Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich :) !

 

 

Mam do znawców pytanie.

 

Potrzebuję ciągnik który obsłuży kosiarkę bijakową o szerokości roboczej od 1,6m do 2,2m, nie dysponuję dużymi środkami tak więc zastanawiam się między c360 a c385 ( 902 lub 912 ).

Teren zróżnicowany, trawa wysoka, są również samosiejki duże nierówności ( kopce, koleiny itp ).

 

Możecie mi coś polecić do 20 tyś ? zależy mi na bezawaryjnej pracy, ekonomia jest na drugim miejscu. Trawa jest koszona raz w roku, no może dwa na obszarze 40 hektarów, czasem zdarzą się pochyłe ale niezbyt duże.

 

Jak wygląda sprawa z wydajnością ? Jaką prędkością się kosi ? dotychczas prace wykonywaliśmy w inny sposób ale czasy się zmieniły..

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

I do tego ma 4x4 więc będziesz czuł się pewniej na nieużytkach :)

 

Ursus ma WOM włączany hydraulicznie, minus taki że jak Ci siądzie mikropompa to nie ujedziesz zbytnio z tą kosiarką

MTZ ma WOM na taśmach, w modelu 82 też występują problemy przy dużych obciążeniach, ale wymiana sprzęgła na te od modelu 1025 rozwiązuje problem. A jak wiadomo, kosiarka bijakowa może stawiać opór :)

Opublikowano

Jak na 40ha to wolałbym ciągnik 6 tłoków, np. jakiś deutz, mf starszy, spokojnie dałby radę. No i 4x4 i kosiareczka jakieś 2,2-2,5m i szaleć można. Bo z 4t to będzie ci się grzać itd.

Opublikowano

Dzięki w takim razie ursus odpada a co myślicie o fortschritt 323 ? czytałem że jego problem to mały skręt ale jest oszczędny i mocny, Może i 4x4 by się przydało chodź by do odśnieżania itp. Jest stosunkowo tani.

 

 

MTZ od jakich modeli się rozglądać ?

Opublikowano

fortschritt o którym wspomniałeś to bardzo dobry pomysł tylko musisz już sam zdecydować czy tereny które będziesz kosił są na tyle równe że nisko zawieszony forsz się tam nie zawiesi i czy nie będziesz miał za dużo ciasnych nawrotów, bo w tych dwóch aspektach forsz wypada kiepsko.. Poza tym to bardzo twarde i dobre ciągniki, takie woły robocze, bardzo ciężkie i mocne.

Opublikowano

Właśnie z tym manewrowaniem może być różnie, to są wyznaczone miejsca 5 ha tu 3 ha tam itd itd plus taki że można założyć spory pług odśnieżający i na drodze da sobie radę. Czy zwrotność była by podobna do takiej jaką mamy w samochodach osobowych ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v