Gość christoff13

Blokada mechanizmu róznicowego

Polecane posty

mani51    373

Ewentualnie nie mógł sobie poradzić z wyregulowaniem tak jak ja :P Też już włosy z głowy rwałem czemu mam problemy z blokadą i wreszcie przez przypadek po założeniu orbitrola odkryłem że "kiwa" się cała kolumna przód tył i dlatego nie można ustawić blokady. Teraz część linki od blokady idzie w pancerzu i niweluje ruchy kolumny bo jak zakładam obciążnik na tuza z przodu to nie ma siły żeby się nie odchyliła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

o, to musze i u siebie sprawdzic czy tez z tego powodu mi nie dziala, tzn raz zadziala a raz slychac pod kabina takie chrobotanie chocby chciala a nie umiala..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

U mnie tak chrobotało przy skręcaniu. Nie rozłączała się blokada na automacie bo linkę ustawiałem bez obciążenia a jak podniosłem coś na podnośniku albo na przednim TUZie to zamiast na automat załączało się na stałe. Nawet ten zawór wymieniłem przy kolumnie i bez potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

To zapraszam żebyś mi ją dokręcił bo ja już się boję ciągnąć mocniej żeby gwintów nie pozrywać. Jednak TUZ robi swoje i prędzej czy później łapie luz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

A może przez tuz kiwa się cała przednia podpora? Masz wzmocnienie półramy założone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Tak, luz łapie na śrubach mocujących ramkę przednią z ceownikami. Płaskowniki TUZ-a zachodzą na ceowniki tak że przykręcone są do nich czterema śrubami z każdej strony ale mam zamiar je przedłużyć na kolejne 4 śruby bo innego pomysłu nie mam żeby to usztywnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

ooo, dokaldnie, mi tez czasem jak zawracam z plugiem to szarpie ze nie chce rozlaczyc, dzieki rade, przerobie na pancerz i mocowanie pancerza zrobie do samej kolumny ze jak bedzie pracowalo to razem, tylko z czego taki dlugi pancerz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Nie musi być taki długi. Ja mam pancerz od kolumny do podpory linki na kolektorze a od podpory już idzie sama linka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Masz rozwalone rurki (kołki) ustalające w przedniej podporze i zawsze będzie się to rozkręcać jak tego nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wywal ruskie śrub bo są kiepskie i załóż 12.9 jest szansa że mu to przejdzie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Śruby są już zmienione bo dawałem dłuższe do mocowania TUZa.

O jakie tulejki chodzi? W którym miejscu one są?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Tak numer 12

Śruby kręć na kleju , którego ktoś tu już reklamował " loctite"

Edytowano przez slawek80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Witam ponownie. Po 6, prawie 7 latach użytkowania czcigodnego MTZ-a zaciekawiło mnie, gdzie do chuolery jest podłączona w nim blokada? Okazuje się, że z blokady wychodzi przewód z jakimś czujnikiem nie podłączonym do niczego, potem wchodzi do kokpitu do dźwigienki/zaworka, który nie wiedziałem, co to jest, od tego idzie to prawego zbiornika układu pneumatycznego.  Na ogół mam wyłączoną sprężarkę - używam tylko do pompowania, czy hamulców przyczepy. A tu się okazuje, że nie tylko siedzenie mam na powietrze, ale i blokadę. Wolnym czasem przetestuję to i zdam relację.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie. Blokada przerobiona we własnym zakresie na pneumatyczną.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Ja po 7 latach ze swoim MTZ to już nie wiem czy znajdę śrubkę której nie odkrecałem, Skrzynia zrobiona, most zrobiony, reduktor dorobiony, zrobiony silnik, elektryka, hydraulika, wymieniona jedna szyba przerobiona blokada, dołożone Turbo i przedni napęd. A wracając do tematu to polecam blokadę na powietrze.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Wolę swojego tak dogłębnie nie poznać.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu12    1

Chciałem się dowiedzieć jaką pełnią funkcje te dwie części, posiadam orbitol na kolumnie lecz brak przepływu oleju do blokady( był chwilowy delikatnie kapał) i czy to może być wina popsutych podzespołów czy szukać gdzie indziej?

https://allegro.pl/oferta/czujnik-blokowania-mtz-82-5990593499

https://www.google.pl/search?q=zawor+serwa+mtz+82&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiooLOGmqbkAhUCpYsKHccHDNQQ_AUIESgB&biw=800&bih=523#imgrc=VXmKJitarLpZvM:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Pierwszy to rozdzielacz blokady. To nim przez linkę załącza się blokadę i on steruje blokadą w pozycji automat. Drugi to zawór który utrzymuje ciśnienie na powrocie do zbiornika takie żeby wystarczało do wysterowania blokady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu12    1
9 godzin temu, mani51 napisał:

Pierwszy to rozdzielacz blokady. To nim przez linkę załącza się blokadę i on steruje blokadą w pozycji automat. Drugi to zawór który utrzymuje ciśnienie na powrocie do zbiornika takie żeby wystarczało do wysterowania blokady.

Czyli jak olej przewodem ciekł powoli to moze byc winna tego zaworu ze nie wytwarza odpowiedniego cisnienia? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Którym przewodem? Tym co idzie już do tyłu? Ten zawór odpowiada za ciśnienie a nie za przepływ. Dobrze masz wyregulowaną linkę od załączania blokady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu12    1

Tak, tym co idzie juz do tyłu, linka naciągnięta próbowałem również łapać  za kółko i efektu żadnego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

No to jak ustawiasz kółko w pozycję załączone na stałe i olej słabo leci to faktycznie może być za niskie ciśnienienie. Próbowałeś palcem przystawić czy dasz radę utrzymać? Bo tam dużo oleju nie musi iść byle było ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agronomek
      mam masseya 6180 i ciągnie tylko 30km/h bo na 4 biegu .nie dziala power shift- jak go odblokowac? z gory dziekuje:)))
    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Przez iroo10
      Witam. Mam problem w jd 6830 nie rozłącza się przedni napęd, ani nie wyłącza się blokada. Nie świeci też kontrolka od napędu i blokady. Przyczyna gdzieś w elektryce, jakieś połączenie?
    • Przez JoinZBain
      Witam wszystkich ,mam takie pytanie czy komuś już się to przydarzyło i może ktoś wie jak to naprawić .
      Mianowicie chodzi o to że, blokada w mojej 30stce nie chce załączać się przy jeździe do przodu, przy cofaniu działa normalnie i jak na wstecznym ją włączę to potem do przodu jadąc działa normalnie. Niestety w czasie jazdy do przodu pedał blokady jest sztywny i nie pomaga skakanie po nim , w ogóle nie ma luzu, po prostu jakby coś blokowało pedał  lub sprzęgło kłowe blokady.
    • Przez rafal4212
      Witam, mógłby ktoś coś może doradzić ew. podesłać schemat kostek do modułu skrzyni do autotronica 2 ? Problem jest następujący, został kupiony ciągnik z wadą skrzyni, nie przełączało na żółwia, nie da się wyłączyć napędu i blokady mostów, wałek też nie działa, po poruszaniu wiązką przy module skrzyni naprawiało się na jakiś czas. Z tego co udało mi się ustalić to ori. jest autotronic 1 ale ktoś poprzerabiał wiązkę na autotronic 2. Ciężko jest mi cokolwiek ustalić co i gdzie ma iść do kompa, udało mi się znaleźć tylko schematy do autotronic 1.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj