Gość christoff13

Blokada mechanizmu róznicowego

Polecane posty

kopisek    2

Więc musze skorzystać z pomysłu kolegi sznuci tylko umieścić zawór pod kierownicą. Samo umocowanie myślę ze nie stanowi problemu tylko sterowanie musi być w pewnym zakresie. Będę kombinował ale w miedzy czasie wszelkie sugestie mile widziane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznuci    2

Zawsze możesz zamontować zawór pod podłogą i założyć linkę ze względu na ilość miejsca pod kierownicą

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

U mnie to tak wygląda

 

A mógłby ktoś mnie oświecić jak to podłaczyć bo jedno no to widzę od samej blokady ale:

1. lewa góra gdzie to podłaczyć

2. prawa góra

3.dół gdzie idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznuci    2

Prawy u góry zasilanie blokady

Lewy u góry przelew 
Na dole przelew 

Nie radzę ,,mostkować,, tych przelewów bo blokada nie zawsze się rozłączała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Problem w tym że pasowało by mi całość jednak zmostkować bo daje jeden zbiornik oleju na orbitrol i tylną nową hydraulikę i chciałbym dać jeszcze filter hydrauliczny powrotny ale może coś wykombinuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Może być razem tylko powrót do zbiornika musi być na tyle swobodny by nie było w nim ciśnienia. Jeden z powrotów to membrana i jeśli będzie ciśnienie olej cofa się nim i napiera na membranę blokady.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

do zbiornika ostatecznie będa miały niedaleko bo mam zakładać przy orbitolu który ma być pod kierownicą. a spływ chce dać na orginalnym  powrocie z głownej hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Ja po wyrzuceniu serwokolumny podłączyłem pod zbiornik hydrauliki i wszystko jest ok. Olej się nie grzeje i kierownicą kręci się jednym paluszkiem. Zawór blokady mam zamontowany pod kierownicą a powrót z niego wspawane 2 króćce do zbiornika (nie kombinowałem z trójnikiem bo lepiej , żeby powrót z blokady był całkowicie "wolny") 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polszu    11

Witam forumowiczów. Prośba o pomoc/ wskazówki.  W MTZ 952.3 przestała działać blokada mechanizmu różnicowego.

Dodam, że WOM załączany elektrohydraulicznie "raczej" działa dobrze. (Napisałem "raczej" bo ostatnimi czasy WOM nie był poważnie obciążany poza maksymalnie pompą beczkowozu.)

Tarcze blokady są jeszcze niezużyte, membrana docisku szczelna. Elektrozawór odpowiedzialny za blokadę działa ( - można to nawet sprawdzić nawet palcem: przy załączeniu wyczuwalny  2 -3 mm ruch kotwiczki po ściągnięciu gumowej osłonki).  

Przyczyną prawdopodobnie jest  zbyt marne ciśnienie na wyjściu bloku elektrozaworów hydraulicznych po wymuszeniu blokady. Wynosi ono aktualnie 2 bary przy obrotach silnika 1000  i leniwie wzrasta do maksymalnie 3,8 bara przy maksymalnych obrotach silnika.  W starych MTZ nominalnie ciśnienie blokady powinno wynosić  około 8 bar, chyba że się tu mylę? 

Czy ktoś z Was miał podobne problemy? Pierwsza myśl pęknięta lub podstawiona sprężyna zaworu - tylko gdzie go dokładniej szukać. Poza podpięciem manometru z braku czasu jak i dość utrudnionego dostępu nic jeszcze nie robiłem.  Blok elektrozaworu wydaje się mi jednak inny niż ten w 952.2.  Na bloku widzę dwie śruby - korki ? (na klucz 19) oraz  płytki przykręcane na 4-ry wkręty na każdym elektrozaworze.

 

Dorzucam zdjęcie: http://zapisz.net/images/401_blok_elektroz_952_3_komp.jpg

 

Czy ktoś ma jakieś szkice/rysunki przekroju tego bloku?  Proszę o pomoc / wskazówki osób które znają/przerabiały ten temat. 

 

Pozdrawiam serdecznie.

Edytowano przez polszu

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Szukałem schematu czy rysunku  bloku pod elektrozaworem ale nie znalazłem. Musisz sprawdzić czy sam elektrozawór zamyka jak należy i czy zawór ustalający max ciśnienie w bloku działa jak należy i czy można nim regulować ciśnienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

Może być uszkodzony zawór w elektrobloku, zawór przy podnośniku, pompa może mieć mniejszą wydajność już. Pomiar zrób jeszcze na siłowniku wom żeby sprawdzić drugą sekcję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polszu    11

Koledzy, czy nikt nie ma żadnych dodatkowych sugestii - porad co to może być..?

Przypomnę ciśnienie na wężu blokady: małe obroty 2 bar, max 3,8 bara (co wskazuje na upływ) i jest to bardzo mało. Na siłowniku WOM 9,5/9,6 bar (czyli w porządku).  Co najważniejsze, odwrócenie dolnego elektrozaworu (blokada mechanizmu), ani zamiana elektrozaworów miejscami nie przynoszą efektu - ciśnienie na wężu blokady nadal takie  same.  Ktoś ma jakieś pomysły? Pozdrawiam


Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie masz wiele opcji. Sam rozdzielacz nie cewka nie kieruje oleju jak należy lub zawór ustalający ciśnienie. Nie ma innej możliwości.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirekb6    0

a ja mam taki problem prawe koło nie idzie w bruzdzie ślizga sie na blokadzie odwrotnie blokada trzyma belarus 820 2007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirekb6    0

doszedłem do tego że przy obrotach 1800 ślizgało się przy 2000, moje pytanie czy można podwyższyć ciśnienie i gdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKASZ82mtz    0

witam panowie znów prosze o pomoc a mianowicie chodzi mi o załączenie ostrej blokady w mtz 82 z małą kabiną kupiłem go i nie ma w nim linki założyłem linke i nic to nie dało dalej żadnej reakcji. wspomadanie mam normalne na serwo i brakuje ,

tego bo ciągnie tylko na dwa koła POMÓŻCIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Rolka na którą jest nawinięta linka ma być ustawiona na znaki. Wyczyść ją dobrze i ustaw a powinno zadziałać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Rozbierz rozdzielacz, sprawdź czy olej dochodzi do siłownika. Szukaj po prostu intuicyjnie. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przykręcony jest do obudowy .hamulca lewego. Idź po przewodzie rozdzielacza to znajdziesz

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ktoś odłączył pewnie bo lał się olej. Nic nowego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agronomek
      mam masseya 6180 i ciągnie tylko 30km/h bo na 4 biegu .nie dziala power shift- jak go odblokowac? z gory dziekuje:)))
    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Przez iroo10
      Witam. Mam problem w jd 6830 nie rozłącza się przedni napęd, ani nie wyłącza się blokada. Nie świeci też kontrolka od napędu i blokady. Przyczyna gdzieś w elektryce, jakieś połączenie?
    • Przez JoinZBain
      Witam wszystkich ,mam takie pytanie czy komuś już się to przydarzyło i może ktoś wie jak to naprawić .
      Mianowicie chodzi o to że, blokada w mojej 30stce nie chce załączać się przy jeździe do przodu, przy cofaniu działa normalnie i jak na wstecznym ją włączę to potem do przodu jadąc działa normalnie. Niestety w czasie jazdy do przodu pedał blokady jest sztywny i nie pomaga skakanie po nim , w ogóle nie ma luzu, po prostu jakby coś blokowało pedał  lub sprzęgło kłowe blokady.
    • Przez rafal4212
      Witam, mógłby ktoś coś może doradzić ew. podesłać schemat kostek do modułu skrzyni do autotronica 2 ? Problem jest następujący, został kupiony ciągnik z wadą skrzyni, nie przełączało na żółwia, nie da się wyłączyć napędu i blokady mostów, wałek też nie działa, po poruszaniu wiązką przy module skrzyni naprawiało się na jakiś czas. Z tego co udało mi się ustalić to ori. jest autotronic 1 ale ktoś poprzerabiał wiązkę na autotronic 2. Ciężko jest mi cokolwiek ustalić co i gdzie ma iść do kompa, udało mi się znaleźć tylko schematy do autotronic 1.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj