pronarek

zegar cisnienia oleju w c-360

Polecane posty

asharot    446

Co do wskaźnika ciśnienia w C-360 to tylko te w glicerynie zdają egzamin,

na zwykłych ciężko złapać prawidłowy odczyt ze względu na drgająca wskazówkę.

Odnośnie wymiany wału to każdy szanujący się fachowiec smaruje olejem panewki i pierścienie,

wiec odpalaj i obserwuj wskaźnik,po 3-4 w układzie powinno być już ciśnienie.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

Nie trzeba żadnych glicerynowych manometrów, wystarczy zwykły od ciśnienia oleju lub powietrza. Mam założone w C-360 i U-902 i żadnych drgań niema, a wskazania są jak najbardziej prawidłowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackkk1988    7

jakiej firmy masz manometr i od czego ? ja mam od c385 i na rozgrzanym oleju drga troche.. ;/ taki wlasnie http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-oleju-330-360-z-kontrolka-i1839763988.html wiadomo to jest zamiennik jakis indyjski .... verthree czy cus... nie czeski PAL-owski.. niestety

Edytowano przez jackkk1988

[CE] [DE]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    2

ja kupiłem od osiemdziesiątki jakiś za 40 zł przewód sztywny taki jak hamulcowy... Działanie jego ocenie jeśli chociaż olej do niego dojdzie :( wiecej w tym temacie http://www.agrofoto.pl/forum/topic/44150-nie-pompuje-oleju/#entry791549 dodam jeszcze że fochowcem nie jestem bo pierwszy raz robiłem coś takiego jednak wał i panewki posmarowałem olejem dość obficie :rolleyes: jednak to to było jakieś 2 tygodnie temu bo wdety wał przykręcałem do bloku....

Edytowano przez panRys87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rkuban    15

panowie tani i sprawny zegar ciśnienia oleju to;

zegar z białoruśki bądź z MTZ-ta 40 zł

przewód hamulcowy sztywny od żuka 8 zł

przewód hamulcowy elastyczny (gumowy) od żuka 12 zł

ten gumowy wkręcamy w blok, gwint idealnie pasuje. Do niego dokręcamy sztywny i prowadzimy go do deski rozdzielczej końcówkę z gwintem odcinamy bo zegar ma pierścień samo zaciskowy. U mnie ten zestaw pracuje od roku i jest super, bez drgań


Zetor Team
Posiadacze Zetorów zapisujcie się do naszego klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackkk1988    7

ja mam tyle ze w c330 a co z a tym idzie 2 tłoki.. w 360 na 4 moze byc bez drgan wlasnie... ze silnik rowniej pracuje..

 

 

szkoda ze nie bylo wczesniej na aukcji tego wskaźnika http://allegro.pl/wskaznik-czujnik-cisnienia-oleju-ursus-330-360-mf-i1749130268.html zanim kupilem obecny....;/ Nie widzialem wczesniej ori wskaźnika KFM czyli polskiego do cisnienia oleju... wydaje mi sie najlepsza opcja

Edytowano przez jackkk1988

[CE] [DE]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Deska rozdzielcza w 60-ce jest przykręcona do baku, bak na gumach do obudowy sprzęgła. Musi drgać. Mniej lub więcej ale drga na pewno.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackkk1988    7

ale to nie to ze zegar caly drga i pozniej sie to przenosi na manometr.. bo dziwne ze na zimnym jest ok a na rozgrzanym goni wskazówka..


[CE] [DE]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rkuban    15

poprawka zegar o którym pisałem pochodzi z mtz pasuje też do t25 i kosztuje 20 zł w sklepie wczoraj sprawdzałem.

 

Tak się zastanawiam

u siebie złożyłem przewód gumowy bo tak mi pasowały gwinty ale pomyślałem że równie dobrze taki przewód może amortyzować skoki ciśnienia w ten sposób eliminuje drgania wskazówki. Jeśli źle kombinuje to mnie poprawcie.

Edytowano przez rkuban

Zetor Team
Posiadacze Zetorów zapisujcie się do naszego klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś był zainteresowany to mam na zbyciu cały zestaw wskaźnika z mocowaniem do ramy kabiny, rurką i przejściówką do 3P, nówka sztuka, tylko włożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik258    0

Podświetlenie nie jest dla mnie takie ważne, ale chodzi mi o to czy ten zegar będzie miał poprawne wskazania czy wskazówka nie będzie się trzęsła jeśli ktoś taki ma niech się wypowie.A i jeszcze jedno jak ktoś ma zegar ciśnienia oleju to jakby mógł niech cyknie fotkę gdzie go zamontował bo chcę żeby to jakoś wyglądało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Boisz się skaczącej wskazówki to załóż taki

 

http://allegro.pl/wskaznik-cisninie-oleju-oil-press-digitalny-i1987628822.html

 

Takich jest masa chociaż nie wydaje mi się to aż tak potrzebne. A serio jeśli wskazówka ci drgnie w zakresie nawet o 0,5 bara to nie ma to specjalnie znaczenia.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W zwykłych zegarach ze wskazówką nic się nie trzęsie, to nie jest opryskiwacz. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej 3P miałem nagwintowany otwór na śrubkę M6 i wspornik z podsadzeniem- nie przeszkadzało przy wsiadaniu, było podświetlenie, wskazania bardzo czytelne, jak na fotce:

 

olej3p.jpg

 

Mam teraz cały ten zestaw z nowym wskaźnikiem i oryginalną rurką z przejściówką do zbycia, bo traktor sprzedałem. Pasuje idealnie, podświetlenie jest w ładnym, zielonym kolorze, wskazówka się nie trzęsie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik258    0
Boisz się skaczącej wskazówki to załóż taki

 

http://allegro.pl/ws...1987628822.html

 

Takich jest masa chociaż nie wydaje mi się to aż tak potrzebne. A serio jeśli wskazówka ci drgnie w zakresie nawet o 0,5 bara to nie ma to specjalnie znaczenia.

 

na pewno takiego nie założę mam dość tych badziewianych czujników.na pewno założę wskazówkowy tylko jeszcze nie wiem gdzie najlepiej było by zamiast zegara od powietrza ale on też jest potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Zastanawiam się nad kupnem takiego zegara co wy na to ile ten zegar wytrzyma?

Czy będzie dobrze wskazywał ?

czy nie będzie za gruby ten wąż

http://allegro.pl/wskaznik-czujnik-cisnienia-oleju-ursus-330-360-i1966798320.html

jest to zegar bez podświetlenia z wężem i czujnikiem i też nie jest tani zastanawiam się czy go kupić czy nie ponieważ wyrzucić pieniądze w błoto to nie problem tylko je zarobić gorzej, Co wy macie to powiedzenia na ten temat :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Dobra kupiłem i założyłem ten zegar który był powyżej podany zobaczę jak się będzie sprawował

Jeżeli ktoś by chciał kilka fotek spróbował bym dać kilka zdjęć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruktaf    0

Ja u siebie kupiłem wskaźnik od t25 przewód hamulcowy, złączkę do przewodów i trójnik od VW i taki nypelek koszt ok. 40 zł. W jedno wejście nypelek i do silnika wkręciłem w drugie wejście rurka, a w trzecie wejście czujnik. Działa kontrolka i wskaźnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Też mam zamiar taki zegar zamątować. I satysfakcję montującemu czy to daje? Niewiem na,pewno mi nie!


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj