Domin902

Mechanizm różnicowy

Polecane posty

mac    78

Ja też sobie nie wyobrażam jak można wciskać blokade ręką, przecież to trzeba się bardzo nachylić. W orce jak np: jedziesz pod górke to i tak masz gaz prawie w podłodze )2000obr=, dojeżdżam do wzniesienia biore ręczny gaz do końca, nogą wciskam blokade i tyle, jak wiade pod górke to puszczam blokade noge na pedał gazu i ręczny spowrotem wycofuje i jade dalej,a czy blokada odbiła to da się odczuć, a jak już to można sprawdzić nogą czy pedał od blokady ma luz (jeżeli wszystko jest sprawne to niema potrzeby).

Nierozumiem jaki problem sprawia co niektórym operowanie gazem ręcznym.

Wracając do tego trzymania ręką blokady, w moim przypadku gdzie na polach są kamienie a orke wykonuje się sztywnym pługiem, jeżeli trzymałbym blokade ręką a zaje.. w kamień które nieraz potrafią zatrzymać ciągnik wtedy miałbym dopiero problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mejtun    0

Witam.
Dzisiaj rozebraliśmy zwolnice by zobaczyć czy wałek się nie skosił bo była luźna i wyjeliśmy cały wałek w prawym kole bez zablokowania mechanizmu, stad moje pytanie pierwszą część widzę a druga? Wpadła do środka? Bo na pierwszą mogę wałek założyć ale nie wiem jak z tym drugą tuleją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    311

od blokady to nazywa się sprzęglo kłowe to przy mechaniźmie różnicowym (kły) sa na stałe a wypaść to mogła ta tuleja załaczana pedałem przez widełki zdejmij pokrywę pod akumulatorem załóż bez wałka zwolnicy na wciśnietym pedale (włączonej blokadzie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelus    4

Witam . W moim Ursusie c330 M 1988 rok zerwały się śruby w tylnim moście ( mechanizm różnicowy )  4 zerwane śruby  .

Może ktoś podać wstazówki lub link do instrukcji , forum jak zabrać się do wymiany tych śrub ?

Trzeba później ustawiać jakieś luzy na łożyskach czy coś ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

Ursus c330 M,

czy da radę wymienić łożyska na wałku atakującym bez demontażu skrzyni biegów ? 

mam zdemontowane prawa i lewą pochwę oraz mechanizm różnicowy . 

tak żeby wałek atakujący wyszedł do Tyłu ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich pacjent 330m po uzytkowaniu go przez 3 miesiace zaczelo cos chrupac w prawym kole .po paru dniach zablokowalo całkowicie prawe kolo ciagnik nie mógł ruszuc po włączeniu wstecznego i znow do przodu jakos sie odblokowalo i dojechalem do garazu po rozebraniu zwolnic nic nie znalazlem cale zeby lozyzka tez .Kolega podpowiedział mi ze to atak po wyjeciu ataku wszystko na poczatku wygladalo ok . Po rozebraniu satelity bardzo ostre mialy zeby i luzy na tych chyba to wodziki tez bardzo wytarte byly kolo talezowe i atakujace w bdb stanie . Po zakupie części i skrecaniu calosci pojawil sie problem . mianowicie te wodziki maja problem przesuwac sie w tych otworach i cuezko obrocic jest caly środek mechanizmu ? jaka to przyczyna czy za mocno skrecilem te sruby co mocuja talez mechanik kazal z sila 60 nm dokrecic kupilem nawet klucz do tego rozebralem poniwnie i założyłem stare wodziki i to samo jest nie wiem co robie zle prosze o porade .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie wiem czy za mocno go nie skrecam bo po odbezpieczenia podkladki bardzo lekko sie nakretki odkecaly a jak dokrece juz na 40 nm wodzikow w otworze nie przesune

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    912

Bo właśnie jeden kolega z forum miał ten sam problem że na częściach Ursusa wewnątrz nie chciało się obracać jak by coś zacinało czy trzymało. Wymienił na Skropol i było wtedy bez problemu. Nie wiem co było przyczyną. 

U siebie jak robiłem też wszystko poszło Ursusa i obracało się z lekkim oporem, ale pokombinowałem z podkładkami ciernymi jedne poszły nowe inne stare ale dobre i zaczęło chodzić lekko bez luzów. Co do siły dokręcenia dobrze ktoś tam powiedział na 60 Nm bo się może potem poluzować i zetnie Ci potem śruby. Przecież obudowa nie z plasteliny nie podda się że mocniej dokręcisz coś blokuje wewnątrz i tyle. Nie wiem czy wszystkie części z Ursusa są jakieś nadwymiarowe czy jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    47

Co jeśli sworznie satelit wychodzą lekko za obudowę mechanizmu roznicowego? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adik_ziel
      A więc tak.. mam dziwny przypadek z moja 30'ską, nie wiem czemu ale gdy podczepiam rotacyjną i włanczam wałek nie załancza sie a sąsiada 30'tka chodzi z tą samo rotacyjną tak jaki i z rozrzurnikiem miałem na spułke rozrzutnik i tego goscia 30'tka normalnie sobie śmigała a moja nie chce może to być przez tuz od C-328? bo cały tył ma od C-328
       
      A przy innych maszynach przy których jest potrzebny wałek działa normalnie ;/
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez radek997
      Witam mam problem z moim dokładnie c335 chodzi o to ze podczas obciążenia walka wom słychać jakieś stukanie w skrzyni 
      Jak nie podepnę nic pod wom jest ok a pi podłączeniu np glebigryzarki słychać jakieś stuki w okolicach dźwigni 
      Ktoś coś pomoże 
    • Przez tomaszmazur_195963
      Mam prośbę, czy w takiej kolejności to powinno być pozakładane? Co to jest ten uszczelniacz nr18 z katalogu jak rozebrałem oczywiście wszystko w oleju ale tego otinga wcale nie było ja mam c 328 możliwe że c325 nie jestem pewien jak tak pozakładam jak na zdjęciu to i tak to nie będzie na 100%szczelne 


    • Przez MichalD
      Witam
      Czy ktoś wie czy lagi podnośnika od władimirca t25 pasują do c 330?oryginalne mam skrzywione a nowe które teraz sprzedają to plastelina dlatego chciałbym rosyjskie założyć.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj