Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

lukaszb    0

Witam mam ostatnio mały problem jak ciągnik się rozgrzeje to ciężko pali trzeba wcisnąć gaz do końca i trochę pokręcić . Natomiast jak jest zimny to pali z dotyku i bez gazu . Proszę o jakąś radę od czego zacząć poszukiwania usterki . Z góry dziękuje za wszelką pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HondaMtx    120

Kolego na 100 % masz pompę wtryskową do regeneracji. Ja też tak miałem w swoim 3090. Dla pewności możesz polać wodą po pompie wtryskowej jak będzie ciągnik gorący i ciężko będzie palił. Jak polejesz wodą i zapali od strzała to będziesz miał pewność, że to pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


erni16pl    1

Lecz ja poleciłbym zacząć od najtańszego, czyli w tej sytuacji najczęstszej przyczyny, usterka pompki zasilającej. Zazwyczaj to siada membrana w pompce zasilającej, i przy rozgrzanym silniku wtedy mamy brak paliwa podawanego na pompę, lub podtarta dźwigienka i za mały jest ruch membrany przez co mamy nie dobór paliwa, robiłem to w kilku mf-ach i każdemu zalecali regenerację pompy lecz i tak wystarczyła pompka zasilająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akmaly    184

Chyba nie tak do końca jest z tą pompka zasilającą. Jak kolega wyżej napisał - polej zimną wodoą i jak pali to wiadome co. Regeneracja ale nie polegająca jedynie na wymianie głowiczki. Jak się koaże że pompa to szukaj jakiegoś dobrego speca, nie daj pierwszemu lepszemu - to taka mała rada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


ubogiwladek    1

u mnie to samo sie dzieje:/ i wydaje mi sie że słaby jest jakiś, cokolwiek dostanie obciążenia i zaraz spada z obrotów. To może u mnie bedzie wina tej pompki? Ale skoro by miał malo paliwa to chyba powinien sie przypowietrzac. Poradzicie mi coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

konrad82    46

Po regeneracji pompy wtryskowej jak ręką odjął . Dziękuje za cenne wskazówki .

Jaki koszt?? Wtryski tez robiłeś?? Można wtryski zregenerować?? Bo u mnie troche leją na wolnych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukaszb    0

Koszt 2200 zł nowa głowiczka . wtryski nie robiłem bo majster od pompy powiedział żeby sprawdzić jak się będzie zachowywał traktor po samej pompie i jest ok .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Bo u mnie troche leją na wolnych...

 

Wtrski jak już leją to na wszystkich obrotach.

We wtryskiwaczach wymienia się końcówki na nowe i reguluje, po sprawie. Pewnie same końcówki-rozpylacze sie regeneruje bo ich budowa jest dość typowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



panki888    1

pompa wtryskowa raczej nie będzie...choć też chcę dać do sprawdzenia.

Jak by pompa była to by na ciepłym nie kręcił coś mi się wydaje.

Wtryski owszem do wyjęcia i sprawdzenia..ewentualnie są one do zrobienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukaslukas    65

czytanie ze zrozumieniem nie boli. Ani słowem o pompie wtryskowej nie wspomniałem. A wtryski zapewne trzeba przetrzeć szmatką i będą dobre ot tak bez testowania

Edytowano przez lukaslukas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez mathewc385
      Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje . Prosze o porady .
    • Przez rafal2511
      WITAM.
      Od niedawna posiadam deutza fahra dx 4.51. mam problem gdyz sie strasznie grzeje pracach polowych . jak na ciagnik 85 km to powinien sobie dawac rade bez problemu z siewnikiem amazone d7 3 metry a ty szok strasznie sie grzeje dochodzi prawie do konca. podobnie z agregatem uprawowym 3 metrowym. nie daje sobie zbytnio rady. znajony na podobnej mocy ciągnik i bez problemu sobie daje rady z zestwem uprawowo-siewnym 3 metry a moj ma problemy z samym agregatem . pdobnie z siewka do nawozy jedno osiową gdzie nasypie tone nawozy i juz jest priblem a stara sześdziesiątka sobie daje rade bez problemu. co może być z nim?

      PROSZE O PORADY
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
×