Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dawid464

Prądnica

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid464    12

Witam, czy może mi ktoś zrobić zdjęcie jak podłączyć prądnice z regulatorem napięcia (jaki kabelek i gdzie przykręcić przy regulatorze )w classie Matador lub podobne z 6 cyl. silnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

No masz oznaczenia styków na regulatorze.Jak nie wiesz jak to wstaw zdjęcie tego regulatora to Ci pomożemy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    12

w 1 będzie na pewno żółty bo konektor jest okrągły z przecięciem a śrubki nie idzie odkręcić

post-43561-0-73348600-1367918327_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Podłącz go tak

post-42053-0-46357700-1367927024.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

A nie wiecie ilu amperowa jest ta prądnica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiemy, 16 amperów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

A jaki regulator by ta pasował? Do sześćdziesiątki nie za bardzo, nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

O nie, tam jest inny typ, choć kto tam wie, nie robiłem takich kombinacji. W oryginalnym masz dodatkowo wyjście do licznika motogodzin.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

No no mi też nie pasuje.Bo dwa lata temu padł mi regulator no i założyliśmy alternator od opla astry bodajże 70A jest za duży i przeładowuje akumulator...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzk    2

Skoro alternator przeładowuje Ci akumulator to zapewne masz w nim uszkodzony regulator napięcia lub opcja druga założyłeś baardzo rozładowany akumulator i zbyt szybkie ładowanie go uszkodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Nie, napięcie jest dobre 14,5.Ale i tak bym chciał założyć prądnice bo alternator to bym sobie do ciągnika wstawił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzk    2

Najkorzystniej jest 14,4V. 14,5 to już górna bezpieczna granica ale może być. Mierzy się oczywiście na podwyższonych obrotach.

Dziwna sprawa z tym przeładowywaniem, bo nie sądzę że masz mniejszy akumulator w tym kombajnie niż był fabryczny w samochodzie a teoretycznie i mniejszemu nic nie powinno zaszkodzić bo po osiągnięciu odpowiedniego napięcia przestaje być ładowany.

Może jeszcze ktoś mądrzejszy w doświadczenia się wypowie jak i co sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Jeśli napięcie ładowania prawidłowe (Mierzone na różnym obciążeniu i obrotach) to zjawisko przeładowywania akumulatora nie powinno występować.

To nie jest wina alternatora jeśli oczywiście sprawny. Bo sprawny alternator nic akumulatorowi nie zrobi.

Zakładanie prądnicy w miejscu alternatora to cofanie się w rozwoju technicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×