Polecane posty

agrorobert    53
Napisano (edytowany)

Witam! Pisze do was w sprawie doboru ogumienia mam kupić DF 5130TTV (127km) i jakie ogumienie proponujecie, wiem że jest to raczej banalna sprawa ale od czego jet AF :rolleyes:

Mam od 3do6kl ziemie a najwiecej takiej 4/5kl

80%lekich 20% cieżkich i czesto mam problem z wejściem na pole zwłaszcza na wiosne...

 

Rozważam takie opcje:

przód tył

540/65r24 600/65r34

520/60r28 650/60r38

600/60r28 650/60r38

 

Na zdjęciu poniżej sa koła tył 650/60r38 a przód 600/60r28

post-54044-0-89806800-1368538253_thumb.jpg

Edytowano przez agrorobert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Witam! Pisze do was w sprawie doboru ogumienia mam kupić DF 5130TTV (127km) i jakie ogumienie proponujecie, wiem że jest to raczej banalna sprawa ale od czego jet AF :rolleyes:

Mam od 3do6kl ziemie a najwiecej takiej 4/5kl

80%lekich 20% cieżkich i czesto mam problem z wejściem na pole zwłaszcza na wiosne...

 

Rozważam takie opcje:

przód              tył

540/65r24    600/65r34

520/60r28    650/60r38

600/60r28    650/60r38

 

Na zdjęciu poniżej sa koła tył 650/60r38 a przód 600/60r28

 

Najlepiej brać na takim ogumieniu jak stoi na placu. Diler na pewno zamówi na wąskich kołach, tylko na średnich, bo takie najczęściej są wybierane. Spytam jeszcze ile waży ten ciągnik? Jest to dość istotne, ponieważ na zbyt szerokich kapciach będzie podskakiwał na drodze i się kopał w polu, ale jeśli będzie miał amortyzowaną oś to ok. Ja prałbym na kołach r24 przód i r34 tył ze względu na mniejsze obciążenie sprzęgła, niższe zużycie paliwa, w przyszłości tańszą wymianę opon (żaden gospodarz raczej nie wymieni ciągnika po 5000h). Opony oczywiście michelin - są z miękkiej gumy, dobrze przylegają do podłoża no i lepszy uciąg dzięki nim.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    53

ciagnik waży 4900kg i posiada amortyzowana os przednia do tego jeszcze jakiś przedni balast ok 1t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    35

No po 5 tyś mth też opon nie będzie wymieniał no chyba że na flaku będzie jeździł :) Druga sprawa mniejsze zużycie paliwa i i sprzęgła raczej uzyska na wyższych kołach ze względu na ich mniejsze opory toczenia. No i jeśli kogoś to interesuje to wyższa felga w moim widzimisie poprawia walory estetyczne ciągnika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    53

jesli chodzi o sprzęgło to się po prostu wyłącza przedni napęd jak nie jest potrzebny (jest tam system który oblicza poślizg koła i gdy za dużo się ślizga sam włącza przedni naped, tak samo jak po przekroczeniu bodajże niecałych 20km/h też się rozłącza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bercik92
      witam. orientujecie sie od kiedy ta nowa seria 6030 ma być produkowana i czy ktoś planuje taki model z tej serii kupić?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Jak w tytule - obciążniki tylne do ciężkiej serii. Komplet - 2 gwiazdy mocujące + 10 talerzy. Cena 1200 zł - do negocjacji. Odbiór najlepiej osobisty - woj Lubeskie - Lubartów. Kontakt przez PW.
    • Przez Farmer2017
      Witam.
      Składam wniosek na prow. Planuje kupno ciagnika 140 - 160 km. Ciagnik bedzie typowo do cieżkich prac oraz transportu. Podpowiedzcie jaki wybrać. Który jakie ma wady i zalety oraz o jakich usterkach słyszeliście.
    • Przez misiekadam
      Massey Ferguson Seria 6200 Autotronic 3 Kalibracja Power Shuttle Notatka: Kalibracja przekładni Power Shuttle jest konieczna gdy poniższe elementy robocze lub sterujące zostały wymienione: - elektrozawór Power Shuttle lub jego przyłącza - hydrauliczne elementy zaworu sterującego - mechanizm Power Shuttle - moduł Autotronic 3 Początkowe operacje: Notatka: By było możliwe wejście w tryb kalibracji, olej w przekładni musi mieć: -35˚C / 45˚C: Taką temperaturę musi odczytać czujnik temperatury umieszczony w skrzyni biegów. Odczytać za pomocą oprogramowania Wintest lub przez wyświetlanie odpowiednich kontrolek na desce rozdzielczej. Aby odczytać temperaturę z deski rozdzielczej należy obserwować kontrolki A,B,C ,D służące normalnie do wskazywania zakresu w przekładni Dynashift lub Speedshift. Aby wejść w tryb odczytu temperatury: - uruchomić silnik - ustawić dźwignie Power Shuttle w położeniu neutrealnym - jednocześnie przesunąć dźwignię zmiany biegów (tak jak przełącza się z zająca na żółwia) oraz wcisnąć przycisk blokady dyferencjałów - kontrolki A,B,C,D przejdą w tryb wskazywania temperatury w przekładni. Wyjście z trybu odczytu temperatury jest możliwe tylko przez całkowite wyłączenie silnika na tak długi czas by ciśnienie w linii 17bar spadło całkowicie lub przez przejście do procedury kalibracyjnej. Notatka: Wejście w tryb odczytu temperatury na desce rozdzielczej nie uniemożliwia jazdy ciągnikiem oraz używania przekładni Dynashift/ Speedshift, jednak w tym trybie kontrolki A,B,C,D służą tylko do odczytu temperatury oleju w przekładni i nie wskazują aktualnie wybranego zakresu. - 45˚/55˚C: pomiar przeprowadza się termometrem w otworze pomiarowym umieszczonym w tylnej osi. Legenda: Kontrolka nie świeci Kontrolka świeci Kontrolka pulsuje
    • Przez dudi834
      Witam mam taki dylemat znalazłem klimatyzacje od maasey serii 30xx kompletna podobno z gazem szczelna zdemontowana na szybko złączkach i zastanawiam się czy dałoby się zamontować na serie 300 ma ktoś w tej serii klimę jakieś zdjęcia mógłby wstawić podesłać i ogólnie jest sens zakładać zestaw ten jest bez termostatu jakiś najprostszy co myślicie?????
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj