zecio

Zetor 5245 zapowietrzanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zecio    0

W moim zetorze ciągle zapowietrza się dopływ paliwa może tak to nazwę. Od dłuższego czasu mnie to niepokoi bo kupiłem nawet nowe filtry i nadal się zapowietrza, ujadę jakiś kawałek czasem długo a czasem krótki i już muszę odpowietrzac na tej śrubce która znajduje się na pompie. :angry: Pomóżcie mi z tym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    205

pewnie masz jakis syf w baku.albo brudne lub nieszczelne weze.wyczysc bak przedmuchaj przewody,dobrze poskrecaj i po problemie


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

u nas w c 330 nagle popjawiało sie powietrze w wężyyku zasilającym.. jakiś odpowietrznik miał kijową podkładke miedzianą i wystarczyło zmienić i zakręcić i śmiga :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin974    26
W moim zetorze ciągle zapowietrza się dopływ paliwa może tak to nazwę. Od dłuższego czasu mnie to niepokoi bo kupiłem nawet nowe filtry i nadal się zapowietrza, ujadę jakiś kawałek czasem długo a czasem krótki i już muszę odpowietrzac na tej śrubce która znajduje się na pompie. :angry: Pomóżcie mi z tym problemem.

sprawdź te ,,kolanka" które dochodzą do odstojnika, filtrów, a najbardziej zwróć uwagę ne te pierwsze od zbiornika.

Ja z bracholem zrobiliśmy pompe paliwową do tankowania traktora (taka samoróbka) i wąz ssący przy niej łapał powietrze i owinelismy go izolacją, potem ona sie odkleiła i poszla do zbiornika do pronara, tez przeboje mielismy, ciągnie sie ponad 20ton żwiru pod górkę a traktor staje :P no i w układzie byl kawałek izolacji (ojciec to zawsze mi tłumaczy ze jak gdzies uklad jest przypchany to tylko w tych kolankach)

a kilka dni temu tez zmieniliśmy filtr i nam zaczął sie zapowietrzać, przyczyną był zle włożony filtr :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja już wymieniałem filtry 3x i nic zapowietrza się ale jak wymieniam to smieci troche jest w filtrach. No ale to w filtrach a tam chyba nie powinno zapowietrzac. W sumie to ja nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

a wymieniłeś uszczelki na filtrach ,a może łapie ci powietrze na tym szklanym odstojniku w nim też jest takie drobne siteczko może jest zabakane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    86
a wymieniłeś uszczelki na filtrach ,a może łapie ci powietrze na tym szklanym odstojniku w nim też jest takie drobne siteczko może jest zabakane

 

:P:)

 

Trochę śmiesznie wyszło z tym "zabakaniem"

Ale ogólnie możesz mieć rację sprawdź to sitko może jest coś z nim nie tak. :)

Mój się jeszcze nie zapowietrzył.Posprawdzaj przewody,spróbuj przeczyścić zbiornik paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Zaworek zwrotny na ręcznej pompce paliwa. Wykręć go i wymień, kosztuje coś około 20zł,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    205

filtry nie maja nic do tego.jesli nie masz przeciekow to nic nie kombinuj tylko go przeczysc tak jak napisalem lub pompka zasilajaca do wymiany znajduje sie ona pod pompa wtryskowa przykrecona dwoma srubami .do nie jest przykrecona pompka reczna i waz od baku.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0
No na wierzchu!Pod pompką paliwa!

 

Może tak być że go nie masz wogule :P

 

No nie mam :angry: a to pompa zasilająca jest droga??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    205

nie pamietam dokladnie ale cos kolo 50-100 zl.jak bys byl z ok krakowa.wadowic to dam ci namiary na tanie sklepy,ale najpierw sprawdz bak i weze


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Ja jestem z okolic Zkp i może bliżej mi będzie na słowację ale do krakowa też czasami jeżdżę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    205

wiec jak pojedziesz na piwo to kupisz napewno taniej niz w polsce


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Nie kombinuj, miałem to samo, czyściłem i odstojnik, płukałem bak, wymienione filtry i nic. Dopiero wymieniłem zaworek wrotny, on odpowiada za ciśnienie w układzie i wtedy było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Gdzie się ten zaworek znajduje?? Ze spodu pompki?? To jest taka duża śruba na duży płaski śrubokręt??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

dokładnie, duża śruba na śrubokręt pod spodem pompki. Wykręć ją i tam będziesz miał taki jak by tłoczek, a drugi element to zaworek. ja kupowałem tylko ten zaworek(cena 20 zł), ale można też kupić ten tloczek(też koło 20zł). Po tej wymianie problemy jak by ręką uciął

 

ten zaworek odpowiada za to żeby paliwo nie wracało do baku, bo przecież jest niżej i dlatego nawet twoje podpompywania dają efekt chwilowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0
dokładnie, duża śruba na śrubokręt pod spodem pompki. Wykręć ją i tam będziesz miał taki jak by tłoczek, a drugi element to zaworek. ja kupowałem tylko ten zaworek(cena 20 zł), ale można też kupić ten tloczek(też koło 20zł). Po tej wymianie problemy jak by ręką uciął

 

ten zaworek odpowiada za to żeby paliwo nie wracało do baku, bo przecież jest niżej i dlatego nawet twoje podpompywania dają efekt chwilowy

 

 

No to kupię od razu ten zaworek i ten tłoczek bo cena jak napisałeś nie jest wysoka więc spróbuję ;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    673

u mojego sasiada byl jego kolega zetorem 5245 i miał to samo to wystarczy w korku od wlewu paliwa dziurke mała zrobic 1 lub 2 mm B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

Dziurka niby jest ;) zaworka nie kupiłem bo nie miałem czasu :rolleyes: ale narazie się nie zapowietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
    • Przez tre_k
      Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG
    • Przez lexiflexi
      Cześć. Mam taki problem ze w moim zetorze jest dość mało paliwa w odstojniku... niedawno kupiłem 5211 i tam jest pełny odstojnik (mowa tu o silniku który pracuje) w 7245 nawet połowy nie ma tego odstojniku... zaciekawiło mnie to... z góry dzięki za pomoc 
    • Przez leszekd
      Witam
      Czy ktoś się spotkał z zetorem w którym montowano silnik perkinsa 4ro cylindrowy??
      Dodam że chodzi tutaj o maszynę wywodzącą się klasy np xx11 (np 6011) stary zetor z perkinsem.
      Brak jakichkolwiek danych tabliczki pozrywane.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.