kuchar0071

Renaul ares 556 rz roszyfrowanie kontrolek na tablicy

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może masz nie do konza zapięte dzwignie od womu (te od zmiany 540/1000 i normal/eco) sprawdź bo o ile dobrze pamiętam to też bedzie migać kontrolka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suchy86    0

Mi się zapaliła kontrolka nr 14 ARES 630 RZ staną silnik pracuje a skrzynia wariuje biegi wchodzą a pół biegi same się przełączają i nie jeździ rewers tez nie reaguje co robić? wystarczy doładować aku i problem z głowy czy dzwonić po serwis?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbudzyn    271

Witam ,mam problem z kontrolka .Od kilku dni zaświeca się i gaśnie albo mruga . Co oznacza i jaka może być przyczyna tego . Z góry dzięki za odpowiedz .Pozdrawiam post-64125-0-63063800-1380569189_thumb.jpg

 

Połączony

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kendzior15    87

u mnie też coś takiego od czasu do czasu się zaświeca (ares 610) to od ładowania i ja nic z tym nie robie to się pojawia często jak wszystkie swiatła są włączone radio itp ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczko0    25

Problem w tym, że nikt nie wie od czego jest ta kontrolka.

W zeszłym roku miałem problem bo migała i bzyczek się odzywał co się okazało było to związane ze sprzęgłem nie z ładowaniem tak jak jest w instrukcji napisane.

 

W tej chwili też mam problem bo mryga bez bzyczka i silnik zaczął przez to dziwnie pracować, tak jakby jeden wtryskiwacz nie domagał, ktoś coś wie na ten temat ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

W tym temacie było o tej kontrolce;http://www.agrofoto....lek-na-tablicy/ . Jest już połączony z tym tematem

Z instrukcji wynika że może dawać trzy rodzaje sygnałów; miga powoli- mały błąd

miga szybko + brzęczek większe niedomaganie

Świeci ciągle + brzęczek ciągnik unieruchomiony.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek27    17

ale jakoś wpływa to negatywnie na pracę ciągnika? ja mam 610 z rewersem elektrochydraulicznym i czasem jak za źle przełącze rewers to się zapala i nie chce ruszyć, szczególnie na wstecznym, muszę wtedy ruszyć dzwignią rewersu i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasso    9

Witam miałem problem z kontrolką nr 7 jak się dowiedziałem od dobrych ludzi na AF było to związane z filtrami hydrauliki więc wymieniłem wszystkie filtry ale kontrolka dalej się paliła, a wina byłą czujnika na jednym z filtrów koszt ok 250 zł za czujnik, filtry 2 X 250 zł a 3-ciego ceny nie pamiętam ale teraz mam pewność że filtry mam czyściutkie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ta kontrolka z piorunkiem i aku oznacza ze w instalacji jest niskie napiecie (ponizej 12v) jak bedzesz miał szczęćie to starczy doładować a jak nie to 500 zł na nowe aku nie twoje przechodziłem to 1,5 roku temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filipsl    0

Witam. W mojej Reni Ares 550 rx z 1998 urwała się linka gazu szukam jej na internecie i nie mogę namierzyć może ktoś pomóc lub podać numer katalogowy. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWEL0128    8

Witam ,mam problem z kontrolka .Od kilku dni zaświeca się i gaśnie albo mruga . Co oznacza i jaka może być przyczyna tego . Z góry dzięki za odpowiedz .Pozdrawiam post-64125-0-63063800-1380569189_thumb.jpg

 

Połączony

U mnie jak ona się zapalała to nie chciał jechać, serwis stwierdził że jest to wina czujnika który kosztuje 500 zł ale ja zauważyłem że nie jest pewien(są tam trzy czujniki koło sprzęgła) to powiedziałem niech wymienia ale jak to nie to niech go sobie zabiera a on zmieszany mówi że części elektryczne nie podlegają zwrotowi i pojechał, wziąłem od kumpla podobną renie i zmieniałem poklei czujniki i okazało się że się mylił padł inny który kosztował 170 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    21

Może ktoś miał do czynienia z wskaźnikiem paliwa. U mnie pokazuje że jest pełny zbiornik paliwa, chociaż jest prawie pusto. Czy zamiana przewodów może w czymś pomóc? Tak powiedział mi gościu co sprowadzaił ciągnik z fr.

 

Mam jeszcze pyt. do użytkowników aresa. Czy ze sprzęgłem el. hydr. jest możliość gwałtownego ruszenia tak żeby koła zaboksowały? Jak chciałem sprawdzić czy działa napęd na śniegu dodałem gazu i puściłem gwałtownie sprzęgło to ciągnik łagodnie ruszył, tak jakby ruszyć przy pomocy reversu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Kabelki na czujniku mają kolor biały i czerwony tak samo piny wystające z czujnika trzeba je odpowiednio połączyć.

Pyt. drugie- nie można ruszyć ze zrywem. Rewers ma taką właściwość że im dasz większy gaz tym łagodniej rusza, jak chcesz szybko ruszyć z rewersu to najlepiej na wolnych obr. Zasada ta nie ma zastosowania w sprzęgle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miga mi kontrolka i bzęczy nr. 14,proszę o pilną odpowiedź,co to może znaczyć bo troche się boję że coś się popsuło... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz niskie napięcie w instalacji doładuj ako jak będzie problem sie powtarzał to 500zl leci na ako nowe, przechodziłem to. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz niskie napięcie w instalacji doładuj ako jak będzie problem sie powtarzał to 500zl leci na ako nowe, przechodziłem to. Pozdro

 

 

Czyli nic sie nie popsulo skoro bzęczy? bo gdy zmieniam kierunek rewersem to zaczyna właśnie tak pikać i bzęczeć.. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

witam kontrolka nr 14 ciekawe u mnie tez miga i brak gazu nie ma reakcji po naciśnięciu pedału gazu dodam ze pompa po ng potencjometr ok aku nowy ładowanie 14v miał ktos taki przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

problem rozwiązany wbrew temu co serwis claas-a potwierdzał ze sterownik odpowiedni do pompy wtryskowej został kupiony nowy a okazało sie ze problem w instalacji pod kabina i po zlokalizowaniu problemu wsio ok na starym module a nowy wcale niepotrzebnie kupowany i kontrolka juz nie mruga wsio smiga elegancko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany wbrew temu co serwis claas-a potwierdzał ze sterownik odpowiedni do pompy wtryskowej został kupiony nowy a okazało sie ze problem w instalacji pod kabina i po zlokalizowaniu problemu wsio ok na starym module a nowy wcale niepotrzebnie kupowany i kontrolka juz nie mruga wsio smiga elegancko

 

Czyli co dokładnie okazało się usterką? I ile koszt naprawy cię wyniósł??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Witam . Dokładnie napisze jutro ponieważ jesli zdajemy starą jednostkę sterującą to koszt jest mniejszy ceny będę znał jutro. objawy były takie a mianowicie ciągnik startował czasem za pierwszym razem czasem nie lub wcale nie palił albo gdy podczas pracy silnika potrafił zgasnąć i nie było mowy o odpaleniu dodam ze cały czas brak reakcji na pedał gazu no i kontrolka nr 14 migała cały czas. pompa wtryskowa po NG nowy moduł sterujący nią i d*pa dalej to samo. az w końcu poszła do przeglądu cała wiązka elektryczna pod kabiną no i okazało się że jeden przewód jest zaśniedziały i nadłamany po prostu peszel go przetarła dostała sie woda i korozja gotowa po przeglądzie wiazki pali za każdym razem ale dalej nic z dodawaniem gazu nie ma reakcji i dopiero po wsadzeniu starego modułu wszystko wróciło do normy także na początek sprawdzac przewody piasek kurz robia swoje a na dodatek amortyzowana kabina i przetarcia gotowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj