jareq66

JD 6920S migająca kontrola skrzyni

Polecane posty

jareq66    0

Witam.

mam problem z zapalajacą się czerwoną kontrolką w jd 6920S 2002rok( tryb z kropelką w środku strzałkami do środka). wg instukcji jest to kontrolka oznaczająca niskie ciśnienie w skrzyni biegów. Zaczyna migać przeważnie po godzinie, dwóch godz pracy. zdarza się, że miga od razu po zapaleniu zimnego silnika. Następnie po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika przez pewien czas nie miga i ponownie zaczyna migać po jakimś czasie. W Ciągniku wymieniłem olej i dwa filtry hydrauliczne- oryginał john deere, stan oleju jest prawie na maximum. myślałem, że wymiana oleju rozwiąże problem, niestety kontrolka dalej miga.Ciągnik pracuje normalnie podczas migającej kontrolki. proszę o pomoc, może ktoś wie jak rozwiązać problem i czy może to być coś poważnego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    21

skoro miga to na 50% jest uszkodzony czujnik , sprawdź.


Moja potęga : John Deere 2140 i Zetor 7211
John Deere...Niezawodność jest naszą Siłą
Nothing Runs Like a Deere and Zetor ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fineasz007    17

Możliwe, że czujnik, aczkolwiek warto sprawdzić wartość ciśnienia, wtedy można byłoby stwierdzić, czy nie ma przecieku w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lemysz1    96
Napisano (edytowany)

A jak z tarczami hamulcowymi? Jak są mocno zuzyte to opiłki zatykają filtry i wtedy jest podobny objaw. Nic nie da wymiana filtrów ani oleju. Po prostu od tarczy mógł odpaść fragment okładziny czasami gdzieś podejdzie i zatyka kanał ciśnieniowy. Można pokombinować z czujnikiem ale na moje oko to tarcze hamulcowe

Edytowano przez lemysz1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jareq66    0

Witam ponownie.

Dziękuję za odpowiedzi. Wszystko co sugerowaliście zostało sprawdzone przez mechanika. Niestety problem się pogłebił. Mianowicie podczas pracy po ok. 2,5-3 godz. zaczyna migać niebieska kontrola " i ", następnie razem z nią miga czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni. Zaczynają ginąć biegi, ciągnik szarpie przy ruszaniu. Na zimnym wszystko chodzi bez zarzutu. Zdarza się , że czerwona kontrolka miga od razu po odpaleniu, gaśnie gdy się wyłączy ciągnik i ponownie odpali. Olej jest czysty(bez opiłków), czujnik wymieniony, nowa pompa. Ciśnienie na ciepłym18bar.

Proszę o pomoc. Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4x4S8    1

Witam.Mam Podobny problem z JD 6920 Po godzinie pracy na wolnych obrotach miga kontrolka skrzyni.Poztaym ciągnik pracuje bez zarzutu ,kiedyś miałem podobny przypadek w JD 6610 były zurzyte tarczki sprzęgła w skrzyni.Pytanie do kolegi od JD 6920S czy rozwiązałeś problem?

Edytowano przez 4x4S8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    86

Czy coś wiadomo ba mam w swoim podobny problem

 

Nie cytuj poprzedniego postu !

Edytowano przez murtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jareq66    0

ciągnik został odebrany przed nowym rokiem. olej po rozgrzaniu przed naprawą osiągał temp. 105 stopni. przyczyną grzania się oleju była uszkodzona tzw "ósemka" na TLS'ie co powodowało, że pompa włączała się co 5sekund podając olej do TLS. prawidłowo ciśnienie na tls nie powinno spadać od uruchomienia do zgaszenia silnika.(chyba , ze po uczepieniu maszyny). Drugim problemem był uszkodzony wyświetlacz zegarów co powodowało, że komputer wyrzucał błędy. (głownie błyskała kontrolka alternatora mimo, że alternator był ok) koszt "ósemki" około 1 tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny09    1

witam. Chciałbym odświeżyć . mam w swoim jd podobny problem z tls co parę sekund dopompowuje lub u puszcza sobie ciśnienie, czy mógłbyś jareg66 napisać mi dokładnie co za część wymienili ci w jd lub może podać nr katalogowy części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny09    1

u mnie ósemka na początku była wymieniona bo było słychać stuki podczas jazdy z tls, okazało się że czujnik wysokości był do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1987    0

witam,

 

Panowie mam podobny problem z 6910 ale oprócz migania kontrolki od ciśnienia oleju i wykrzyknika działa poprawnie, nie szarpie a mruga po trzech pięciu godzinach pracy.  Jak i gdzie mogę sprawdzić ciśnienie pompy skrzyni?? Na wyjściu szybkozłączy ma 190 bar.

Zna ktoś kogoś konkretnego z południowej polski kto mógłby ustalić przyczynę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hunter450    0

Ja natomiast mam problem z 6310. Po godzinie, dwóch pracy zaczyna migać mi kontrolka zapalająca się przy zatkanym filtrze oleju przekładniowego lub zbyt niskiej temperaturze.(Katalogowa 13). Filtry i oleje wymieniłem. Zimny olej też raczej nie bo kontrolka zapala się po kilku godzinach pracy.
Co ciekawe od zapalenia się kontrolki mijając 3 lub 4 godziny pracy ciągnika i kontrolka sama gaśnie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czekus666    0

Witam! Koledzy mam John Deera 6920 i mam podobny problem o którym mówicie. Nie wiem od czego zacząć. Miga kontrolka z trybikiem i kropelka oleju po delikatnym zwiększeniu obrotów silnika kontrolka gaśnie. Kilko sekundowa jazda na niskich obrotach przy zapalonej kontrolne skutkuje zatrzymaniem (zapala się kontrolka N na rewersie) ponowne przełożenie i jedzie dalej. Może to być zawór? Pompa jazdy? Co myślicie ? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grysczyk04    1

Witam 

w zeszłym roku kupiłem John Deere 6810. i mam z nim problem. Podczas pracy po upływie około 4-5 godzin w czasie pracy ciągnik stanie i włącza się jakiś sygnał przy rewersie.  gdy rewers dam na N  i następnie do przodu ciągnik normalnie znów pracuje tylko że ten sygnał non stop trąbi  i tak przez cały dzień i nie wiem od czego to może być bo nie występuje żaden błąd. Następnego dnia zaś to samo tylko że trochę predzej sie to zrobi. proszę pomóżcie bo od tego trąbienia można zgłupieć.   taki sam sygnał jest też gdy wajcha od biegów jest na P i rewers wrzuci się to ten sam jest sygnał tylko że ciągnik nie pojedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

Jeżeli nie wyrzuca błędów to może jak sugerujesz tym położeniem dźwigni w pozycji P to może czujnik położenia tej że pozycji "szaleje"- taka z mojej strony głupia sugestia ale zawsze to jakiś trop  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grysczyk04    1

no właśnie żaden błąd nie wyskakuje,  czujnik od dzwigni P sprawdzałem jest wszystko ok   i dzisiaj przy sianiu znów się to stało po 3 ha skrzynia się wyłączyła.  dałem rewers na N  i znowu do przodu i ruszył  tylko że znów trąbiło   i po kolejnych 3 ha  zaczoł tracić obroty a następnie zaczoł słabnąć  aż mi zgasł.  po 5 minutach odało mi się go odpalić ale dalej był bez mocy  boję sie że coś ze skrzynią albo ciśnienie rewersu już sam nie wiem  to tak jak miał jakiś tryb awaryjny włączony 


a czy ładowanie może coś mieć do  tego ?  jakie powinno być ładowanie  jak rano  sprawdzam to mam 14,4 a jak się zagrzeje to 13,8  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agogo1922    0

Witam.ma problem z pompa hydrauliczna w JD6910 przy podnoszeniu podnosnika strasznie halasuje .olej wymieniony filtry.czy jest jakis filtr w pompie? Bo poprzedni właściciel robil tarcze hamulcowe .mozliwe ze opilki sa w pompie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly_mani2    0

Witam,

Jestem nowy na Forum dlatego witam wszystkich bardzo serdecznie. Nie chcąc tworzyć nowego tematu odnośnie John Deera 6920S napisze tutaj.

Niedawno moja przygoda rozpoczeła się z John Deerem 6920S, lecz w dniu dzisiejszym wyskoczył mi błąd na wyświetlaczu ,,alternator error" coś w tym rodzaju  i błąd nr BIF 000167.16 czyli Wysokie napięcie na D+ (silnik uruchomiony). Koledzy niestety za nic w świecie  nie wiem co to znaczy i co może być przyczyną. Czyżby regulator napięcia??? 

Dodam jeszcze co ciekawe że problem jak zauważyłem pojawia się jak jade na wyższych obrotach silnika oraz podczas postoju jak pozapalam wszytkie reflektory, na wolnych obrotach silnika na postoju i przy wyłączonym oświetleniu problemu brak. 

Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?? Był bym bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafal12
      Problem polega na tym że zdiagnozowałem w john deere 6400 dość spory luz na flaszy wchodzącej do skrzyni (nr 3 na zdjęciu) pytanie brzmi jak skasować ten luz ? przerabiał ktoś ten temat ? jest tam jakieś łożysko ? czy na frezach może być wyrobione ? .
       
       
       

    • Przez dario1601
      koledzy potrzebne mi sa wartosci kalibracyjne szkrzyni 18 na 6 . kupuje taki ciagnik i chcial bym porownac w jakim stanie sa sprzegla
    • Przez Hulaj_
      Witam ,
      pacjent to mf 6180 rok 95 skrzynia dynashift 4 półbiegi revers elektro-hydrauliczny, planuje wymienić olej oraz filtry w skrzyni  i tutaj pojawia się kilka pytań:
      Jaka jest pojemność skrzyni, chodzi oczywiście ile oleju należy dolać przy wymianie?
      Gdzie znajdują się korek spustowy, uzupełniający oraz filtry ?
      Jaki jest zalecany olej do tej skrzyni?
      Ciągnik to nowy nabytek i duży przeskok z ruskiego i 60tki stąd brak wiedzy.
      Pozdrawiam
       
    • Przez wladekt25aaaaaa
      Witam od 20 Lat posiadam ten ciagnik jakim jest T25a rocznik 84 .
      1 Problem jest taki ze podczas orki wyskoczyly biegi oralem 3 polowa obroty 1200-1400 okazalo sie ze tryby byly do wymiany wymienilem 3 tryby i dokupilem druga wajche typu rewers po zamontowaniu wszystkiego skrzynia wyje caly czas tylko na 3 i 1 na tych co wyskoczyla . Co mam robic?
      2 problem taki jest ze z roku na rok brakuje mu sily mianowicie kleka w rotacyjnej dymi na czarno i siwo wymieniany byl 1 wtrysk pompa byla kupywana okolo 5 lat temu jest do dzis w plugach unia grudziadz 2 brak sily  podkladanke robie 3 grudziadzkimi ale ewidentnie brakuje mu mocy co mam robic
      3 problem jest taki dotyczacy elektryki gdy wlaczam halogeny pala sie bezpieczniki gdy odlacze prawy to lewy pracuje caly czas a jak podlacze prawy to koniec wszystko sie pali tak to krotkie dlugie sie wlaczaja aby kierunki wiec bardzo prosze o pomoc mam 16 lat moj tata byl fachowcem jesli chozi o t25 niestety zmarl zostalem sam wiec chcialbym sie nauczyc go robic Prosze o pomoc
    • Przez Miro010
      Witam, mój znajomy posiada MF 3070 mówił że wymieniał jakiś czujnik od obrotów wałka z plastiku ponieważ był uszkodzony i ciekł olej ze skrzyni, przy wyciąganiu trzeba było kombinować żeby jedną część która została w korpusie wyjąć, co prawda się udało ale niestety kawałek który się ukruszył wpadł do środka i nie wiadomo co teraz z tym fantem robić ni jak tego nie widać a ciężko to będzie wyciągnąć co poradzicie z tym zrobić? może mu uszkodzić jakoś skrzynie w sumie to nie metal tylko miękki plastik więc trybów nie ma szans ruszyć tylko czy nie będzie miało wpływu na resztę skrzyni? Dzięki za rady
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.