienie w układzie i wtedy było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Gdzie się ten zaworek znajduje?? Ze spodu pompki?? To jest taka duża śruba na duży płaski śrubokręt??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

dokładnie, duża śruba na śrubokręt pod spodem pompki. Wykręć ją i tam będziesz miał taki jak by tłoczek, a drugi element to zaworek. ja kupowałem tylko ten zaworek(cena 20 zł), ale można też kupić ten tloczek(też koło 20zł). Po tej wymianie problemy jak by ręką uciął

 

ten zaworek odpowiada za to żeby paliwo nie wracało do baku, bo przecież jest niżej i dlatego nawet twoje podpompywania dają efekt chwilowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0
dokładnie, duża śruba na śrubokręt pod spodem pompki. Wykręć ją i tam będziesz miał taki jak by tłoczek, a drugi element to zaworek. ja kupowałem tylko ten zaworek(cena 20 zł), ale można też kupić ten tloczek(też koło 20zł). Po tej wymianie problemy jak by ręką uciął

 

ten zaworek odpowiada za to żeby paliwo nie wracało do baku, bo przecież jest niżej i dlatego nawet twoje podpompywania dają efekt chwilowy

 

 

No to kupię od razu ten zaworek i ten tłoczek bo cena jak napisałeś nie jest wysoka więc spróbuję ;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    575

u mojego sasiada byl jego kolega zetorem 5245 i miał to samo to wystarczy w korku od wlewu paliwa dziurke mała zrobic 1 lub 2 mm B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Dziurka niby jest ;) zaworka nie kupiłem bo nie miałem czasu :rolleyes: ale narazie się nie zapowietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kacper43
      Cześć,

      Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
      Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.
      Pompa oryginalna.
      Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
       
      Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem

      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez Smyku89
      Jestem posiadaczem Zetora 5211, rok produkcji 1988r. Jakiś miesiąc temu podczas bronowania nagle wzrosła temp na 100 stopni. Natychmist się zatrzymałem i ku mojemu zdziwieniu te 100 stopni było tylko na zegarze. Został wymieniony termostat wraz z czujnikiem temperatury i chwilowo był spokój i teraz za każdym razem kiedy zakołysze gdzieś na dołku wskaźnik temp wody pokazuje 100-120. poprowadziłem też oddzielny kabel od czujnika do zegara ale dalej to samo. Zegar głupieje. Zauważyłem ubytki płynu w chłodnicy ale były one spowodowane uszkodzoną pompą wody. Pompa wymieniona na oryginalną. Myślę, że ta awaria pompy wody w ostatnim czasie ma jakiś związek z tym głupiejącym zegarem. Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za rady
    • Przez tomek14
      wymieniam właśnie olej w silniku zetor 7211 i mam pytanie jaki olej najlepiej wlać do silnika i ile litrów bo czytałem trochę i wszędzie podają różnie,więc ile litrów będzie najlepiej ?
    • Przez ZimowyZolnierz
      witam zakupiłem orginalne zestawy naprawcze zetora i nie wiem która stroną dołu tloka ma iść do wydechu , chodzi mi o ząb na dole tloka
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.