Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ursus1991

Cisnienie powietrza w skotarku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

ursus1991    8

Jakie powinno byc nabite ciśnienie powietrza w pompie wskotarku zwykłym 400l/12m. Ostatnio jakpryskam to musze miec wiekrze cisnienie na manometrze ustawione zeby wypryskac daną ilosccieczy. Zawsze jakpryskałm to miałem ustawione 2.2 przy 1200obr/min w ciagniku i tak mi wypryskiwał 200l/ha, a ostatnio mżeby było te 200l to musze ustawic prawie 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


maniek83    5
Napisano (edytowany)

Dane dla pomp Comet:

 

Ciśnienie robocze pompy Poziom ciśnienia w akumulatorze

 

bar

2-5 2

 

5-10 2-5

 

10-20 5-7

 

20-50 7

Edytowano przez maniek83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Ferdek07
      czy w zbiorniczku wyrównawczym ma się zbierać ciśnienie? troche to dla mnie dziwne żeby zbiorniczek zbierał ciśnienie aż się rozdymał, że po odkręceniu korka psyknoł i zmniejszał objętość lekko objętość, na przeglądzie serwisant poprawił (przetknoł) trochę odpowietrzenie korka i troche lepiej było ale dalej duże ciśnienie sie zbierało no i w końcu proprawiłem sam że nie ma ciśnienia ale korek sie poci, i tak źle i tak niedobrze, więc czy w ciągniku ma sięzbierać ciśnienie, bo w samochodach jakoś tego nie zauważyłem najwyżej minimalnie więc czy muj korek był felerny, czy może ten typ tak ma?
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez pjanowiak
      Czy ktoś z posiadaczy Valtry A83 ma często zabrudzony filtr powietrza sadzą ?
      Przy 370 mth pracy czyściłem filtr 2 razy , w końcu kupiłem nowy . Czy ktopś ma podobne doświadczenia?
    • Przez katopo
      Witam,
      ostatnio miałem problemy z silnikiem w swoim 4514 bo skakały obroty na małym gazie oraz parskał / kichał w filtr powietrza.
      Sprawdziłem wtryski i wyszło że jedna końcówka była do wymiany. Wymieniłem ją i dałem do regulacji wszystkie wtryski.
      Niby po tym zabiegu już nie skacze na obrotach ale dalej lubi parskać w filtr powietrza. Nie jest powiedziane że pierwszy objaw całkowicie ustał bo dużo nie jeździłem ciągnikiem po wymianie końcówki wtrysku. Chciałbym za to poznać wasze opinie co może być przyczyną tego parskania w filtr powietrza.
    • Przez lukano
      Jak w temacie w jakich granicach powinno być ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku a jakie na z zimnym i przy jakim cisnieniu zapala sie lamka cisnienia oleju
×